娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ivan2005 發表於 2005-7-6 03:10 AM

我覺得好唔夠用,我做到一樣又做唔到另一樣攪到我唔知點~

red16 發表於 2005-7-6 08:05 AM

根本就不够用....如果有48小时,我想就不会有那么多工作要留到第二天来完成了

Twincy 發表於 2005-7-6 08:59 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

annie628 發表於 2005-7-6 04:16 PM

1日24小時,唔夠用呀!!!!!!
*o'LY&y T H%V r Ji
%]c!T3Y9i 1日返工8小時,已用左3分之1啦,有時重要OT添, 搭車返到屋企都成7-8點啦!
^ iaXOns%? 沖涼+食埋飯都成9點啦,之後睇一陣電視或上吓網呀,都成10-11點啦,第日要返工,%R/[7c%k_M
又要訓覺啦,訓覺都用左6-7個小時啦, 所以真係唔夠用呀!
U8r zZ@8J t
O9{(~+M,RG 如果係假期, 更加唔使講, 訓到12點幾,咁就冇左成朝用啦,T$bL FB ai^
下午同屋企人飲吓茶,又用左一半,行吓街睇套戲,成個下午又無埋,
.w;aK8Z6U&~QYA,s 到左夜晚,食晚飯,同D朋友吹吓水,飲杯野, 又到12點啦.
*K/B P&yML \(l
e KF9jp 時間過得又快,又唔夠用.

0125summer 發表於 2005-7-17 06:25 PM

當在痛苦時,希望今天快一點過去
.v*{s$w`+P T%z 但當處在快樂時,會希望時間慢一點} `(U.i+{w"F:T
如果每天都是快樂的,時間是不會夠用的

pignose 發表於 2005-7-18 12:20 AM

我覺得其實係香港返工既時間真係太長啫,我覺得24小時係夠,要我揀係應該人唔洗訓咁長時間已經好精神,試想想訓覺已經用左差唔多成三分一時間﹙有D四分一﹚,若果可以縮短的話已經多左好多時間可以做第二D野,所以真係好配服些許人每日只需訓四粒鐘,俾著我個日一定頭痛﹗

大優勢 發表於 2005-7-19 12:17 PM

我最貪心,       唔洗訓就一定夠

d228216 發表於 2005-7-19 01:05 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-5-22 12:36 PM:
N:~&xE(x2m+Z0Q 我覺得不夠用的,一日24小時
E%IoqgJ2mM 7小時訓教, : 24 - 7 = 17
-m3o Gr,|9C6l 8小時工作, : 17 - 8 = 9 1k%T%K)q5v~O E
5小時上EF, : 9 - 5 = 4
'Y5qJ#Z-~1YB@ 1小時大小便食飯, : 4 - 1 = 3
'rD7e H:v 3小時陪女友, : 3 - 3 = 0 u&j&Q r$@R:pp
[/quote];Y#P.LWG*q*g

;c"Cq;B;}!V&{(a 哈, 你就好啦, 今多樣野 喺同一地方做曬, 一步都唔駛行!:PO&A C4`a'gN
,Fe9v \%W?B
其實可以省返好多時間
%n3\ B\{!I4a 1.你可以一面上EF, 一面大小便食飯  - 省1小時
y x4@[m{"Xb} 2.你可以一面上EF, 一面大小便食飯 再一面陪女友- 省4小時
0U;r!ctQS!p 3.溝你公司同事, 你可以一面工作, 一面陪女友, 喺公司大小便食飯  - 省4小時#F!Q esw/Y2l'|fQN
#r}8P'ts5? s.Er
我就唔想再多d時間, 已經好辛苦....
N'T~S(N[1[ K 最好訓小d 省4小時, 返工 4小時 省4小時, so 16小時便夠了, 日子會好好過.

dennis0330 發表於 2005-7-19 11:52 PM

我就SURE唔夠啦~~一日24小時~~返學/返工用左8小時(我都唔知返工洗唔洗8粒鐘=.=")得番16小時~~跟住訓覺又用咗8小時~~得番8小時~~而呢8小時~~係應該用黎陪女朋友定係上EF呢??我諗都要睇心情......(我都唔知8小時夠唔夠陪女朋友><.......)

hold_find 發表於 2006-1-1 01:56 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-18 11:04 PM:5}R%kr)jfV
完全唔夠, 我成日都想一日有48小時 =.=" [/quote]
CG@ ^De[$H
vr7I&J(\`9w 時間永遠唔夠多,到一日有48小時你就會想一日有96小時,況且一日的時間多了,但人命的時數相同,也是沒意義的。.x V$z!fy
更可能有一情況,e.g.平時一日返工8小時就可以放工,現在一日有48小時就要時間加倍,返工16小時(老闆:時間多咗,返工時間自然可以長D)

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.