娛樂滿紛 26FUN's Archiver

michael86 發表於 2005-5-18 11:00 PM

[5/20吹水加分題] 大家覺得一日廿四小時夠唔夠用?

我成日覺得好似唔夠用咁....:(
}*T5U} v z'qXA 返工差唔多去左一半
*})V"@N z J%f 訓教又去左幾粒鐘
}v$|'O2f)e{h 剩返d時間除埋食飯,沖涼,all屎之後有既時間好似真係唔多咁
4V)Cb$buO$H!A+x 剩係上26fun都漸左好多時間la?:D
QFI`.h0hw
(?-J#g-ne m 你地又點睇?
O A OV [l??
s:S3^m4T(TPpX [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-21 at 05:10 PM [/i]]

crap 發表於 2005-5-18 11:04 PM

完全唔夠, 我成日都想一日有48小時 =.="

abc123aa 發表於 2005-5-18 11:04 PM

唔夠啊,又要訓,又要睇波,又要上網,又要呢樣又要果樣= ="

abc123aa 發表於 2005-5-18 11:04 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-18 11:04 PM:6MLa }Km-Gq
完全唔夠, 我成日都想一日有48小時 =.=" [/quote]QD yIN,ATW
咁就差唔多^^"

Dr.anger 發表於 2005-5-18 11:08 PM

完全唔夠...除有返學加做學校o的野之外..一日都係得o個幾個鐘訓。...48個鐘一日就差唔多

michael86 發表於 2005-5-18 11:12 PM

我唔貪心,30個鐘1日都夠架la^^

老鬼X 發表於 2005-5-18 11:18 PM

我最貪心:)唔洗做就一定夠訓

michael86 發表於 2005-5-18 11:21 PM

辛苦左一日做野...
:Q5e6j$s Pk 如果唔玩返夠本就咁訓教#\e\'},z'U
硬係覺得好對唔住自己
v?;dl%kd8o+q }a 但係唔夠訓第2朝返工又唔夠精.....神

ReyRey 發表於 2005-5-18 11:27 PM

If I have 48 hours a day, will my working hour extend to 16 hours?

michael86 發表於 2005-5-18 11:30 PM

[quote]Originally posted by [i]ReyRey[/i] at 2005-5-18 11:27 PM:
(w4L8wd Q*ymie8x If I have 48 hours a day, will my working hour extend to 16 hours? [/quote]7O;{Q5}9vt3L zlO
Z!uhbpG#M+^
做16個鐘真係人都顛呀:o

Vincent銘 發表於 2005-5-18 11:37 PM

完全係唔夠既~~~] sEL*dr@
訓覺已經無左9個鐘~s9~;K%|6TRD
返工又無多9個鐘~
M FS`E Sk:UM 早午晚三餐又無多2、3個鐘~y&z/B2H#J
等車、搭車返工放工又用多1、2個鐘
r:F*@'^F|3`-?!~%t ;QYE0L0^'P3k
9+9+2+1=21
e9G:p!xBM,l`.y
FIh.`w g L:X 每日剩番3個鐘自由活動,扑得野黎又無時間行街,行得街黎又無時間沖涼
4m-H%XfKN:OK+@(Xk$PKN&g 真係頂佢個肺~~香港真係收買人命~

michael86 發表於 2005-5-18 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]Vincent銘[/i] at 2005-5-18 11:37 PM:*iR+u}a
每日剩番3個鐘自由活動,[color=Red]扑得野黎又無時間行街[/color],行得街黎又無時間沖涼
W\9Mj.a9d+L 真係頂佢個肺~~香港真係收買人命~ [/quote]
g#Z OE Tg
;N XR j;P!LO 唔係扑得野黎又無時間射精咩:lol:

Asurada129 發表於 2005-5-19 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-5-18 11:12 PM:
j7Fk(`%H5? 我唔貪心,30個鐘1日都夠架la^^ [/quote]
]-C;b@/m |6L 30個鐘1日就夠.....I AGREE...

發表於 2005-5-19 12:37 AM

不如叫d老細/學校做d放人啦...
2q&pn0J1S+F :cool:好似外國咁攸閒

michael86 發表於 2005-5-19 12:45 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-19 12:37 AM:
0iM+xZd/_ 不如叫d老細/學校做d放人啦...
!k0BC;z3ob)M :cool:好似外國咁攸閒 [/quote]
%~[t5R/sty"g~ 9i6d%L;LLjS!}z
而家d老細唔叫你ot做耐d都偷笑la

成人之美 發表於 2005-5-19 11:36 AM

一定唔夠最好30小時就差唔多

Boro 發表於 2005-5-19 11:54 PM

成日瞓都唔夠瞓.....都唔知D時間去左邊....

spector.R 發表於 2005-5-20 02:00 AM

我最憎d 人開口埋口都話" 好悶呀, 日日都好無聊呀, 今日都唔知做咩好, 聽日又唔知做咩好......"
YX$nJ/^_ ,f$T+o8b%C0NS
呸 ~~~
QB.I-Mc.vP'W#X} 日日都有咁多白白流走既時間, 比哂我la !!

sas 發表於 2005-5-20 02:18 AM

絕對唔夠用
c(N-A8l#F+D 訓覺唔到幾粒鐘 V3V Fp(Vh{#iQT
又要咁又要咁l1^,Y;[zSC\
點會夠。

tobias002 發表於 2005-5-20 03:42 PM

okay lar....if sun and sat have 48 hours jou ho lu!

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.