1哭 2鬧 3上吊 !!
你一係死纏難打 ,
如果你有佢把柄 ,OU)v?E
一係爆佢大穫 ,
一係就要脅佢 ,
正如Dr.anger講 ,
一係就唱衰佢 ,
等其他人都唔敢借被佢 ,
或者去啲財務公司追佢 ,
如果唔係就去小押錢債審裁處告佢 .
我覺得搵d藉口叫佢還錢比較好…
好似同佢一齊去餐廳食o野…賣單ge 時候先同佢講我冇帶銀包 …#j4H4C6P;i2?&K,G
6ZtrZQ'vkE
咁樣黎逐少逐少羅返d 錢得唔得呢?
不過如果佢岩岩夠俾佢自己o個份… 都幾大鑊
佢白白地痴既..打佢一擭先啦-.-7U6DuOtQ3@7~i:r%l)af?
如果唔係就死纏啦!!
去印一件T恤,最高处印负债人GA名,r!D;s7xS
v7D"c {p
下低印欠钱还钱,坐系HIS公司,屋企门口,
一直跟系后面,一直好斯文叫HIS名。
[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-5-27 01:40 PM:T,R6C/s%SeQ)E
我覺得搵d藉口叫佢還錢比較好…BJ#{SPL
X5s+L{
k^boA
好... [/quote]
你呢個方法對付少樓目就ok2H
EL|RU(P9C
我中五o個陣(五年前) 借左2千蚊比個friend
每年先還得幾百, 還淨6百, 而家不了了之,B.Iu,U}(j.a7`*O#r
上年借左3千蚊比第個friend, 你話過兩個月之後還 dEBL;yo @}
最後都還左成年, 真係唔想再借:(
其實所有借出去既錢都預咗冇架啦{'T%u5vo-t;kHF-E
所以最好都係唔好借錢俾人就算
X%i6{D'o Ot
真係要向朋友法追數
咁如果對方真係咁賤格全心唔還錢9wwYi*wb
而你又真係好需要番果筆錢,而且立定心腸同佢反面
你就只有同佢鬥賤格啦qq'MA`G
K~
成日打電話崔佢還錢,將佢全心唔還錢既事爆晒俾d friend ]X3rn8m ?
或者直情打去佢公司話呢個人唔還錢囉
只要唔好迫死佢就算,但是總之就唔好心軟啦,始終係佢既錯
[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-5-27 01:40 PM:
我覺得搵d藉口叫佢還錢比較好…
好似同佢一齊去餐廳食o野…賣單ge 時候先同佢講我冇帶銀包 …
咁樣黎逐少逐少羅返d 錢得唔得呢?#M
c h3J;?~KW+n?
不過如果佢岩岩夠俾佢自己o個份… 都幾大鑊[/quote]U%R+k7_1e
na"|6Co5@} {j
差你一百幾十就可以叫佢請食飯當補償,`%gZb(ybIqgH
但是差幾萬咁未要請好多餐:lol:
直接dg2O^{G2xB
再唔係既當你屋企人過時過節一定會好多親友黎.BwV0z|2]qvU
到時當面叫佢還
攻擊佢死月....
R#UH+d'ut|
佢死月係咩就要自己查 la...xJGi%P^~
Or 問一佢 d friend la...
算吧啦 ........ 借出去嘅錢要預左同撥出街嘅水一樣收唔番, 借之前衡量是否值得借同是否負擔得起, 之後有得還就仲係朋友/親戚, 無嘅話就用錢睇清楚人 (值得架) ..........[ 同人十幾年朋友, 夾份做生意一個月, 以後無朋友做 ........ ] :( :(
我就會睇下佢係咪整日借錢唔還
先會借比佢!!!j f1Vq7t?
借左比佢唔還 我會整日都煩住佢3^0{/E6e3OO
p[sZLv
如果唔得睇下有咩辦法 9N;y%z*qK;JA
如果好多錢 好似由法律方面問佢拎番d錢......
阿a問我借左50蚊*{vk3X
r,Y s)R
我都諗佢唔記得
咁我就問阿b借50蚊話阿a借左我50你叫佢還比你啦
@@我覺得我好奸
[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-6-20 01:30 AM: