娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hkcitywong 發表於 2005-5-18 11:26 AM

[5/22吹水加分題] 有冇遇到d你好想打既人?

最q憎d人行路行到好似條路係佢咁,我一定唔讓路
#KK{&dXw$_~(F
TJ+X3[q(T"er1_ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-21 at 05:17 PM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-5-18 11:41 AM

一定有,出街最憎見到d學生或者死臭飛係度笑人,有時真係想衝埋去打佢~

william303 發表於 2005-5-18 11:44 AM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-5-18 11:26 AM:
lPU"E*@ V 最q憎d人行路行到好似條路係佢咁,我一定唔讓路 [/quote]:tQP E\ e)A
咁又唔好打人,不過我玩時最憎係果D睇完post唔回果D人o者!:P

singleung 發表於 2005-5-18 11:44 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Dr.anger 發表於 2005-5-18 12:45 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-5-18 11:26 AM:$V2cl q?-X CK
最q憎d人行路行到好似條路係佢咁,我一定唔讓路 [/quote]
7B\'qi!a;N/p)A 通常呢o的人都被我撞到pk

Preston_tron 發表於 2005-5-18 04:23 PM

no i help to make peace no fighting then no wars

Christy~呀華 發表於 2005-5-18 09:56 PM

最憎D人坐地鐵一個人用曬成條柱!!!!:mad:

vivienna 發表於 2005-5-18 11:02 PM

最想打D係街上亂講粗口但無毛都未出既小學+中學生﹐吊都未吊過就係度吊人老母﹐食屎!!! 仲有就係穿主校服又擔主口煙﹐正LOW B!!

vivienna 發表於 2005-5-18 11:03 PM

[quote]Originally posted by [i]Christy~呀華[/i] at 2005-5-18 09:56 PM:
w:{zt#b Q+~ 最憎D人坐地鐵一個人用曬成條柱!!!!:mad: [/quote](YdX?1o&pU~;jHX
就打我啦。。。。不過我唔會係繁忙時間霸柱既

Christy~呀華 發表於 2005-5-18 11:26 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-18 11:03 PM:
d+M{KJ wr4]Y*V
~)XW,~2e7?CM 就打我啦。。。。不過我唔會係繁忙時間霸柱既 [/quote]
1t8~hG"ya 打打打打打打打打打打打!!!!!!!!!!:lol::D

michael86 發表於 2005-5-18 11:27 PM

最憎d唔排隊既人G:`{%S(U A+Ji&FF
冇禮貌既人

Vincent銘 發表於 2005-5-18 11:38 PM

唔想打,想殺多D~
jKs-XG~ 幾時先買到支炮俾我殺人呢~~~

Rika 發表於 2005-5-21 05:38 PM

我試過打人試過一次 only, 好鬼痛嫁
T5a:J*K^^.UA 無呀, 係我從前玩玩下時有個玩玩下既女友;A qGx+P,dF.m8o
大家都唔係認真, 散左都無所謂o個種 G _5[g1t ?lH#{
不過有一次, 我同我班 friend o係某處撞到我條女同第條仔拖晒手
u)V)h'FhH 我就一個箭步上前, 各人都未有反應之時, 我就用盡全力一拳風落條仔個頭到 f\&~vS+o9WB
打爆左佢個眼角同眼鏡, 第二拳打到佢訓低左, 我d friend 先開始拉開我
YV X7C5B_!g*z 個女仔呆左, 我其實唔係好鐘意佢, 只係條氣唔順, 個女仔打返比我, 一路都無聽咁就算喇+e?9P N Am!h8g}S
之後都無打過人喇, 我係拉開人多sp"nGGi9Q9e
"[M9Xu[7mZg
[[i] Last edited by Rika on 2005-5-21 at 05:41 PM [/i]]

LMQ 發表於 2005-5-21 05:58 PM

有3種U%j}8^`3vS` G
1種係樣樣衰衰,成日o係d公眾地方食煙爆哂粗扮哂型咁..得罪人多稱呼人少既人最想打
Ys O%vJ } 另1種就係想打二五仔,即係專出賣人果d人渣
e VI+H,\W"g 最後1種想打既就係玩女人既o靚仔,欺騙完人既感情仲要講到自己好岩咁,呢種人相信都佔左想打既唔少部份
S2}5ZOx TR:K /x-\l}.D2fp
不過講還講~有冇膽做又係另一回事~
/G%t@ WO5u ~g 如果呢d人真係激得自己好勁Q3S4SlDH+Me^
我諗我點都唔會忍佢地囉~打完上差館先再算:)
-?nn|} Nd ];t@XlrXW3G!}_
[[i] Last edited by LMQ on 2005-5-21 at 06:00 PM [/i]]

abc501 發表於 2005-5-21 06:00 PM

我好憎MK仔同女~!

