娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xthmkn 發表於 2005-5-26 07:29 PM

1哭 2鬧 3上吊 !!

膠佬 發表於 2005-5-27 01:18 PM

你一係死纏難打 ,
p,I I(y [/_ 如果你有佢把柄 ,OU)v?E
一係爆佢大穫 ,
*d-qELmQ] Y 一係就要脅佢 ,
%]TiC.{ ^ 正如Dr.anger講 ,
6[Py1mT^1tr2f4bG 一係就唱衰佢 ,
e3_ j9Er1p*b 等其他人都唔敢借被佢 ,
1\C$L Z;Kr 或者去啲財務公司追佢 ,
{N_$ra9r:W 如果唔係就去小押錢債審裁處告佢 .

trista_cheong 發表於 2005-5-27 01:40 PM

我覺得搵d藉口叫佢還錢比較好…
\1z\W~
!oJ,K&e,m 好似同佢一齊去餐廳食o野…賣單ge 時候先同佢講我冇帶銀包 …#j4H4C6P;i2?&K,G
6ZtrZQ'vkE
咁樣黎逐少逐少羅返d 錢得唔得呢?
8M]7`S8A,q
&d&E%K2o.kuu 不過如果佢岩岩夠俾佢自己o個份… 都幾大鑊

腳指o 發表於 2005-5-27 08:05 PM

佢白白地痴既..打佢一擭先啦-.-7U6DuOtQ3@7~i:r%l)af?
如果唔係就死纏啦!!

VictorTan 發表於 2005-5-28 12:01 AM

去印一件T恤,最高处印负债人GA名,r!D;s7xS v7D"c{p
下低印欠钱还钱,坐系HIS公司,屋企门口,
"r|1X){G!t| 一直跟系后面,一直好斯文叫HIS名。

Rika 發表於 2005-5-28 03:39 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-5-27 01:40 PM:T,R6C/s%S eQ)E
我覺得搵d藉口叫佢還錢比較好…B J#{SPL
X5s+L{ k ^boA
好... [/quote]
z:tmb*k?!Mf 你呢個方法對付少樓目就ok2H EL|RU(P9C
我中五o個陣(五年前) 借左2千蚊比個friend
6{T,KR5WU$n 每年先還得幾百, 還淨6百, 而家不了了之,B.I u,U}(j.a7`*O#r
上年借左3千蚊比第個friend, 你話過兩個月之後還 d EBL;yo @}
最後都還左成年, 真係唔想再借:(

srfqt1 發表於 2005-5-29 02:54 PM

其實所有借出去既錢都預咗冇架啦{'T%u5vo-t;kHF-E
所以最好都係唔好借錢俾人就算
` R!Tnw X%i6{D'o Ot
真係要向朋友法追數
I1qG;M4Y:d fbb 咁如果對方真係咁賤格全心唔還錢9wwYi*wb
而你又真係好需要番果筆錢,而且立定心腸同佢反面
Eqe,C0O 你就只有同佢鬥賤格啦qq'MA`G K~
成日打電話崔佢還錢,將佢全心唔還錢既事爆晒俾d friend ]X3r n8m ?
或者直情打去佢公司話呢個人唔還錢囉
6Al#Ee6Q~p 只要唔好迫死佢就算,但是總之就唔好心軟啦,始終係佢既錯

srfqt1 發表於 2005-5-29 03:01 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-5-27 01:40 PM:
dX,D ]d7\v|7_ 我覺得搵d藉口叫佢還錢比較好…
{"|7?h@bb 好似同佢一齊去餐廳食o野…賣單ge 時候先同佢講我冇帶銀包 …
i r3v:n7vM 咁樣黎逐少逐少羅返d 錢得唔得呢?#M c h3J;?~KW+n?
不過如果佢岩岩夠俾佢自己o個份… 都幾大鑊[/quote]U%R+k7_1e
na"|6Co5@}{j
差你一百幾十就可以叫佢請食飯當補償,`%gZb(ybIqgH
但是差幾萬咁未要請好多餐:lol:

