娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sfxc0000 發表於 2005-5-22 09:41 PM

咁就一定有啦~~~3u,R?#`9op\Z2yn
好似有時o係學校見到一d寸77o既同學~~~M2UhZnSp
係又寸, 唔係又寸~~~:o(^F/g'StN:L
我真係好想打佢o地:mad: G6kJr x,T
有d就係一d鍾意扮勁o個d人囉~~~HL.a/X{
明明唔係好勁, 但又成日講到自己好勁, 又唔認廢~~~
/R5g,v|mo&P4` U&u 呢d人我都想打:mad:

spector.R 發表於 2005-5-22 09:51 PM

飛象過河既巴士乘客 ~~~~6l ^ U] ?)~8}
係班上面特別高大出眾, 左手搭一個女,右手搭一個女, 以為自己好型既人 ~~~:mad:

stone86 發表於 2005-5-23 05:02 PM

有次搭MTR,個亞叔成隻牛咁衝入來,我話好多人呀,入唔到,下班車0c)Z5L8j`:h2V O
佢仲係咁衝,那次真係好想打佢呀

i-path 發表於 2005-5-23 06:00 PM

我一定會啤行佢.....之後睇下佢有咩反應

膠佬 發表於 2005-5-24 01:24 PM

有 ! 5HOYxWA1{
我最憎啲以為自己好型既死臭飛 ,Qf3t X!v
踢波唔勁以為自己好勁既人 ,
(ilt l0~4F O9l6A\G;] 同一大班唔3唔4啲人一同笑人 , H#U$K L%|}
亂講粗口 , 擔主口煙 ,
I1S^yPf9n(I 借錢唔還既人 , R2IaR'`"EW7P8j6[
果 d 講野鬼咁大聲 , 講人是非既師奶  ... ...:mad:

趙公子 發表於 2005-5-24 02:01 PM

我最憎係我身邊食煙既人

hkcitywong 發表於 2005-5-24 04:47 PM

我有冇得加分? :p

哈哈哈哈 發表於 2005-6-10 11:56 PM

我班有條友,又串又口臭,仲要成日撩交打,但係至弊佢又冇料喎。呢d人真係超級乞人憎。
3Nw7`3n#{t-V&b s&j'h:AR,B Z2?D g.X
[[i] Last edited by 哈哈哈哈 on 2005-6-11 at 12:00 AM [/i]]

taipotse 發表於 2005-6-11 01:06 AM

雖然呢個TOPIC好似好舊!{%Ar/{9BfgC
但係見到呢個TOPIC我真係好想回應
w|Qg^&Ns z1Y*Z x1R5sY
有!!
8U i-a.x:^c!v5{#T 我最想打既人就係阿叻!
9I^,Dg th"D1b 呢條友係我一生人遇到最想打A^%w7eZ:l:D
亦可以係電視上"遇"到最想打果條友H4m8A(~tK3UWgH
(s5v%G7DL!Sl
特別係 6t*l)e^CU b
佢作為一個強調美麗同品味既節目;C"I0]@1b2B}
[color=Red]瘦出美麗人生[/color]既主持既時候
4C Y$d@c+Ww] 一身咁既打扮加埋佢個死樣 /Th.oH y:| lE
橫睇掂睇都唔係美麗同品味既代表下嘩
9L8e'D/k%d}%H1YqS4~ 真係想打殘佢!:mad:
XQ*w+A.wEx 之于請佢果條友/P1Vnu/L
篤盲佢雙眼就算
)l iP#Y7S8yx
D9?G,E|e#q L [[i] Last edited by taipotse on 2005-6-11 at 01:07 AM [/i]]

sfxc0000 發表於 2005-6-11 12:05 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-5-24 04:47 PM:m2Z\ Xs|Dy
我有冇得加分? :p [/quote]
[N OGBI^ Z 好o既回覆咪有囉:o

pkdonald 發表於 2005-6-11 12:10 PM

RE

有,有D人個樣真是雖冇過犯,可惜面目可憎

dx8a 發表於 2005-6-11 01:02 PM

有啦梗係~
PIwrt-y&PCWh1a i 有次去網吧打機 有條pk座我對面Yd,m}}{r$s9^7C
我打3粒鐘機 佢就食足3粒鐘煙
6C \-Z3Nxez@%F d煙嘖曬過黎 都唔知佢係去打機定係去煲煙

甲狀腺 發表於 2005-6-11 02:30 PM

我最想打果D人是係
f*]@5ilQ 個板一D POST都未開過,而又成日不懷好意地評論人既會員1\1{F8~`.k
例如:taipotse此人
#f`.s#l,afa 如果真係想評價人,就去HK3x到話人地貼得相對波唔夠大囉!

