娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hkcitywong 發表於 2005-5-18 11:26 AM

[5/22吹水加分題] 有冇遇到d你好想打既人?

最q憎d人行路行到好似條路係佢咁,我一定唔讓路
'H1DQ{G:e8|P9Xi 0s E9^Q#m2?a;y)L
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-21 at 05:17 PM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-5-18 11:41 AM

一定有,出街最憎見到d學生或者死臭飛係度笑人,有時真係想衝埋去打佢~

william303 發表於 2005-5-18 11:44 AM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-5-18 11:26 AM:
;g3rD:J1f$AfPL 最q憎d人行路行到好似條路係佢咁,我一定唔讓路 [/quote]
_^.hr_N'H"mN 咁又唔好打人,不過我玩時最憎係果D睇完post唔回果D人o者!:P

singleung 發表於 2005-5-18 11:44 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Dr.anger 發表於 2005-5-18 12:45 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-5-18 11:26 AM:l:U!`5P|dX
最q憎d人行路行到好似條路係佢咁,我一定唔讓路 [/quote]
$C D-p$u-q4x mw 通常呢o的人都被我撞到pk

Preston_tron 發表於 2005-5-18 04:23 PM

no i help to make peace no fighting then no wars

Christy~呀華 發表於 2005-5-18 09:56 PM

最憎D人坐地鐵一個人用曬成條柱!!!!:mad:

vivienna 發表於 2005-5-18 11:02 PM

最想打D係街上亂講粗口但無毛都未出既小學+中學生﹐吊都未吊過就係度吊人老母﹐食屎!!! 仲有就係穿主校服又擔主口煙﹐正LOW B!!

vivienna 發表於 2005-5-18 11:03 PM

[quote]Originally posted by [i]Christy~呀華[/i] at 2005-5-18 09:56 PM:KB0RkN l
最憎D人坐地鐵一個人用曬成條柱!!!!:mad: [/quote]
}!`4Sl:M*y5L*R 就打我啦。。。。不過我唔會係繁忙時間霸柱既

Christy~呀華 發表於 2005-5-18 11:26 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-18 11:03 PM:
"b7M(Y3M W S1ANM
9`,QH:HS#w 就打我啦。。。。不過我唔會係繁忙時間霸柱既 [/quote]
Il2S w2b|Cdc 打打打打打打打打打打打!!!!!!!!!!:lol::D

michael86 發表於 2005-5-18 11:27 PM

最憎d唔排隊既人t(_~.[(M
冇禮貌既人

Vincent銘 發表於 2005-5-18 11:38 PM

唔想打,想殺多D~
y&Q~"\&F4Cb| 幾時先買到支炮俾我殺人呢~~~

Rika 發表於 2005-5-21 05:38 PM

我試過打人試過一次 only, 好鬼痛嫁6@2j4b}j{
無呀, 係我從前玩玩下時有個玩玩下既女友
f2yr:Ww#C e 大家都唔係認真, 散左都無所謂o個種E7w@9E5J9sot
不過有一次, 我同我班 friend o係某處撞到我條女同第條仔拖晒手(_ o&I aceu)_:G'\1?
我就一個箭步上前, 各人都未有反應之時, 我就用盡全力一拳風落條仔個頭到v/N5j(O/Z;^BZ+u
打爆左佢個眼角同眼鏡, 第二拳打到佢訓低左, 我d friend 先開始拉開我
6xcR S&E)gT+py{ 個女仔呆左, 我其實唔係好鐘意佢, 只係條氣唔順, 個女仔打返比我, 一路都無聽咁就算喇4Nlub6X4oSV
之後都無打過人喇, 我係拉開人多I)fwnwJ

{-~ Q {r?e9a [[i] Last edited by Rika on 2005-5-21 at 05:41 PM [/i]]

LMQ 發表於 2005-5-21 05:58 PM

有3種
![QE%W9UW8J)a 1種係樣樣衰衰,成日o係d公眾地方食煙爆哂粗扮哂型咁..得罪人多稱呼人少既人最想打
4`c!|+RJ5^)i 另1種就係想打二五仔,即係專出賣人果d人渣\B%d nM$d R;y1M
最後1種想打既就係玩女人既o靚仔,欺騙完人既感情仲要講到自己好岩咁,呢種人相信都佔左想打既唔少部份
2hZ `B1^x
N;VBF#L8l*y 不過講還講~有冇膽做又係另一回事~eX1fPgb
如果呢d人真係激得自己好勁:\/Q B0x6UX
我諗我點都唔會忍佢地囉~打完上差館先再算:)
;UmO&a\"Oo(NH~ #Kdn e8p
[[i] Last edited by LMQ on 2005-5-21 at 06:00 PM [/i]]

abc501 發表於 2005-5-21 06:00 PM

我好憎MK仔同女~!

