娛樂滿紛 26FUN's Archiver

老鬼X 發表於 2005-5-22 10:30 PM

邊個沙灘多女睇呀? [積極回應者+]

有無人已經去過沙灘游水
A/t}5sHp+\s 邊個沙灘多女睇呀?
%~}e+Yll*b g s 我想知道先至決定去邊個沙灘:lol::lol:W@ Br4Se!ADc%B

Mg2i'g.t X,o}5V0f [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 12:20 AM [/i]]

你話呢 發表於 2005-5-22 10:34 PM

我覺得赤柱同石澳最多~~

Constant 發表於 2005-5-22 10:52 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

easonwing 發表於 2005-5-22 11:35 PM

[quote]Originally posted by [i]Constant[/i] at 2005-5-22 10:52 PM:%BRSvJ:p$Eh }U
淺水灣一來有靚女
-k:zkJ*b)LL R 二來有百佳超級市場,七仔,pizza hut,萬寧;end#MU2lR
既方便又有女睇 [/quote]8y2I ?:K6b_{U/d
agree
ijz5l*[7C'XQz 仲有鬼妹

JCer 發表於 2005-5-22 11:41 PM

我只去清水灣, 今日超正,T2B q`*x O-K*@[
有女,好天,水又清...

老鬼X 發表於 2005-5-23 07:48 PM

仲有無多o的意見?U!N"z2pI{
幫幫手:)

JCer 發表於 2005-5-23 08:58 PM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-23 07:48 PM:
(g9U4gc,F7i(c 仲有無多o的意見?Frph @
幫幫手:) [/quote]
F,J `(] Z&d7o,g 淺水灣啦, 又易去, 又多人, 又大

老鬼X 發表於 2005-5-23 09:26 PM

多謝咁多位老友:):)

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-26 12:21 AM

咁攪法淺水灣咪全部都係EF班友仔?!!! :lol:

良友 發表於 2005-5-26 12:27 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-5-26 12:21 AM:uh7eh(F,S*D
咁攪法淺水灣咪全部都係EF班友仔?!!! :lol: [/quote]"AIb3T-r

2t#I U7Fl+fMq 哈哈,但係大家都未見過大家的!

JCer 發表於 2005-5-26 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-5-26 12:21 AM:
%j v4Z8A:PZ0~0T4U 咁攪法淺水灣咪全部都係EF班友仔?!!! :lol: [/quote]ZH I~\M&G
清水灣二灘先係我主場

bigfish 發表於 2005-5-26 02:45 AM

淺水灣有鬼妹架

老鬼X 發表於 2005-5-26 07:41 PM

我星期日去淺水灣o咼!:D
8S{$F!~D'J3b2U-WLh 一齊呀:cool:!EF既一齊去睇女好無?:lol::lol::lol:

markmk 發表於 2005-5-27 02:56 AM

...

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-5-26 12:27 A
%F j#[C1W:R;RU9f%i3eM
.pw&E-Zn7O 哈哈,但係大家都未見過大家的! [/quote]
l!b2bD Rj5g[L 哈哈....攞住部相機周圍影個D咪EF仔囉.....(我估...)

pakho 發表於 2005-5-27 04:02 AM

石澳索女特別多..............:)

don 發表於 2005-5-27 06:49 PM

我尋日先去完石澳黎
L}0W*T)F m'U 天氣唔係好好
$lh [9Y"k 我去到果時都3,4點
!we$u[|-S1P*c&n,H 但係都有幾多女係到呀~~
I-?6R$OP(d [
S{1X$bM;p;Zo1S 有1個仲係3點式tim~p6Xc,{2c}F!Wb
不過佢無幾耐又著番36v%Q&Fg5m
其他果d都有binkini加短褲
3g7FaXR_YC@@ ok索的~樓主可以去下'|HA[DO t%GA

b*X8s H8RwR'o2s 另外推介淺水灣,南灣

JCer 發表於 2005-5-27 07:36 PM

[quote]Originally posted by [i]don[/i] at 2005-5-27 06:49 PM: w,d,q&i'?:j ia t'u
我尋日先去完石澳黎
!D)g*XUw,})G 天氣唔係好好v0_@f+St4w'_
... [/quote]
v1M8[2@'^c 1個?? 太少了, 可能因為唔熱la
'c\H9~A 但我次次去清水, 都起碼 3分1 係3點式...
A I Nyn.K2a 靚唔靚另一件事...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.