點解中國仲係落後人地100年? 係咪因為無卡通同AV?[樂+]
[u][b]點解中國仲係落後人地100年...? 因為無卡通, 無AV ?[/b][/u]*bBZ8w:R"KL1XOx CIAi6W?5]wA
好多重大既科技都係中國發明, 例如紙同火藥,但就係唔明點解到左而家,中國仲係咁落後....比其他國家超前10年 什至100年....
係因為國家太大管唔到? 定係人格既問題...
我有個愚蠢既想法... 就係因為中國得唔到年青一代既心, 係呢方面日本做得好好.
ypF&a}0`u
年青人最易受物質影響, 從80 , 90 年代既電視機,卡拉Ok, 日本卡通, 日劇, 漫畫 ,模型.... 到而
家既Playstation, Tamagochi.... 這些東西都重重咁將日本文化注入我們的心裡, 由3歲開始這些
東西便一直陪伴著我們成長. HXM?#ux"p%Lju
i-C$l+N1k+l
相反 , 中國有那些東西是陪著我們成長的? 中國電視機? 中國卡通? 中國漫畫?中國模型(工藝)?
國產遊戲機? 中劇(讀出黎都唔順口)?@ e-U`g
我們小時侯能夠" 接觸"到中國文化既機會就只有在學校上中國語文時.... 上課 = 灌輸 ,
但日本文化不用灌輸我們都會自己主動去"接觸".
人們會主動去學日文, 為了什麼? 為了興趣,為了去旅遊.. ;
人們會主動去學普通話, 為了什麼?為了當找不到工作時便北上找工作.
你會見到街上面的兒童手拿著超人公仔在扮超人發死光, 扮龍珠的孫悟空出龜波氣工.... LG$l0Rv5l\
但你會否見到他們會一手抓著頭, 一手拿著膠棍扮西遊記的孫悟空嗎?
w @+CtG
想把一個國家的文化帶去其他國家最好既方法係電視劇或電影, <<大長金>>便是一個十分成功的例子. 日本風吹完後緊接著的是韓風, 吹到人們連自己是中國人都忘記了著住傳統韓服周街走.
日本風, 韓風, 美國風你就聽過了, 但你有否聽過中國電視劇, 中國風的吹來?? 97年回歸可算是中國風的吹來吧.... 但當時卻吹走了很多人移民去了其他國家....
總括而言, 中國一直以來就是忽略了"物質和娛樂"的重要性, 令到其他國家有機可乘,在享用她們帶給我們娛樂和物質的同時, 把我們對中國的心都漸漸地沖淡...搞到我們現在連中國國旗的意思都不知道, 唱國歌都會比人話老套....;^b+[*|D
$ke~i \^;V^8^
其實要發展這些東西唔難 , 用的錢都不會像不斷擴大軍事力量般多~
我相信當有一日" 步步高" 電器品牌比起Sony 還多人用, d 細路個個都拿著國產遊戲機, 人們在街上談論剛剛看完的中國片, 到那一該人們便會在不知不覺間愛上中國.
有了娛樂, 人們才會有力量去工作 ; 有了自由, 人們才會愛國團結起來做事; 有了愛國既心, 國家才會強大 ! I2uC9p8? oL+w9Tq
天光了, 不寫了.... ?)L.~A5T)d0O
這是我本人看了qweqweqwe的一篇文章[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=48638&fpage=1[/url]y.gdI Gt$iJuf
有感而發而寫的個人見解. 因為少寫野, 文筆唔好請見諒...
9q!I `A'VAS
是對是錯都希望大家在這裡討論討論 ^^_+[!][f/y o
b/Kv F:y-rg
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 12:17 AM [/i]] 文章幾有point LITpV4L%RE
而且仲幾值得深思.
vm&A f _
不過與其要搞娛樂. tW~x:M2Y4O
倒不如先搞好教育制度.搞好經濟環境!
q&[5mH!? ni)\i`9g
娛樂係重要...但我相信冇教育+經濟既support
內地既同胞連娛樂係咩都唔知....Nt N q/i\
8_#vE `#f3z8L
要做到"人人有書讀.人人有工開"#mJ*~*Gi7}4n"a-x
再從各方面搞好"愛國觀念"
我相信會更加事半功倍.
最怕就係..&V {;Uf#hW3y$kK
【人人有書讀. 失業率高企】 中國d 貪污問題咁嚴重, d 人邊有$$$ 去搞娛樂, 佢地有$, 要黎食唔好, 要黎玩? 拍av?
內地既同胞連娛樂係咩都唔知....
又係bor..~~ /v*['X3hs UT?/@0QG { {'p}:e
" 中日两国的教育相差多远呢?据估计,中国的初级教育大约相当于日本1900年的水平,落后100年;中等教育大约相当于日本1910年的水平,落后90年;高等教育大约相当于日本1920年的水平,落后80年。"
最好就係先教佢地咩係知識版權, 唔好成日都抄襲, 假冒. 咁樣不但嚇怕了很多想過來投資的人, 仲會令人覺得我地中國人無腦, 剩係識得見人地個樣產品好便諗都唔諗就抄過來當是自己的.....最慘係抄得黎個質素又低劣,食死人....1jI!{]jV
香港雖然都有老翻 , 但起碼少抄少冒~ good point wor!~ spector.Rvml"q)H
我都幾同意你講法
中國現在還是個一個發展中國家,很多技術都是剛剛起步,很多東西都要向其他國家學習,我們並不能對由國有嚴荷的要求。%I*GC`+`
再者,每個國家都有各自長處的地方,就好像spector.R舉的例子中,超人公仔雖然是由日本人計計,但生產主要是由中國制造呀!
不知道各位兄弟是否同意我講法。 其實中國落後人地100年係因為清朝ge問題#C;d1kB,Vjp1x