28083003 發表於 2005-5-21 07:52 PM

R a1gsRk
仲經常遇倒
1a7`+Q^vi1v L:B"o@ 我唔係話自己唔講粗口
e"L8S:a4S9I"i 但最多只會係同D好熟o既朋友先講cYYg w qc
仲只係講單字最常講o個個
5?{;R`+LfxI j*{
'P_$z5?LE#oLo#R 成日o係坐巴士/坐lift o個時聽倒D mk當眾講電話勁爆粗
LaX ](NP8`[;Ae n 真係好想行埋去叫佢收聲
ls4eqE`] 遇上更離譜o既case,真係想行埋去打佢

痛苦中 發表於 2005-5-21 10:35 PM

有~~~見到死肥妹實想打="=
T;C~*`O 仲有d p街仔8Ph+q0a%H+Y5|NU
日日係到煩住我
P&?D+e/r7Y 果d都好想打

honeyharajuku 發表於 2005-5-22 08:08 AM

如果你問我有咩人最想打..
:Hcw!vcE*I 倒不如問我有咩人最抵打啦!!!!1Nu LCz&N[q

!` T;S:@N"Kp 1: 唔尊重女人既銀樣9GO+V0C0J-h-x

+MN*@:R9P7p 點唔尊重法呢?! 我意思係指強姦.非禮.屌女人.打女人(除非果條女都抵打)X7m7jv`
試過有次我朋友個妹..比人搞(唔洗講到咁明啦...)
*~4~4Oc[J] 以下稱佢為呀妹.因我由細睇到佢大.都當埋佢係自己個妹嫁喇.V0WU2k @}e o&]
呀妹先得果14歲..岩岩開始學人出黎玩.
st-~Ks F)_ 有晚係d fd屋企訓.比個死肥仔咁硬搞左1次. T4]#jZB
當時呀妹因為驚.同埋飲左少少酒wing wing地. 就咁比條死肥仔搞左.s%y5J!Y:Q#t gD
好啦..搞左都算喇!!!  個仆街仲要周圍唱!!!
"v_z3t4y |Q2h,w 呀妹先得果14歲人咋..佢以後點見人呀!!!
(_a#J#Ke&d1VCx 搞到個個識呀妹既人都知呢件事..-}T-A~,^9S)?7r_
竹之傳傳下...傳到黎我同我兄弟都知.
9Q/s-foA:g#Ift 果晚本來係吧飲緊酒.一收到呀妹電話 話係xx街見到條死肥仔.
\+n!X%s{b m 我同我兄弟酒都唔飲就仆左過去喇...
`#E N l:M Jk"nz 沿途我兄弟仲同我講 :5zvYLe
"拿! 陣間乜撚都唔好講. 一埋去就鐘佢老母!!"P fQvW ]
到達現場後..我地d fd 8.9個已經圍住個肥仔唔比佢走.
5~ @"f&}:Van}&@ V 我同我兄弟一埋去. 真係野都唔講  打佢老母先慢慢傾!!
'Z:\,Zh7VpG 竹之條死肥仔口腫面腫咁同呀妹講對唔住...+@0??,i}E