28083003 發表於 2005-5-21 07:52 PM

:hEVtKX.fs;H T8p6c
仲經常遇倒.qP m"o2Eb H!P T
我唔係話自己唔講粗口
/^ v5{I mPc3kQ 但最多只會係同D好熟o既朋友先講W2hy`%y I+Noa
仲只係講單字最常講o個個)X ^$N7gS&?
PLj M6?~4p
成日o係坐巴士/坐lift o個時聽倒D mk當眾講電話勁爆粗)K7vo.xBZ}g:P*N
真係好想行埋去叫佢收聲"v9{ R:O"do X?
遇上更離譜o既case,真係想行埋去打佢

痛苦中 發表於 2005-5-21 10:35 PM

有~~~見到死肥妹實想打="=R~u$U^
仲有d p街仔
}&L0d0`!Acqr 日日係到煩住我
.Y g^7r](r%t D 果d都好想打

honeyharajuku 發表於 2005-5-22 08:08 AM

如果你問我有咩人最想打..(f2n`]Pv3a
倒不如問我有咩人最抵打啦!!!!
7o_4O4B \Z0q
|%Q1ZXr&XNp3y%A#k 1: 唔尊重女人既銀樣z A/V@)tq;ZdcsU
F%U?7Jn
點唔尊重法呢?! 我意思係指強姦.非禮.屌女人.打女人(除非果條女都抵打)6aA2Y6D M `
試過有次我朋友個妹..比人搞(唔洗講到咁明啦...)4zTt2\:cVF
以下稱佢為呀妹.因我由細睇到佢大.都當埋佢係自己個妹嫁喇.~Dz'Un L hT
呀妹先得果14歲..岩岩開始學人出黎玩.!u"D(Pi,Xo m
有晚係d fd屋企訓.比個死肥仔咁硬搞左1次.
B6PT [i1i3C*z 當時呀妹因為驚.同埋飲左少少酒wing wing地. 就咁比條死肥仔搞左.
EN[E%BYs 好啦..搞左都算喇!!!  個仆街仲要周圍唱!!!+K.Quomt0b
呀妹先得果14歲人咋..佢以後點見人呀!!!
{f;Pk E8z?(H 搞到個個識呀妹既人都知呢件事..
o k:RQ])N 竹之傳傳下...傳到黎我同我兄弟都知."c)fFgRM.n P9e
果晚本來係吧飲緊酒.一收到呀妹電話 話係xx街見到條死肥仔.
n:nk${Qy5\ 我同我兄弟酒都唔飲就仆左過去喇...
7|E'q ^!T8d(K aD)k*B d 沿途我兄弟仲同我講 :*w5vj0T#U2y?
"拿! 陣間乜撚都唔好講. 一埋去就鐘佢老母!!"0K7crFzX!H(rGD
到達現場後..我地d fd 8.9個已經圍住個肥仔唔比佢走.
q,X Me0s UA];Ak] 我同我兄弟一埋去. 真係野都唔講  打佢老母先慢慢傾!!
2qWDJWD&Zx 竹之條死肥仔口腫面腫咁同呀妹講對唔住...KC%]}+[mt
9u;gb-yD Bc
我好僧暴力.好僧打交!&r0p+[~ X\Zh,G
但對住呢種人真係不可撓恕!
6S4iZ-?_SPjC9Bu ln p],mBW+W,e
1}"g,GX9?Y:Q
:P*f\7tsg-Z4tw
2: 破壞人地幸福.背後做衰野既小人]Z.T`#e2E
3K-^@1S%p x;H2F
點解呢種人抵打呢? 2ol;mz%Ui
明明人地一對行得好地地.呢種人鐘意人地條女就日日煩住人.;u+wG%|l;qw]/d'^'A
煩住人仲不特止喎.仲要係背後搞埋晒d小動作黎挑撥離間.
$UX%Vh$k X+O 試過有個fd.佢本身同條女行得好好.日日都好sweet.
X!\?*O @Q Oc 忽然有日殺出個屎忽鬼.(我朋友條女本身識既)
