娛樂滿紛 26FUN's Archiver

robertchai 發表於 2005-5-21 03:35 AM

唔訓覺既話就夠...既
gWpz-W(n+`'n N;dB x.[
真係好憎,點解要訓覺 FZ.eAV
#Fa5S$_rJp
對一份稿,research幾日,打都要6小時,第一次自行較對2小時,日日都係咁,有時仲要上大陸出差
T8Tah9O@e6X 0b;^$I3PxbR
我係好鍾意呢分工,但體力好影響工作效率lor...sx_&A_-c {*j

;G8l8F!nHux U'k 食飯都要邊做野...有時間都要同朋友聯絡下架...
kH2xz/a E_ $a;y"[fVZ}$I,Y
而且,你叫我每日唔上26fun根本冇可能,我當左呢度係新聞中心,好過yahoo了

167169 發表於 2005-5-21 10:46 AM

yes, 28-30 hours per day is perfect

marqzho 發表於 2005-5-21 05:21 PM

咁如果你咦家24小時...你番緊12個鐘工...
/c'ayl`3Csg 就算每日有30小時..你咪又係要番15個鐘頭工架唧...'P-p#Jq+r7E6X3H!^
邊個唔想多d時間用喎...Q,@*A(Q(bzC;o
時間就係一種資源...一種好物品...6ke`m'A&q2x
每個正常人都會想愈多愈好...
{ ~G-X9K/mJ[5HC 可能你覺得唔夠...因為你工作同日常生活都差唔多用晒一日...d)n{.A5t(|
但係有些人..唔去好好咁利用時間...讓時間浪費去掉...QDP(vD*hf:h
卻埋怨唔夠時間用...1r^ A p7K X'X
倒不如利用埋怨既時間..去訂立一個時間表...dj2Sd3k0r-Q,t$@V
清楚列明自己一日既用法...'T X.\Wnf-V2f
善用自己保貴資源......€

abc501 發表於 2005-5-21 06:10 PM

有時多有時少..
\@ LS J.B 都唔知點~!

JCer 發表於 2005-5-21 06:23 PM

如果一日唔係廿四hrs...
F&C!m0bb s}H5^ 老闆們咪要你地返多幾個hrs lor...
!}1iy/f5NqzN 一日咪要食多幾餐... 之後又要柯多D...sW]SV)]z`

`{cl$q"C,_:[Pp&`1L;U 只不過係日落日出既"秦"還慢左...又唔會真係長命D...
,JQ B.[I#A q2],`X2OA
總之...分別不大

28083003 發表於 2005-5-21 07:56 PM

永遠o係考試前果晚Vq*DkEQ {@
時間係永遠都覺得唔夠o既
e1JAfJr"a{ l|| BG0Vmr c4O0t1W"A!a
題外話係就算果時比多一日你都冇用1w_(_/[IS%v}#o+\
當你見仲有一日
x)nOeK*@Vw 又會先hai半日再溫
4I%?&T{w#N!X@jL2l(a 點都係唔夠時間溫的!!!

cymok3782 發表於 2005-5-22 12:19 AM

我唔係好貪心的, 我想毎日多2-3個鐘.... 可以做一些自己想做的事就夠la, 最好可以把那2-3小時overlap在原有的24小時中(like timetravel)

singgeihot 發表於 2005-5-22 04:41 AM

一日 36 個钟就有得訓同 relax 吓

月月鳥 發表於 2005-5-22 12:36 PM

我覺得不夠用的,一日24小時
f9Z-Z+A(WN/w} 7小時訓教, : 24 - 7 = 17
#I(oR{^V!q 8小時工作, : 17 - 8 = 9 j-i]r2ZO*s {Q q6l
5小時上EF, : 9 - 5 = 4 "A6HWf U L)O
1小時大小便食飯, : 4 - 1 = 3
)JpsP:jn 3小時陪女友, : 3 - 3 = 0
$y2zUL fIs,R} U.AAD%Mp1Z
咁1日就用完
&R$g^r7P*nV 我想每日加多4小時Os!S-gIS q
咁樣當完成每日的程序
c.~nJD&YMxo*a 自己都有一d時間行下街,睇下去,踢下波,
6O&j hDwZ!la2g&W 個人都有放鬆d啦