大家樂1234 發表於 2005-5-30 01:17 AM

直接dg2O^{G2xB
再唔係既當你屋企人過時過節一定會好多親友黎.BwV0z|2]qvU
到時當面叫佢還

kkcphk 發表於 2005-6-19 06:30 PM

攻擊佢死月....
.~Iw2X%_ R#UH+d'ut|
佢死月係咩就要自己查 la...xJGi%P^~
Or 問一佢 d friend la...

aa8116a 發表於 2005-6-19 08:32 PM

算吧啦 ........ 借出去嘅錢要預左同撥出街嘅水一樣收唔番, 借之前衡量是否值得借同是否負擔得起, 之後有得還就仲係朋友/親戚, 無嘅話就用錢睇清楚人 (值得架) ..........[ 同人十幾年朋友, 夾份做生意一個月, 以後無朋友做 ........ ]  :(  :(

hoho886 發表於 2005-6-19 11:17 PM

我就會睇下佢係咪整日借錢唔還
$d3o'O#c;F3O3L 先會借比佢!!!jf1Vq7t?
借左比佢唔還 我會整日都煩住佢3^0{/E6e3OO p[sZLv
如果唔得睇下有咩辦法 9N;y%z*qK;J A
如果好多錢 好似由法律方面問佢拎番d錢......

大家樂1234 發表於 2005-6-20 01:30 AM

阿a問我借左50蚊*{vk3X r,Ys)R
我都諗佢唔記得
P1Ih zL{ 咁我就問阿b借50蚊話阿a借左我50你叫佢還比你啦
?q`WR @@我覺得我好奸

哈哈哈哈 發表於 2005-7-6 07:24 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-6-20 01:30 AM:Oe \(LA1WPSC#q;jv
阿a問我借左50蚊
l)t6}Q5C1E5}v 我都諗佢唔記得
#C z^9t#_+I 咁我就問阿b借50蚊話阿a借左我50你叫佢還比你啦 D%SfH2Z h
@@我覺得我好奸 [/quote]
)OT/sxO dh/l9Z)s 呢個都好,但如果a死都唔還,咁b最後都會要你還,無奈,仲打草驚蛇。 id!]YKJD
你可以試下借完比佢,之後吼佢唔記得,問佢借返個數,佢追你時勁得戚咁話:你之前借左我,我而家借返你,無數。錢都到左你手,仲點到佢唔認命。
"_$@M2au-I 但如果佢係o個d一有錢就用晒、係咁問人借爭全港人數,又或者一毛不拔o既人就冇法用呢條q,惟有就係唔借錢比佢。但如果閣下又真係唔覺意借左比呢d人,都有法子o既,首先係咁煩佢,佢不勝其煩還比你就happy ending啦,但佢地好鍾意用o既籍口係冇錢,咁你試下逐d逐d幾廿蚊同佢搣,你話要搭車咁囉。但若果遇著d勁厚面皮o既人,就冇法啦,條數唔大o既就當跌落街囉,大o既話...可以試下報警-.-(講緊過萬o既)。r;U#b/IyqB
學生可試下同佢家長講。
X3x \&wz\ PNw !gx3t4w/vv#w$Z7w H
[[i] Last edited by 哈哈哈哈 on 2005-7-6 at 07:28 PM [/i]]

hold_find 發表於 2006-1-1 02:00 AM

基本上煩到佢還,不過自己都要頂得順自己成日去煩人

極樂 發表於 2006-1-1 11:06 PM

講錢傷感情~~二千蚊就無左一個識左十年既朋友!
+_e]c.[^&v 其實二千蚊當買生日禮物俾佢, 幾年都唔止呢個數啦~~
hN c7]ojy 但係我唔鐘意佢當我白痴囉~~uf7lu&n
打電話去, 我未講乜事, 佢已經以為我追佢還錢~~
8i3R;L%K&h 講一大堆藉口~~
4mE F/v(O-F6h 仲要俾我知道佢年尾花紅都有成三萬~~
E5juy6H xWz 但係就唔還錢!!
|*[ D]^ w,^8r)ZQ2k
有借無還好無品!!
4OQ|+T ooz/g~ 唉~~~~~~~~~~~

