娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Rika 發表於 2005-5-16 10:10 PM

[5/18吹水加分題] 失業人知唔知自己點解失業?

失業或無業人士知唔知道自己的失業原因?
i:l ~5F2p4WX1A,M @ ]aH5y!]g
1. 自己唔夠勤力?#p.iB {9z N7d
2. 無工作表現, 低於要求?
qc{(^mj 3. 常遲到, 早退, 請假?
!Bd)@J:hh 4. 無心工作, 心散, 發呆?
.k*J e9Z y 5. 太出位, 發言高調?Q1gTyoq `r F
6. 同事間關係惡劣, 搞小圈子?
a |*e |Q@;MdE 7. 同boss唔夠friend, 出言頂撞?&|8Hz9|#s^*sbuv{
8. 其他VB8OC4m4[%o
9. 放棄搵工
,lUuMQ6V7hMu 10. 結構性+tK(ysK4`
9|"]n~$w1L
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-16 at 10:18 PM [/i]]

anthraxdaniel 發表於 2005-5-16 10:13 PM

先業?wt is the meaning

Rika 發表於 2005-5-16 10:14 PM

[quote]Originally posted by [i]anthraxdaniel[/i] at 2005-5-16 10:13 PM:
_ u ml,~!} H6l[v 先業?wt is the meaning [/quote]
I%uM j!X[0`f 唔該晒:P

發表於 2005-5-16 10:41 PM

結構性係乜?

Rika 發表於 2005-5-16 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-16 10:41 PM:*O3ntz:~g3}k
結構性係乜? [/quote]R!i_.x(|)i%P!o
Good question, 問得好!)|.?b?C}3J&kHG
long-term unemployment that results from structural factors in the economy, such as a mismatch between the skills required by newly created jobs and the skills possessed by those who have lost their jobs in declining industries
N]Rcy`-R | 結構性失業係話佢做緊o個行, 全個行業收左皮, 同埋係你所擁有既技能己經無用

老鬼X 發表於 2005-5-17 12:35 AM

懶懶懶

Rika 發表於 2005-5-17 11:34 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-17 12:35 AM:z0_6OfWb
懶懶懶 [/quote]
:a` xj)G*Gy!J 即係話你1至4點都有齊呀?

膠佬 發表於 2005-5-17 01:20 PM

失業或無業人士知唔知道自己的失業原因?u/E8_df5I.]V l
實在有太 Many ,
1Mx:?:l+h.[6xM 有啲人懶 ,.f.uON/q)_UL
唔肯去工作 ,
3@nxjG0E%E 經常遲到, 早退, 請假 ,*?e0s Y(d V6Q
搞小圈子 ,
[4HZT*x n_+[ ~*a 搞破壞 ,St `'Lf.L
無心工作 ...... :o

【車仁】 發表於 2005-5-17 06:48 PM

有手有腳邊會搵唔到野做架=.="0{2k*i&KX$WY
係而家d人要求高,
(U&rh8[)| ZTsO7F 曾經有條友叫我個fd介紹份工比佢做,
oOo7R K 我個fd問佢想要幾多人工,工作時間幾多度,
COqwg&v0J 呢條友竟然答人工要過萬,一日最多返8個鐘,
8n E D/vi^ M4x0F5Q 呢條友仲要係中5都未畢業果隻,}4h2j#y `2~ F/f
你話呢d人好唔好笑?

Rika 發表於 2005-5-17 07:54 PM

[quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2005-5-17 06:48 PM:
0nN3q/U9t 有手有腳邊會搵唔到野做架=.="3o'DA'C[
係而家d人要求高,'Sk{#[9I*h?N
曾經有條友叫我個fd介紹份工比佢做,!r+p8}{Av
我個fd問佢想要幾多人工,工作時間幾多度,*gTF c#mfH mWs
呢條友竟然答人工要[color=Red]過萬[/color],一日最多[color=Red]返8個鐘[/color],
N+C/A+|"wq ]e 呢條友仲要係[color=Red]中5都未畢業[/color]果隻,
5h-J N#z}Hrm)WW(M 你話呢d人好唔好笑?6ta4b0w)d:R1wHzq0GCu
[/quote]%@*k/r4w%s9zt S!~
証明左佢真係讀得書少, 唔怪得佢
tO2pk;?:\Y%H 月入過萬同最多返八個鐘係有的yt8c5Q J t
不過唔會係中五未畢業的人 n$N vn ] ]pr1M xT
如果佢有咩特殊技能就無得講, 特殊技能係指無乜人有同埋係有用的
y(H0GFv,Q zs$J |
o.Hg6OW)wb:DH:n,dP 取得較高人工的另一個可能係當經濟興旺e6k7v9En6P)Z2I
因為人力, 土地, 天然資源都係有限
kWW!}|Q"on 當經濟對人力, 土地, 天然資源的需求曾加, 而人力, 土地, 天然資源的供應不變
r9Q [s7\ N;|Xl 人力, 土地, 天然資源的市場價值就會上升V(x)}8x U%j
到時唔須要中5畢業都可搵到好工ug;C U Jv-h*R.v
不過政府唔會想見到這個現象, inflation 會產生好多問題"XwF#F Xb9[
原因唔講咁多, 廢是悶親大家

【車仁】 發表於 2005-5-17 08:18 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-17 07:54 PM:8D eP J2H/Xq&l