發表於 2005-5-22 05:02 PM

其實一日做唔晒,咪第日做囉!做乜搞到咁緊迫} E0n onl
其實你地想多d時間,係想長命d做多d野ja:P

sfxc0000 發表於 2005-5-22 09:46 PM

絕對唔夠啦 =.="]e {8Ghq
返學返左差唔多半日~~~5ye0d1GE
訓覺又訓左7-8個鐘~~~
-['p%aT/a2Y O#` 又要溫書, 又要玩~~~HV7V-zQ:~-qr0[dS
鬼夠時間咩:(:(EpyU5Q |\8~9D;i

&I0c#k Q/F8{ V h:kH 我就唔貪心喇~~~
?Q\ Uq 每日俾多6個鐘就真係夠晒喇:)
F| ffz-D` .y'n5P6YxR D3L] W W
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-5-23 at 09:52 PM [/i]]

edmond25 發表於 2005-5-22 10:35 PM

一定唔足夠.....
YL6Q4E p5Dry 返工 ....9個鐘.....4At-? X3b bqQ$yp ^e
食飯+廁所+沖涼 ......2-3個鐘$D jC |;y6ro
訓.........5-8個鐘
X-vD,\ {Yp8i 搭車返工放工.....1個鐘z2[b#g'cGs(z ~4| d
自由時間只有......4個鐘 (未計Ot or 做功課 or 做公司d野 )
;@j5Qq`*| 咁又點會夠呀 >< !!!!

michael86 發表於 2005-5-23 09:21 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-22 05:02 PM:
A+r.g].}'{%@ 其實一日做唔晒,咪第日做囉!做乜搞到咁緊迫
-|3i*zR&lJ 其實你地想多d時間,係想長命d做多d野ja:P [/quote]
R6I6n P S T
(Y#Z.MK PLp8Y 其實d野做得哂,係唔夠時間玩jar ma:lol:

膠佬 發表於 2005-5-24 01:27 PM

完全唔夠 ,
@.}V6]#PF8] 我想一日有足 72 小時 , X\4k[,L$ZB
俾我想打足一日機 ,
SwHd2X#Ma TW~j 訓足一日 , 做我想做嘅 . :lol:

srfqt1 發表於 2005-5-24 01:59 PM

一日廿四小時夠夠用既
hV:P7z"~2E)U 大前提係你真係叻仔叻女dh0[ e[UVh5P%V`2z"D
可以短時間做完要做既野囉
8s0Bey6?B8b"JL 仲有一樣野係你可以訓好少時間啦:DOq'L X9|4w
我D中學 痴線FRIEND OK架3n"z5p*j] Z
夜晚玩ONLINE GAME 都3-4點 D!bl4kN ^
第2 日照上堂,全部野佢明,你唔明,
`!b9J R \!L@ 學業成績超勁,真係痴線:D

hoho886 發表於 2005-6-24 12:00 AM

其實我覺得一日得個24小時真係唔係好夠f&EHSv eW J
講真朝頭早,又要咁早起身返學,.如果唔洗JV'~ tv3U,CE
返學,就會訓到好晚,訓到12點幾,咁就冇左*dn rAq'J,Z
整朝用啦.跟住下午,去食下野,周圍行下,唔
b$Qd9r!\I] 驚唔覺又係5點幾6點啦.跟住又係食野,食完
x{A^5^!Qo/R Z)\/]7_ 野,做陣野,又咁晚,又係時候訓啦.
Y _-as2kF~$O
D2F+?!y;c,[ 就算呢一日唔係咁無聊,做好實用既一日,咁
V4^ nF't 既時間就更加唔夠啦,做得個小小野就冇左整
jWq7nX4K*M&P_ 日啦.我真係幾想一日有多d時間呀!!

Edison 發表於 2005-6-24 05:52 AM

I live in US.NeEWW5g-W[y
I feel 24 hrs is too much in here lar

gogo8281 發表於 2005-6-24 10:25 AM

我唸夠卦 zBX;J-xq(j
可能我吾係生長系香港咁發達的城市K(\3f{8rd+^9`H
而是吾上吾落既馬來西亞仲要係遠離
,hf3d3J:rVYt9`^ 市區所以生活節奏相對較慢冇唸過依
ze2TO%u2~5C$e 個問題。

sysykiller01 發表於 2005-6-24 10:49 AM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-5-18 23:00:'~W7q.EZFA'~ T
我成日覺得好似唔夠用咁....:( x_V+J+o qp r
返工... [/quote]_ `_6z$D M o)Kv7l
考試同打機果陣就會覺得唔夠用

kaikaisa 發表於 2005-6-24 03:15 PM

半日都拎左黎打機,上網.....點會夠呀=_=

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.