娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-5-25 01:19 AM

[5/30吹水加分題] 你地做過「最後悔」既事

先兩個月, 織到個靚女...好好傾, 出過街, Kiss 過, 但因為唔鍾意佢D屋企人, 三個禮拜冇call佢, 好似分手了!? ......
8epnbQ)t1IK
;Wy1|;D^0e
'W y ~x I`y g;w2e
n2Kb,nV4{ [ ` Y
UQ[0C;a6q.c!F}X7W [b]如果有故事分享
a r!bXgMl/Y 加分double架:lol:[/b]
5N1k8d#}]0l-rM:v%T
}/V:Gno\y)@"JP8I \^&Z_X5Aw#R

B1G3g'E OY\
cD?"Kpr D,?@!~ Wi/Gv'[hn ];L
[b][color=Maroon]積極回覆主題之會員, 每人可加 5~30分, 視回覆質素而定
`'p qOV%DE0Y (積極回覆之定義: 字數起碼超過30 及 有意義同時貼題之回覆)[/color][/b]
~e;c:C a"Qr+^` ge8lL4B;rg
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 01:07 AM [/i]]

Constant 發表於 2005-5-25 01:34 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gary12 發表於 2005-5-25 09:53 AM

最後悔係 謝師宴果陣   我係司儀~
G7uP2O#qrbl
DG U5{ { BoB3l 個hall 間開左兩邊~一邊係我地 一邊係另一間學校~ Dq6n9~K
我係d 隙位到見到隔離學校d女仔 我就講左出黎喇 ”隔離學校d女仔幾正wor” N:s_v7|1|'~$Yt
仲要慣左呢~我吱咪對住個口架  但果陣 我支咪係開左架-口-"
#gb-N2b'C:|^Tx { 6bUK/Xw4q.C
結果.....

良友 發表於 2005-5-25 10:10 AM

[quote]Originally posted by [i]gary12[/i] at 2005-5-25 09:53 AM: Q2HJH4Hj7_$T
最後悔係 謝師宴果陣   我係司儀~ O h&~u/Z)~5Jf8{

#X@3yp]"w S7XV ... [/quote]3dz&{4ADhNju+b
5}*N/xgC_S"Vv\GJ
結果係點呀

FIRE GUNZ 發表於 2005-5-25 11:12 AM

冇左成萬蚊係一個好賤既女仔身上...

VictorTan 發表於 2005-5-25 12:58 PM

[quote]Originally posted by [i]FIRE GUNZ[/i] at 2005-5-25 11:12 AM:9p8`1i/D A?
冇左成萬蚊係一個好賤既女仔身上... [/quote]
NeG&K5{ a/Ca1Dv(P6M]0h(U
6kYF!n;mW
我多你好多,非常之贵的经验。

甲狀腺 發表於 2005-5-25 01:21 PM

一時火遮眼,殺死隻狗
y,p)ts'ih#k 真係好後悔

crap 發表於 2005-5-25 01:29 PM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-5-25 03:21 PM:K_:`w:iC{ yG7Z
一時火遮眼,殺死隻狗
{/Nnj"`1J&nf 真係好後悔 [/quote]
\7l:B6u D*V(xc
BxD'F?o'K)V4D:^ 好可怕呀~.~

vivienna 發表於 2005-5-25 01:39 PM

試過背住女友去左一個RAVE PARTY﹐有一班友仔係度食草﹐我無食(我跟本連煙都唔食)﹐有一個女同學都唔興尼D野﹐所以同距特別岩KEY﹐我地飲左酒﹐我好清醒﹐但距話好眼訓﹐跟主我拍一拍個大脾﹐距就好自動甘訓左落黎﹐我見有條女係我面前﹐有少少色心起﹐我摸左落去距個胸到﹐我發覺距無咩反應﹐我繼續摸落去﹐跟主仲好大膽伸左入去距件衫度摸。 x4Nb/~V}!D

%G2o%msynW 就係甘﹐後尾無咩發生﹐但已經足夠令我後悔一世。7Na'g5j mD/w
#h0GlM pX
我唔知個女同學點諗﹐但後尾距好刻意逃避我﹐最後無左個朋友。

vivienna 發表於 2005-5-25 01:41 PM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-5-25 01:21 PM:
T`$_ A;R,|jF$H/Ow 一時火遮眼,殺死隻狗.@Mg4O7V
真係好後悔 [/quote]z!O.WT3iP5t
我殺左樣野﹐我到而家都好記得。

良友 發表於 2005-5-25 02:44 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-25 01:39 PM:
"o)Q]Q-]1|/[(F6J*Q 試過背住女友去左一個RAVE PARTY﹐有... [/quote]
,U;W1t%F5K!Fj 您唔搞佢您浪費了

vivienna 發表於 2005-5-25 02:52 PM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-5-25 02:44 PM:
[x |7^)VE~pOT 9\ t0B2x7y,^r
您唔搞佢您浪費了 [/quote]
O,C;fo{.Mk 我都覺得﹐但做男人都要有責任好D。

史艷文2 發表於 2005-5-25 04:09 PM

當初唔應該食煙!

vivienna 發表於 2005-5-25 04:36 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-5-25 04:09 PM:
E0uP@+FQcLj[ 當初唔應該食煙! [/quote]VHob1`A
而家戒都唔遲﹐費事第時禁煙你度度都無得食

史艷文2 發表於 2005-5-25 05:00 PM

我已經因為食煙而有病了,仲醫咗幾年都唔好!

rest365days 發表於 2005-5-25 05:51 PM

以前無讀好D書, 特別係英文:(

xthmkn 發表於 2005-5-25 06:52 PM

細個..因為一時貪心 落公園 偷左人地部 數碼暴龍機.

d228216 發表於 2005-5-25 08:26 PM

[quote]Originally posted by [i]Constant[/i] at 2005-5-25 01:34 AM:_6E7q B+b;QW8z
賭錢
x(S5e+I Y A;}qJy6N 奉勸各位,馬會為什麼要開賭,係... [/quote]6Ffo,I[,^-EL3}
M3Ys'd_~e.Y
[color=Red][size=4]賭錢毒害人民, 小賭玩吓算啦![/size][/color]

d228216 發表於 2005-5-25 08:27 PM

[quote]Originally posted by [i]gary12[/i] at 2005-5-25 09:53 AM:
+n&\t R*M @ 最後悔係 謝師宴果陣   我係司儀~
KuV*[D.@
x{[F8c2b%x/o ^ ... [/quote]
(C i8r,Y n c`;n4@-l3u
係真心話, no problem!

d228216 發表於 2005-5-25 08:28 PM

[quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2005-5-25 05:51 PM:
"y'G#rk:BG:v Q7vU 以前無讀好D書, 特別係英文:( [/quote]$C+H"`#s7[AZM
%d jn p1m!t-ai
依加補返羅!

頁: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.