嚇人咩?
p.s.做人睇野唔可以咁主觀架!!!
0h)W/@-p*oSh;o3?4S
一.雖然個髮型唔算好潮,不過好過上一次,有進步3lR;Pa Abv,s
|/s(]#e%]7xdi1b
二.樣依然冇變,不過而家討好得多
三.眼鏡可以唔戴,因為你戴左個樣有少少串|k,?9H0tI.jm)dO
四.你個樣唔差,反正我唔覺得你醜樣
五.個女仔係咪你條女?? mJ B'x/[`.o8D
........不過有樣野唔係太好...... 就係你剷得太多lu~
樣貌: 75/100 改善: 80/100 潮流: 60/100 勇氣: 100/100 1Yb#{7U.D*c,i*t:S
加油~~ 可以既話更新下D相, 睇下有冇再改善!!
嘩