娛樂滿紛 26FUN's Archiver

spector.R 發表於 2005-5-22 07:06 AM

點解中國仲係落後人地100年? 係咪因為無卡通同AV?[樂+]

[u][b]點解中國仲係落後人地100年...? 因為無卡通, 無AV ?[/b][/u]*bBZ8w:R"KL
1XOx CIAi6W?5]wA
好多重大既科技都係中國發明, 例如紙同火藥,但就係唔明點解到左而家,中國仲係咁落後....比其他國家超前10年 什至100年....
(k xL:J,e$U
,f2MbQ3u&\,N;c/QN 係因為國家太大管唔到? 定係人格既問題...
?w;M]#Ed d;A%lc
W K4~jT 我有個愚蠢既想法... 就係因為中國得唔到年青一代既心, 係呢方面日本做得好好.
` QC gWC9Y { ypF&a}0`u
年青人最易受物質影響, 從80 , 90 年代既電視機,卡拉Ok, 日本卡通, 日劇, 漫畫 ,模型.... 到而
?,m sU Y:LNll+X 家既Playstation, Tamagochi....  這些東西都重重咁將日本文化注入我們的心裡, 由3歲開始這些
-v.v-pVb?:gIt0B7z 東西便一直陪伴著我們成長. HXM?#ux"p%Lju
i-C$l+N1k+l
相反 , 中國有那些東西是陪著我們成長的? 中國電視機? 中國卡通? 中國漫畫?中國模型(工藝)?
Pnd(tK)d 國產遊戲機? 中劇(讀出黎都唔順口)?@ e-U`g

SDb7K9}0Z+@ u{S 我們小時侯能夠" 接觸"到中國文化既機會就只有在學校上中國語文時.... 上課 = 灌輸 ,
u5^s5n+L 但日本文化不用灌輸我們都會自己主動去"接觸".
lEl UF5t]Y 人們會主動去學日文, 為了什麼? 為了興趣,為了去旅遊..  ;  
z,?,IU W 人們會主動去學普通話, 為了什麼?為了當找不到工作時便北上找工作.
8gZI4k0g,g ` 你會見到街上面的兒童手拿著超人公仔在扮超人發死光, 扮龍珠的孫悟空出龜波氣工.... LG$l0Rv5l \
但你會否見到他們會一手抓著頭, 一手拿著膠棍扮西遊記的孫悟空嗎?
n8@xe6zF] w @+CtG
想把一個國家的文化帶去其他國家最好既方法係電視劇或電影, <<大長金>>便是一個十分成功的例子. 日本風吹完後緊接著的是韓風, 吹到人們連自己是中國人都忘記了著住傳統韓服周街走.
"Md7p v#VCv x 日本風, 韓風, 美國風你就聽過了, 但你有否聽過中國電視劇, 中國風的吹來?? 97年回歸可算是中國風的吹來吧.... 但當時卻吹走了很多人移民去了其他國家....
.SO.G nlS{Z}Z
2_1E}"K+Q;? 總括而言, 中國一直以來就是忽略了"物質和娛樂"的重要性, 令到其他國家有機可乘,在享用她們帶給我們娛樂和物質的同時, 把我們對中國的心都漸漸地沖淡...搞到我們現在連中國國旗的意思都不知道, 唱國歌都會比人話老套....;^b+[*|D
$ke~i \^;V^8^
其實要發展這些東西唔難 , 用的錢都不會像不斷擴大軍事力量般多~
!jdq(Afn
3TE c XTt 我相信當有一日" 步步高" 電器品牌比起Sony 還多人用, d 細路個個都拿著國產遊戲機, 人們在街上談論剛剛看完的中國片, 到那一該人們便會在不知不覺間愛上中國.
bI0g'w9x kg.go0K
P5Kv0n&` Ck 有了娛樂, 人們才會有力量去工作 ;  有了自由, 人們才會愛國團結起來做事; 有了愛國既心, 國家才會強大 ! I2uC9p8? oL+w9Tq