v.s6I.I]!UNUh"D 我好僧暴力.好僧打交!
a[*K2o1PR 但對住呢種人真係不可撓恕! R%i/@3jc
9^(d;Rp(V
|x E ~(Z2[vj8]7[6d
Gr ]+h|:V/n1~
2: 破壞人地幸福.背後做衰野既小人
g,Ma%x;[3I
WQ,v3h4A*Y 點解呢種人抵打呢? 1N1cM}e g5HIX8yq
明明人地一對行得好地地.呢種人鐘意人地條女就日日煩住人.
LtIo1`F _ 煩住人仲不特止喎.仲要係背後搞埋晒d小動作黎挑撥離間.
:YY"Td0Ji;b 試過有個fd.佢本身同條女行得好好.日日都好sweet.y4W8kT"N6jQ)gC Q8N;v
忽然有日殺出個屎忽鬼.(我朋友條女本身識既)hm$Z)z }mv
果條屎忽鬼日日打電話"我好愛你呀" "受我啦"之餘.e#I.RCHQ2s
係背後唱人地條女咩咩咩.乜乜乜都算啦.4P*H I,\8Y2H-A'P
仲要打比人  "上黎我屋企一齊屌西好冇呀?! 我實屌到妳拍拍聲嫁!"
'?J uT R"oQn a(e 成個過程比我個fd聽到晒. (我當時都在場.真係隔住電話都聽得出佢有幾賤格!)
OWI7g{R 收線後.我個fd叫佢條女打番去. 扮野約條仆街出黎話去飲野吹水. 剩機...嘿嘿
V5A0u,v}T2e 晚上9點  港島區某區某公園內....l:G+n{X.D
我個fd條女  1個人坐係公園內.0_ax-E&n7o
而我地當時叫左5.6個fd出黎. 捕住係公園附近....'rAWF1wB
D7ZeO(qt
9點15分. 果條仆街黎到喇..E#K/J$Q[*?0gb)s
身高1米6  年約18.19歲
{Z0g GF_(Fu 又白又瘦既身材   頭髮又長又黑  (10年前最興既浩南look)
p1p8^$D+x0W 身穿鮮藍色MK拉鏈背心. 淺藍色甩到就黎變白既mk穿龍牛仔庫.#z+a'[ E*p
另加先達一舊水對既經典正宗mk木底皮鞋!!
N D{QVH\hj(t 當時呀浩南哥好蕭咁慢慢行埋去我個fd條女度.
{"b?.i] 對木底鞋邊行邊"角角聲"..又油又黑既長髮隨風飄揚.....8[w&|Y@qkH
忽然間6.7個正義既使者走左埋去!:U;A'OQX$Z9Y
一見佢就係咁鐘係咁鐘...
-c.T6@@,Rb (我當時著住對ground係咁踢xp)Df}*L4P]'~:g

s6k:o*X:z#q;{1O 竹之...呀浩南哥比人打到仆左係條街樹.."任人踐踏" C?5y3O6f N
當打到差唔多既時候..正義既使者都閃晒嚕.
R6ep5`w MJ } 剩番呀浩南哥趴係地下樹..
X4]| bM [{{8X 後記 : 朋友a打黎..."喂? 你地岩岩係xx公園附近打過人牙?!"
#Mb^7B&mQ$|_M,]          我"係呀. 做咩呀?" fU e9x7|$yo.u
         朋友a"冇野~...剩係想話過你知...."4@$W `+XUp+H
        【原來呀浩南哥比人打完後.】
-y(e5N`3I0F,T|         【一直趴係地下叫人求救喎.】 PG8e0M/`%O
        【叫路過既呀婆幫佢報警....】,t1E:GGbW
        【連呀婆都唔so佢惡有惡報!】

月月鳥 發表於 2005-5-22 12:56 PM

當然有啦,例如當我搭火車時
:G}:BM:WEI P_YG3P 有時見到d9人係度講其他搭客壞話,
8e3m}nee$o"d 仲要一露篤著人地個樣,一露講人壞話,7@h| z8Q5N
人地睇佢d行為就知佢做咩啦:O w*_yYgm6z
講完人壞話,又要大大聲笑:z'BIUQ,s%u#X T
真係想打佢地

tian1011 發表於 2005-5-22 09:18 PM

第一類係街上面一字及人字排開, 再加上行路超慢的人, 因為係趕時間時, 成日比呢班人阻住條路, 搞到扒唔到佢地頭.
cg,YLO/A&X;q n*jChu-L&p)H.M1u
第二, 果 d 講野鬼咁大聲既師奶, 成日係側邊大大聲講野嘈三洒, 但係又唔知自己講野令人討厭.

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.