P8~jq6n(R 証明左佢真係讀得書少, 唔怪得佢'm5\+k"x4sZ@L
... [/quote]V m:x?.W9XlC
我都贊成你既講法既,a;i,R.G"V`{
但係香港就好難做到啦

Rika 發表於 2005-5-17 11:44 PM

[quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2005-5-17 08:18 PM:
#`!qV7E(j;k9O BLu LRx)c
我都[color=Blue]贊成[/color]你既講法既,
Yb{@Q,z;k)T 但係香港就好難做到啦 [/quote] E X#@ D9Wx.A ^7|
5O ~ P.vw'l
[color=Blue]Thank you[/color], :lol:
kY6cD6`ma8^'m
:{+yyW n _/sqk 唔單只香港
@h}zib 其他地方都係好難做到
+Q z&tU&~u7[ 因為有其他因素會影響到就業機會5BS_Cj7`#r2e
例如輸入外地人才同埋廉價勞工 C!K!t]c d3o
不過政府都有 policy 去保護本地工人{ gf!K3Dl

@^2Sk}a [[i] Last edited by Rika on 2005-5-17 at 11:49 PM [/i]]

【車仁】 發表於 2005-5-17 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-17 11:44 PM:E3c(W#jMVs-t

8KQ[&x(Q1DpCSDH
L#g?&}2p [color=Blue]Thank you[/color], ... [/quote]ObgQ X-b-]C
係...........
3@-JI`g6Zs5u7oghq 以前本econ書都係咁講=.="

Rika 發表於 2005-5-18 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2005-5-17 11:59 PM:
xO_M$LG"ah@4s
9S#Z ["}1xk N:P0W,W 係...........
3q.Kh[||9q w 以前本econ書都係咁講=.=" [/quote]
c/E }5f8Y i9tm 讀過下咁喎:lol:

老鬼X 發表於 2005-5-18 12:22 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 19xx-6-30 11:34:)Jhz1H/QQQ
0Pz&GPOt
即係話你1至4點都有齊呀? [/quote]x*E"X3K/C
sorry!我唔會俾自己無野做
H!R/Fh5v@ Wx 我太貪錢:lol::lol:
;I(l6B;B7P$jrBBe 係香港只係你認為直唔直!
V.YCO2ulU 唔係吹水 三年前我搵十幾萬一個月
S%}Z'uLl4F&\ d 依家?做裝修搵9000
rZ:V7|GE B 唔一定咁灰既

Rika 發表於 2005-5-18 12:44 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-18 12:22 AM:
}(^&nz$fp1U r A -W|S.ME&UCg
sorry!我唔會俾自己無野做$A3Qb`sE1P
我太貪錢:lol::lol:
9cW^QPf*wJ 係香港只係你認為直唔直!
:I1W2q,f"o$qz-Dl!x l m/iz 唔係吹水 三年前我搵十幾萬一個月
$F/mWg)Y MhU 依家?做裝修搵9000;\'` b+[D4V5v
唔一定咁灰既 [/quote]
V6T^$?.bu 由十幾萬一個月一變變到九千裝修
8uT(jKc'd/w 好大轉變, 發生左咩事呢?A7s$DI)nVB3z)e*M
如果唔係犯法野, 介唔介意分享下呢?

老鬼X 發表於 2005-5-18 07:19 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 19xx-6-30 00:44:%T:W8Y\+|
cAd hx
由十幾萬一個月一變變到九千裝修
a2xM1pm q_n np 好大轉變, 發生左咩事呢?
+U]%^@0` 如果唔係犯法野, 介唔介意分享下呢? [/quote]:B:] H"m*db[gb }y[
我之前係做賭場 (x碼仔)基本上無犯法既 L HTh!X^;X h6~
唔長遠同埋自已懶 又輸又大洗:P
T |%CS\ n dy 所以轉下 幫我阿哥手
"uO5wb}-xS 大轉變?由頭黎過o羅!{~-dE @FT#Nc
人生係咁家咁家o啦Ppba9[;`
有起有落嘛!平常心對咪得o羅:D
R/gE`,n6Mt3cg 我老婆話對我有信心o咼!
[AY^N5| 遲的有$$咪再戰江湖 做下生意仔:lol::lol:
:F:{a,_+w [(U9OP1` 發大達:lol::lol:

sfxc0000 發表於 2005-5-18 07:21 PM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-18 07:19 PM:hv|S#S'c2S S
$G'dK&d~nA%F2v
我之前係做賭場 (x碼仔)基本上無犯... [/quote]%\CSa`;o_4snQ`
如果d人好似你咁諗咪唔會有咁多人自殺囉:):)

老鬼X 發表於 2005-5-18 07:31 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 19xx-6-30 19:21:J._8g*zZN"m2T
)ccz(dc@!MP
如果d人好似你咁諗咪唔會有咁多人自殺囉:):) [/quote]
:tlP|-{.]RH 賭徒就好似老同咁 無得e
,K-y/hUo/o1a 我有抗體架:P但係有時都會病發啦:(:(}'DE4l?jA J
何況無o個o的:P

Rika 發表於 2005-5-19 01:45 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-18 07:19 PM:
]%E!U_4bR)G"D.^^ V?yk5A N
我之前係做賭場 (x碼仔)基本上無犯... [/quote]
4b%C,Z$ywO%o?(c 有老婆支持太好:lol:
j"h0p${h,f2z1@5Lq 祝你早日發達

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.