機密 發表於 2006-1-3 03:57 AM

來一個離譜d但應該都對對方有壓力的方法。
;YL1_#z!R7\]U 如果你係個單身又獨居的人就得架啦!不過如果唔係的話就要再改改方案。 之前我有friend同你咁,我提議俾佢都迫到對方還錢。
0D5pM/K)ECHJJ%K P8M r^b.N$r[
方法就係先問對方有無錢還,因為你自己無錢用,好唔掂喎隻,連電費都交唔到,幾乎要破產。  如果佢有d人性應該會還d俾你! 但如果數目太少的話,你唔好收住。 你要話仲唔夠,因為幫唔到幾多。 要再同佢講如果佢唔夠錢還又想幫你,不如俾你o係佢屋企度住,衣食住行包晒。咁你就用少好多開支。咁你就唔駛破產。 還掂佢真係欠你,大家一舉兩得啦。 我包佢好快還錢。 如果佢真的寧願俾你住,你就真係住。  住住下,佢會唔習慣!咁先有壓力俾到佢。 不妨試試!:)

wind69 發表於 2006-1-3 11:44 PM

得閒講兩句L8_8in.\j,olL FlS
話說十年八年前,少不更事,年少無知
pJ2v Q(bs 年輕嘛!以為眼光可以放遠少少,放膽少少!0Y$vz3iy.ga!D c
結果生意上就俾某條所謂"朋友"ge PK物體 呃左十九萬幾,
F#lD5eou7C1W_H
3H%p6Y%_'LH 過程係點唔想再講
Q@9tEV| ~ m n%@@S8j0E%f9\
如果佢采你有味擺明唔還我都無咁慶!
9dsacl!r6aN1E0N 不過佢唔係,佢期期開張空頭支票俾你 f H!t2OmR;^3ZC
等你去入錢跟住就彈票,激死你為止1V0H/fUzv!IL
報過差館但係唔受理3i(J3mR3R8n6X!n+C7[
總知用盡仁義道德ge方法去要求佢還錢都失敗
2` D)Ld"kX.k$B
KZuE~B!S 結果托上托係唔知邊到搵到班收數佬
G k$T]@ a`%w!D 開到七、三分賬咁筍盤叫班人去收&W8rZ9RJ*pPk
班收數佬擺明唔係好人,數照收!
v%^5Al5a!P9n 自己又借d意抽水J"D8cAi On@
點知俾果條PK錄晒音,
+v@:_8M0Fr 拿去差館掉轉頭報番警話自己俾人勒索R OL+N"]RiNS
攪到要上庭!咁最後當然無事
q h`T$`!}s4q 不過都攪左年幾兩年,7Sj4^ KDJ _oj!T7_
實則收得番ge錢大約係八萬蚊左右
3S%g+p1y5e+p\,]*a 9D:t!{'s k{X5w+n
成件事教識我三件事,R1@ T-Y0Kqg
第一,cs(Zn(Y0y,r&{V
開空頭支票原來係唔算犯法ge,7E7o{(K~)l
因為彈票只係顯示佢周轉不靈,
M;{)q,KUbKc:i 只係銀行"暫時"無錢!完全唔代表佢專登呃你5Xe\mm2bMT:n
生意上來往係一定會有周轉不靈ge
(F%\_7C)I 所以拿住幾百萬空頭支票都入唔到佢...s]"\k;y
第二,
%m5Z b9[i a 人唔還錢,你告佢咩!好多人都以為法庭會幫你追數
p%]H:b} 其實法庭ge 責任只係話俾個債仔知要還幾多幾多錢,:IU [8DD5[ i
跟住又同你講佢應該要還你幾多幾多錢
"F Zeb![ ~!C&DQ r"L 點還?你地自己傾掂佢,關人忍事
f:A yS9E
#d {n_.xO/V 第三,
l&E7p+Me 欠債果個,拍下籮友申請破產,jN2J?cN+q8B
之後可以同公司打籠通3i1@\.D1F
糧單做手腳foRb i
之後好有良心咁每個月千幾千幾咁還(r_0?&s8@)S6Oe
幾年之後就算錢未還清你都無得追,吹咩!
.A M8e9O,M u6V]4W |F8P2S s'}v|
最後都係果句,你可以俾錢,捐錢,?wabQm
但係就千祈唔好借錢俾任何人%n?@hZ&BC,a
借錢一定要搵律師要對方做份抵押3Y U/av9rN'LRKh
唔還就收佢PK的舖!PK的樓!
(wtHo6y"I4j u
z F J2{g!`.L"c 以為一張爛鬼借據就可以收番錢?哈哈0v.h C"P9rv
對方唔還就唔還,有拖無欠!吹咩!-N&[~w1xcM+o
追債,當中ge壓力一定遠遠超過你想像ge$iFB^;_ M
結果,錢還是收唔到,精神和時間卻花掉了"g7E G*Gas}
自己拿黎!喊都無謂!:o
'h7Uxp#t%i:pRE-[ 2A p |R(Au6[ t+c[{
ps回應番個主題:5X P G B q[)j
借錢俾人就好似一個女人嫁錯郎一樣!-^;orVWs c
對方婚前婚後兩個樣,又奈何?c;{*o0\C8i;I'm
只有下決心抹掉雙方像迷一樣的感情,選擇離開4z"Ny+FGRe
趁精神和時間未耗盡時,活得更好....#E;Lh:p,D;^t-M4j%s
回憶,追番幾多都好!追唔晒都無辦法,算把啦....