kkcphk 發表於 2005-6-19 06:39 PM

Of cos I have...
e;A9j8]"N-N}P J8h One day I was eating in Mcdonaldo...
9Y?J3rkEy A fat man came and sat at the oppositemb xf7H
side of me and share my dask...The main
.O|&C._)xq.T2y({g&R point is that he has not asked me before
Rb{4\+I4LwAQ he sat down..I did want to beat him but..CgXWZE-c
Finally I had done nothing because I didn't
cl'VB*n?7^ b want to make mass ....

hoho886 發表於 2005-6-19 11:27 PM

當然有la 仲係經常m-i$s4c*r WBv*R8X
有d行街撞到人又唔say sorry仲望住你 好似係你唔岩
0X)HD*p"]F C.n2Q 有d一個人坐車又坐兩個位,仲要多人個陣,好似比你坐都唔夠位坐咁
"ow-l3D W wT H_ 有d可能個樣唔好 有d做埋d無聊野,好黑人憎!Be_\$fV^D^
有d常常係你後面講你壞話個d Tmp D*e'@4Xst
以上幾種都係好想打既人)G}:W!N9`1P

3X3`piw%`7KETu [[i] Last edited by hoho886 on 2005-6-19 at 11:30 PM [/i]]

d228216 發表於 2005-6-20 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2005-5-21 05:58 PM:
~k:`%b o0l({gxd 有3種
$N V,g'g:eeU"w 1種係樣樣衰衰,成日o係d公眾地方食煙爆哂粗扮哂型咁..得罪人多稱呼人少既人最想打2rc"T4zQ[
另1種就係想打二五仔,即係專出賣人果d人渣
\ucD"AYB 最後1種想打既就係玩女人既o靚仔,欺騙完人既感情仲要講到自己好岩咁,呢種人相信都佔左想打既唔少部份
%M\}r9?/Ya8w,F(s [/quote]
8C hP)j~d
4K*X4G"O@ 我中咗 1 同 3 喎, 尤其係 第3 [靚仔], 中到爆!?3LSr];F

5Aznhzk8fpR^R p.s. 嗱, 打時打, 唔好打面!:P

d228216 發表於 2005-6-20 12:11 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-22 08:08 AM:"N x3Yu^2i
如果你問我有咩人最想打..9j.OQ_-izU1^
倒不如問... [/quote]zY`#C"yECk

{5E7Ua d/x u 呀honeyharajuku兄, 睇在我前前後後加左你成 2分 份上, 下次你打人前, check 吓, 對方係 咪 中国籍男子, 五呎十吋, 四眼, 肥肥地, 三圍 44-34-45, 極之靚仔......(可能係我).....手下留情呀!!!:P

kaigi 發表於 2005-6-20 12:46 AM

最想打的人係搭車打尖的人
5X:W-P&V%v 仲有搭mtr 一個人坐2個位個d 人兄
n2X0j6G4yC$v6u(t 見到多人都唔讓人坐ga#Z{DD1Q8E
好野!!!!!

karate_pau 發表於 2005-6-20 12:52 AM

我最想打就係o係雷台上面既對手

大家樂1234 發表於 2005-6-20 01:27 AM

有牙y+n]GX qF!v
事情就發生在2004年12月將近放聖誕假前一星期左右[;q8w g!K/W`oYl
我地班某個同學係上年之前份人係幾好n:Ll EK%}$C
但係升左中4之後犯眾憎,咁我地要做化學報告同化學補課
6b Rt+R.?%K{IL 咁我地要自己組  一組,咁我地組好之後就決定踢走犯眾憎
6c,ny|:^)|!YxoC 咁放學果陣講開話踢左佢,咁我同班同學行行下,條犯眾憎就打左我2拳
)W&g]Of,hN 咁我開頭都未知咩事因為我以為係另一位同學同我玩細細打打我2拳8M e7CE d5EVp/R1W
行多一步之後犯眾憎就係到話隻愀咁我當然好驚V%~X&G;L X
我就推開佢,話上訓導處但估唔到條犯眾憎淆底係咁話打完你先上去
0is H g"o3r9b2@2Sbc 咁我就話咁你打囉~咁我同行既2名同學話明幫我or%|;EsW
咁條友就無聲出%Ie? |Q
咁我地走去地鐵站,條犯眾憎仲要跟住我地行~條犯眾憎唔知個醜字點字I*eSx&Hc\
之後我地無理佢~成班得一條友理佢4^"@)S_;K$^Fi
咁之後不停請人食野,人地就拎佢d野黎食,但係d人都係好憎佢.]5jRZH$`
之後犯眾憎好似女人咁求我地原諒佢,但係我地無原諒佢
)EK,K8xI0U 因為條友係背後講人壞話,又講到我地唔岩先b7i }^7b!|;sT8iX
所以條友係無朋友
SmP-A/k p1C)h7?p 低佢死
`A Q-KFb:M;j{{nx 成班人都想打佢好耐$R e ^;v Z-Ri!s
不過未有人出手先

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.