娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xthmkn 發表於 2005-5-21 08:54 PM

如果而家俾一個願望你, 你會諗住做d咩?

如果而家比一個願望你
7R6Vbu T EI [$W&nRbT
你會諗住做咩?
.r|P c5f#r2c(Wp 但係唔好諗 想要多幾個願望  只得一個
eM4v$~X'W8P2U9W k!IXq.EQ(A/u
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-25 at 11:14 PM [/i]]

28083003 發表於 2005-5-21 08:57 PM

hahaY m"xR'S%U
寫完先見倒你果句
pE}/R|P*TJ&Vl 0e Qms$n
um...........
!Y*B"Z S9sn(O'O

xthmkn 發表於 2005-5-21 08:58 PM

[quote]Originally posted by [i]28083003[/i] at 2005-5-21 08:57 PM:
7y*JuQzu9[ 比多一百個願望我 [/quote]
)i+qG8X^2w [color=Red]但係唔好諗 想要多幾個願望  只得一個[/color]

xthmkn 發表於 2005-5-21 08:58 PM

[quote]Originally posted by [i]28083003[/i] at 2005-5-21 08:57 PM:wZ2`%OS t
haha
}(^;za:sI 寫完先見倒你果句}RL^M

3A+{kdS[.e um........... DAk `]+x3U
錢 [/quote]
#ir5y'u!qZ&vO 幾多先 - -~~

Eddie14 發表於 2005-5-21 10:45 PM

To have eternity in heaven with family and friends forever and ever....................

vivienna 發表於 2005-5-21 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-5-21 08:54 PM:
%g_F(G0VU1e 如果而家比一個願望你
&ubZ i7tMr Z*r KX'q qT
你會諗住做咩?
;Z}#J5nfXS G 但係唔好諗 想要多幾個願望  只得一個
O![R)q1^&s3}
&m4Uy:o3YV ]2{9| [[i] Last edited by xthmkn on 2005-5-21 at 08:57 PM [/i]] [/quote]1LW-C%{,PG
A house on the peak with US$100 billion and 1000 under 20y.o virgin school girls in it. <------一個願望

發表於 2005-5-21 11:18 PM

給我擁有"諗乜有乜既超能力":D....嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿

xthmkn 發表於 2005-5-22 12:15 AM

我要一個叮噹既百寶代夠喇

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-25 11:16 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-21 23:18:
1X'Y2T[&S `&I 給我擁有"諗乜有乜既超能力":D....嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿 [/quote]H8k*\YDpdp7f
6SuCl5Jcg

2W7DcU~9j Wgc 嘩!!! 您都幾大貪架喎!!! :P
\0EV)GAoH2T ^;Ut kYH} I9k
如果係我, 我只要一生平安, 快樂生活咁就夠啦H p3EY(boW^L
人, 都係滿足d好;)

sas 發表於 2005-5-26 12:11 AM

唔好出現改變

史艷文2 發表於 2005-5-26 01:54 AM

能醫世上所有病症

tai1986 發表於 2005-5-26 02:13 AM

最好就可以冇左e家個病..
H Vj]De 淚風濕關節炎...好慘嫁

partyjoy 發表於 2005-5-27 05:10 AM

離開香港

ricojohny 發表於 2005-5-27 10:53 AM

[quote]Originally posted by [i]partyjoy[/i] at 2005-5-27 05:10 AM:
PS,h\^w 離開香港 [/quote]^/pi6K7qFC hTq%p
1xt1f'_1a1l`+AwFV
法方有好多,有錢買船飛可以過大海,買機票可以去世界各個國家
ks4lp#x:QVz5p 有腳ge行都行到上廣州

ricojohny 發表於 2005-5-27 10:53 AM

我想要預知能力

JCer 發表於 2005-5-27 12:18 PM

[color=Red]我唔貪心呀[/color]:P
H0p.[4^ NQcP 我只想 ,保存我既記憶,之後返返去我既以前...5X-f~:l.B j}+S
由細個重新開始...9ZOFy]m:W7q,}
童年係最開心..., 以前失去太多野, 我想親手囉返黎...
j uA,V5H:J (雖然咁會改左成個人生, 但如果可以活多次...幾好)

irisG 發表於 2005-5-27 01:01 PM

滿足現狀,只想以後的生活不比之前差已心足:)

aiqidejiao 發表於 2005-5-27 06:12 PM

可以同我喜歡的人在一起

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.