唔訓覺既話就夠...既
N;dB
x.[
真係好憎,點解要訓覺 FZ.eAV
#Fa5S$_r Jp
對一份稿,research幾日,打都要6小時,第一次自行較對2小時,日日都係咁,有時仲要上大陸出差
0b;^$I3PxbR
我係好鍾意呢分工,但體力好影響工作效率lor...sx_&A_-c{*j
食飯都要邊做野...有時間都要同朋友聯絡下架...
$a;y"[fVZ}$I,Y
而且,你叫我每日唔上26fun根本冇可能,我當左呢度係新聞中心,好過yahoo了
yes, 28-30 hours per day is perfect
咁如果你咦家24小時...你番緊12個鐘工...
就算每日有30小時..你咪又係要番15個鐘頭工架唧...'P-p#Jq+r7E6X3H!^
邊個唔想多d時間用喎...Q,@*A(Q(bzC;o
時間就係一種資源...一種好物品...6ke`m'A&q2x
每個正常人都會想愈多愈好...
可能你覺得唔夠...因為你工作同日常生活都差唔多用晒一日...d)n{.A5t(|
但係有些人..唔去好好咁利用時間...讓時間浪費去掉...QDP(vD*hf:h
卻埋怨唔夠時間用...1r^ A
p7K
X'X
倒不如利用埋怨既時間..去訂立一個時間表...dj2Sd3k0r-Q,t$@V
清楚列明自己一日既用法...'T
X.\Wnf-V2f
善用自己保貴資源......€
有時多有時少..
都唔知點~!
如果一日唔係廿四hrs...
老闆們咪要你地返多幾個hrs lor...
一日咪要食多幾餐... 之後又要柯多D...sW]SV)]z`
只不過係日落日出既"秦"還慢左...又唔會真係長命D...
q2],`X2OA
總之...分別不大
永遠o係考試前果晚Vq*DkEQ{@
時間係永遠都覺得唔夠o既
BG0Vmr c4O0t1W"A!a
題外話係就算果時比多一日你都冇用1w_(_/[IS%v}#o+\
當你見仲有一日
又會先hai半日再溫
點都係唔夠時間溫的!!!
我唔係好貪心的, 我想毎日多2-3個鐘.... 可以做一些自己想做的事就夠la, 最好可以把那2-3小時overlap在原有的24小時中(like timetravel)
一日 36 個钟就有得訓同 relax 吓
我覺得不夠用的,一日24小時
7小時訓教, : 24 - 7 = 17
8小時工作, : 17 - 8 = 9 j-i]r2ZO*s {Q
q6l
5小時上EF, : 9 - 5 = 4 "A6HWf
UL)O
1小時大小便食飯, : 4 - 1 = 3
3小時陪女友, : 3 - 3 = 0
U.AAD%Mp1Z
咁1日就用完
我想每日加多4小時Os!S-gISq
咁樣當完成每日的程序
自己都有一d時間行下街,睇下去,踢下波,
個人都有放鬆d啦
其實一日做唔晒,咪第日做囉!做乜搞到咁緊迫}E0n o nl
其實你地想多d時間,係想長命d做多d野ja:P
絕對唔夠啦 =.="]e{8Ghq
返學返左差唔多半日~~~5ye0d1G E
訓覺又訓左7-8個鐘~~~
又要溫書, 又要玩~~~HV7V-zQ:~-qr0[dS
鬼夠時間咩:(:(EpyU5Q
|\8~9D;i
我就唔貪心喇~~~
每日俾多6個鐘就真係夠晒喇:)
.y'n5P6YxRD3L]
W W
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-5-23 at 09:52 PM [/i]]
一定唔足夠.....
返工 ....9個鐘.....4At-?X3b
bqQ$yp
^e
食飯+廁所+沖涼 ......2-3個鐘$D
jC
|;y6ro
訓.........5-8個鐘
搭車返工放工.....1個鐘z2[b#g'cGs(z~4| d
自由時間只有......4個鐘 (未計Ot or 做功課 or 做公司d野 )
咁又點會夠呀 >< !!!!
[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-22 05:02 PM:
其實一日做唔晒,咪第日做囉!做乜搞到咁緊迫
其實你地想多d時間,係想長命d做多d野ja:P [/quote]