1z{2i-V_ b` 果條屎忽鬼日日打電話"我好愛你呀" "受我啦"之餘.
p[hG#z+o-tN1oBJ 係背後唱人地條女咩咩咩.乜乜乜都算啦.s1cF_4D$`X.d
仲要打比人  "上黎我屋企一齊屌西好冇呀?! 我實屌到妳拍拍聲嫁!"
Q(G-Bd[2wj 成個過程比我個fd聽到晒. (我當時都在場.真係隔住電話都聽得出佢有幾賤格!):jI"f-i K ?
收線後.我個fd叫佢條女打番去. 扮野約條仆街出黎話去飲野吹水. 剩機...嘿嘿
)V"S ?-G H is| A 晚上9點  港島區某區某公園內...
FM8Xw$_$f&Y 我個fd條女  1個人坐係公園內.
G;n4N5c%o{ 而我地當時叫左5.6個fd出黎. 捕住係公園附近....
M"w"spG*n:U
6O2le+|z!`4k5d 9點15分. 果條仆街黎到喇..v9QG3h#m
身高1米6  年約18.19歲
-wZ'Z[3[ ey 又白又瘦既身材   頭髮又長又黑  (10年前最興既浩南look)
ayY6\ Zo,zL 身穿鮮藍色MK拉鏈背心. 淺藍色甩到就黎變白既mk穿龍牛仔庫.8Z;RPe(p
另加先達一舊水對既經典正宗mk木底皮鞋!!%EK6k.P_oh
當時呀浩南哥好蕭咁慢慢行埋去我個fd條女度.0[Q WPRF0c
對木底鞋邊行邊"角角聲"..又油又黑既長髮隨風飄揚.....]!rQ9R/VZ
忽然間6.7個正義既使者走左埋去! e,X+W4~'D'dl
一見佢就係咁鐘係咁鐘... h,zDg_4cQ-d
(我當時著住對ground係咁踢xp) `#Z h/e5M6{3b
&P0\*J4H8@8~
竹之...呀浩南哥比人打到仆左係條街樹.."任人踐踏"$spd8hK8S2X
當打到差唔多既時候..正義既使者都閃晒嚕.
oy)ikz#Fp6z)^\ 剩番呀浩南哥趴係地下樹../gJ/z+jv+@m&^
後記 : 朋友a打黎..."喂? 你地岩岩係xx公園附近打過人牙?!"O%G2v!Oen
         我"係呀. 做咩呀?"1a ]&Nnb
         朋友a"冇野~...剩係想話過你知...."
_2dYhpB1Lo'A         【原來呀浩南哥比人打完後.】 lw O b9_,I9w2}
        【一直趴係地下叫人求救喎.】3Hg jE*D*S$}\
        【叫路過既呀婆幫佢報警....】,O&L9}.QP ?!p:C:e!MG
        【連呀婆都唔so佢惡有惡報!】

月月鳥 發表於 2005-5-22 12:56 PM

當然有啦,例如當我搭火車時
eq CGjT0q 有時見到d9人係度講其他搭客壞話,
iI.ZM-A*o'AF 仲要一露篤著人地個樣,一露講人壞話,5l,m9b,?nkM`RE"E q3g
人地睇佢d行為就知佢做咩啦
7Q#^X{P]X 講完人壞話,又要大大聲笑|1k3Y!O,BkW8H6h KD
真係想打佢地

tian1011 發表於 2005-5-22 09:18 PM

第一類係街上面一字及人字排開, 再加上行路超慢的人, 因為係趕時間時, 成日比呢班人阻住條路, 搞到扒唔到佢地頭.
)frI8G~Z (R6tkr:jRmH
第二, 果 d 講野鬼咁大聲既師奶, 成日係側邊大大聲講野嘈三洒, 但係又唔知自己講野令人討厭.

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.