makin 發表於 2006-1-5 11:17 PM

我都試過借比人又想叫人還野..
6[Vv2I-^u 感覺好難受..我既方法就係..8YQ~9Vb*~K5M.x
話自己好等錢洗..叫佢還住小小先..
E$V'p&@5{*WWW9s 一次一次咁慢慢叫佢還返= ="Zn{GUw\U
如果係大數目..你就要直接同佢講..
]xkP{7` 你唔直接佢就唔會驚你架喇~
'wpF ~'_e T6{ 有d咩事就大下佢 = =話要告佢..\ aUg0@
以上都係我自己既辦法= ="本人未試過借出大數目~

lko 發表於 2006-1-22 08:23 PM

我只試果借個交情算很好的friend錢......&k"hE,k'm N
但我一直不明為何他的朋友會交的很少....
)Tws2\i 在這段借錢給朋友等待卻極漫長....
F5L7[-N'j]]Ue 朋友不係說不還.而是要再等一下子
3Ar jqa 我都唔好意思追著他要....Rz2cfcY
但看他游戲機...PC.....MD..都陸續添購....;e:Z OxY8r.M)] a
就一點也沒還錢的意願.........w| CXSk
後來聽其他朋友跟我說.s"X,Z+ZL l(u)t i R
其實他自己都有錢....只是捨不得花.....-RRx,~&?9\] Q-r
就都跟朋友借....卻都拖很久才還.........
G;W g g(u y:t 除了我以外...還有一堆朋友也是這樣的情形....
5I,WlV+^'Dv f'{ 也因此朋友才會一個一個疏遠他....
,p%n4VyN S P7U 雖然我並不是很CARE這筆錢...
FYL;sNeM 但我卻不喜歡他的作法......V1u8DVuT
最後只有跟他說明.....~6N9b7EksE{
若再不還..就要報警處理...."T7n"g}9? CwK
他才免為其難.....隔日隨即把錢全數歸還........
8MamG3b-GHD%_/G)C 但兩人的交情也沒那麼好了 Q0hHR+o D
知道我等了多久嗎........整整等了一年半........
-v5Cp9X*Qvp )?_u$}#N3z
後來我就有了一個看法..u^pp9bG)|
就是朋友要看人借..........$Q"`0d"JQ+T
有急需時還是得要借.助他渡過難關是義不容辭......rk7F0\SR,A
但若只是利用你的朋友....
o|1T1BT#z%v 就真的不要借....不然一定會吃虧........><

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.