#K!Hbd+I9eq.s 天光了, 不寫了.... ?)L.~A5T)d0O

9Pi}y{+Z 這是我本人看了qweqweqwe的一篇文章[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=48638&fpage=1[/url]y.gdI Gt$iJuf
有感而發而寫的個人見解. 因為少寫野, 文筆唔好請見諒...
2n~-N$sG6oPgER 9q!I ` A'VAS
是對是錯都希望大家在這裡討論討論 ^^_+[!][f/y o
b/Kv F:y-r g
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 12:17 AM [/i]]

honeyharajuku 發表於 2005-5-22 08:22 AM

文章幾有point LITpV4L%RE
而且仲幾值得深思.
N_)R6~jy$f8G C vm&A f _
不過與其要搞娛樂. tW~x:M2Y4O
倒不如先搞好教育制度.搞好經濟環境!
xM0?1L tk5f4UN q&[5mH!? ni)\i`9g
娛樂係重要...但我相信冇教育+經濟既support
_+Ci;y9p,mc 內地既同胞連娛樂係咩都唔知....NtNq/i \
8_#vE `#f3z8L
要做到"人人有書讀.人人有工開"#mJ*~*Gi7}4n"a-x
再從各方面搞好"愛國觀念"
'Q s%@+T9y4sP!H | 我相信會更加事半功倍.
uO I-W4?|+\H3L)S
Ttq#v {#qi)db 最怕就係..&V {;Uf#hW3y$kK

e3OW?Rk'X 【人人有書讀. 失業率高企】

KrisX 發表於 2005-5-22 01:15 PM

中國d 貪污問題咁嚴重, d 人邊有$$$ 去搞娛樂, 佢地有$, 要黎食唔好, 要黎玩? 拍av?

spector.R 發表於 2005-5-22 01:40 PM

內地既同胞連娛樂係咩都唔知....

又係bor..~~ /v*['X3hs UT?/@0Q
G { {'p}:e
" 中日两国的教育相差多远呢?据估计,中国的初级教育大约相当于日本1900年的水平,落后100年;中等教育大约相当于日本1910年的水平,落后90年;高等教育大约相当于日本1920年的水平,落后80年。"
fuAcs@v1b
1@}e C-Dq V 最好就係先教佢地咩係知識版權, 唔好成日都抄襲, 假冒. 咁樣不但嚇怕了很多想過來投資的人, 仲會令人覺得我地中國人無腦, 剩係識得見人地個樣產品好便諗都唔諗就抄過來當是自己的.....最慘係抄得黎個質素又低劣,食死人....1j I!{]j V

1X4nCm&|W(V X 香港雖然都有老翻 , 但起碼少抄少冒~

tobias002 發表於 2005-5-22 01:43 PM

good point wor!~

goshgod 發表於 2005-5-22 02:38 PM

spector.Rvml"q)H
我都幾同意你講法
.Lf En^/Po7iH        中國現在還是個一個發展中國家,很多技術都是剛剛起步,很多東西都要向其他國家學習,我們並不能對由國有嚴荷的要求。%I*G C`+`
       再者,每個國家都有各自長處的地方,就好像spector.R舉的例子中,超人公仔雖然是由日本人計計,但生產主要是由中國制造呀!
S3\)h\%lw`2} |^ 不知道各位兄弟是否同意我講法。

abcc 發表於 2005-5-22 04:09 PM

其實中國落後人地100年係因為清朝ge問題#C;d1kB,Vjp1x
a9D B Ny
講錯唔好怪我

joebar 發表於 2005-5-23 01:42 AM

話中國落後100年又有o的失實,不過就真係有落後50~70年o既....4]phu;P"B1L
原因係中日兩國都係第二次機械人,啊!!唔係!!,係世界大戰中,都受到嚴重o既損毀。,~z~)|#H,@m,\(e)^
但係人地日本就戰後重建,而我地中國呢..........就戰後又戰(國共內戰),再之後黎個文化大革命,咁就搞左廿幾年。人地日本都已經開始起飛啦,我地先叫正正式式開始重建。咁你可能話,咁都係廿零卅年姐,何來50~70年呀??咁你自己睇下文革果時o的"光榮歷史"你就明o架啦。你有錢咩,要全部俾政府沒收,仲要俾人批爭,如果你係有錢人o既話,走都走唔切啦。再講果時批爭都整死唔少知識份子,咁o既情況下經濟同教育就一定傷上加傷。直到文革失敗(無錯!!!係失敗左先會落後50~70年咁少,如果唔係,依家北韓o既情況就我地ga情況就係文革"成功"後o既中國)後先慢慢康復,依家先叫o岩o岩好返,咁你自己計計啦。所以呢,我話中國落後都唔係全部因為AV同卡通,係因為你阿爺同你老爹個代有條姓毛o既搞屎掍同一群有妄想性思覺失調中老年,搞出黎o既蘇州屎。到依家中國係發展中國家已經係好o架啦,好彩唔係第三世界國家或者邪惡軸心之類o既o野......%K!@$eh~ w
中國係一個發展中國家o既事實,中國d高官唔知點解接受唔到喎,重要成日話自己係已發展國,又唔諗下國家o的鄉村地區,果o的地方真係第四世界地區......(題外話...:P:P)%d'jiLLw

g%\VKXAe 聲明:個人絕不反中或反共,只係有話真說姐!!!

