大家講下一至七每日多數點過?感覺/體會?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 一:Winning 30 mins, work, schoolW!g*yd @v|'we_)}二:Winning 30 mins, work, school+sO)K_1TR*?
三:Winning 30 mins, work, school%A3y z ?0` F#J2h(p,x+@
四:Winning 30 mins, work, school|[M3VRZS;}1x
五:Winning 30 mins, work, school
六:Winning 30 mins, wotk.
日:Winning 30 mins, work. 哈哈~同我一樣
一:打機,睇創紀,上網
二:打機,睇創紀,上網7hQ)k0|;?2b dd
三:打機,睇創紀,上網
四:打機,睇創紀,上網8I ]'tT_ I3];R7m {?
五:打機,睇創紀,上網;v,AJ`x;Bt-i
六:打機,睇殘酷一丁,火之鳥,上網V-vu%v#`]m0l3c
日:打機,睇獎門人,浪漫滿屋,上網 一:Schoolv{Wa7x6n/SW s
二:School
三:Sleep]1C#^I[Cn
四:School4` L-]AD6u
五:School/pub
六:Pub*bzz9L_
日:Nth.......Sleept^{4{Scb a4A(W
七日中有Sleep law! 您班友仔係唔係癲左呀... =.="
頁:
[1]