spector.R 發表於 2005-5-23 02:12 AM

班搞屎掍而家都死鬼哂 ~~~   13億人民....就咁比佢地玩左咁多年....Uc l\Q(z1w~)qf
希望以後唔好再有呢類人出現係中國 !!!

robertchai 發表於 2005-5-23 02:18 AM

所謂飽暖思淫慾呀巴打...

Rika 發表於 2005-5-23 04:11 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-5-22 07:06 AM:!@b`\ ?K(Sd^y
相反 , 中國有那些東西是陪著我們成長的? 中國電視機? 中國卡通? 中國漫畫?中國模型(工藝)?
,{ V2xV;];v.dR eb 國產遊戲機? [color=Red]中劇(讀出黎都唔順口)?[/color]4c Kw:IkG!Ro
[/quote]
z8Y b6bc 我幾鐘意呢句

dereklike 發表於 2005-5-23 04:42 PM

[quote]Originally posted by [i]joebar[/i] at 2005-5-23 01:42 AM:
$QB@)N&S'K*tf t 聲明:個人絕不反中或反共,只係有話真說姐!!![/quote] K7JDt&Ho-m
!P0Ww7\w@+a7b
其實你驚咩..

joebar 發表於 2005-5-23 04:44 PM

[quote]Originally posted by [i]dereklike[/i] at 2005-5-22 08:42 PM:
9S XK;T.}D3C]y3H
P{8eKZ
s+T,}+^0~#a 其實你驚咩.. [/quote]0k ?O)\:IQ#_

G&ZT~?t 無~~~志在係咁講下姐........政治正確嘛:P:P

dereklike 發表於 2005-5-23 04:51 PM

[quote]Originally posted by [i]joebar[/i] at 2005-5-23 04:44 PM: j;Gx1Boj4phdN
AI rn9J(G

?q5e!y n 無~~~志在係咁講下姐........政治正確嘛:P:P [/quote]b)gO|^']-_ Jw

:M(F+F'S} z3d,s+Z1uJ)@*s [color=Red]政治正確[/color]...點解??

spector.R 發表於 2005-5-23 05:45 PM

13 億人... 如果個個都受到同等既教育, 相信成個中國會完全唔同哂~~~~
F+rrDT9B)j)u 9f)fr)Hu:i
有言論自由既中國, 少貪官既中國, 有良好生活質素既中國....
E9I3z$a.x 等緊呢一日 .

發表於 2005-5-23 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-5-23 05:45 PM:s,W4V4f7N.c2J%v
13 億人... 如果個個都受到同等既教育, 相信成個中國會完全唔同哂~~~~x(}1b.kC

9hofQ&o?%p$nJ [color=red]有言論自由既中國,[/color] 少貪官既中國, 有良好生活質素既中國....
(k"So*])Y 等緊呢一日 . [/quote]U0O0k+P1f.]3rm
哈哈...番到大陸想睇下香港新聞都唔得,一有d稍為敏感既話題....即刻變左風景畫:cool:

xthmkn 發表於 2005-5-25 08:08 PM

共產政權

spector.R 發表於 2005-5-26 01:40 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-22 08:22 AM:
_-h"_;\6MO3]J 文章幾有point/a,qj#dxfJ
而且仲幾值得深思.
l3k)Ue)L
S}bzO*} MmN ... [/quote]
c_2t \3t L 7[rbC1W&t o3^
z:y'a^(pb/XC
其實那是小人當日一時魯莽衝動而抒發的感受....
3|M]1C6cx?Z
8M9Zz]^ 中國而家最重要確實係要攪好經濟同埋推行全國統一教育 .... ?&F7EJi KZ2^

5v&W2M.|8~!du-oo 當人人有書讀好食好住, 精彩既娛樂活動自然會一浪接一浪, 包保你同我都玩唔哂 ^^"l.iDt K4o9J Q/J ];F
;k/ej5Mk5ej/a
[[i] Last edited by spector.R on 2005-5-26 at 01:43 AM [/i]]

qweqweqwe 發表於 2005-6-9 09:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.