[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-5-27 05:24 AM:H
T:_0Rc
冇讀好d書囉...呢樣野已經夠晒令我後悔一生 [/quote]e&?7i&P*M
深有同感,好多時都要等到出來返工才會領略到的~
所以我都有想過一邊返工,一邊報一些course來讀~
[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-27 03:16 PM:
我後悔.)US{KD$e%D
8UR3_5b
o,if `A-g
我後悔冇好好咁去愛過.冇... [/quote],ylX)V7|*dV*D
#Xbu#K_,x
[size=5][color=Red]喂! D野係你自己打 定copy/paste 嫁![/color][/size]9j}'OZ}
你唔好以為post 百九幾字 就有 百九幾分喎!6N C'd3|Tv
D&t#w8O0\1{d
H"V
如果 copy/paste 必須 寫明轉載!
[quote]Originally posted by [i]畢球人[/i] at 2005-5-27 04:30 PM:'x\
F/tb7U;`_v;j'c
深有同感,好多時都要等到出來返工才會領略到的~
所以我都有想過一邊返工,一邊報一些course來讀~ [/quote]
一邊返工,一邊報一些course來讀 雖然未必學到咩好野.....
q,t#G+Fwe
[color=Red][size=4]但係你 ge 上進心, 值得加許![/size][/color]
[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-5-27 10:17 PM:
a-ER,hRj
[size=5][color=Red]喂! D野係你自己打 定copy/paste 嫁![/color][/size]S2MT[\t
你唔好以為post 百九幾字 就有 百九幾分喎!
如果 copy/paste 必須 寫明轉載! [/quote]
)u&jm.mO9?
家陣我打d咩野 關唔關你事呀?An g}7i
呢偏野只係我內心一直想講既野5|E8\1A w[
一直以黎我冇好好去同佢講.
到依家佢係澳門就黎結婚喇n$m8m-\*b|3r)a
我可以點呀?! 我除左打偏文 除左努力創造自己既事業仲可以點呀?!#L sFtuM}
你呢個討論既主提係"我最後悔"
我後悔左幾年喇 係咪寫低自己既往事 寫低自己既感情都要同你交代呀!?E9zZ-|#x;z
分唔分我從來睇得唔重囉同你講!
網站黎嫁咋 我需唔需要為左果"百鳩幾分"而去打"百鳩幾隻字"呀!?O?9|HZ!^
假如呢偏野係我轉貼既 我全家仆街炒車死
你滿意未呀?!"R,ByUT ]TZ
b
我洗唔洗打埋佢全名落黎過你知呀?!
洗唔洗講埋我同佢果百鳩幾件事呀?!
晒撚氣!
算喇..Jb'W'ps a
kK.x-i}7n{s
唔好意思 當我轉貼算啦
sorry 今日好火
冇讀好d書=.=
最後悔ga事就係.......
我同個女仔識左4年ga la..
o個個女仔有日黎同我講話其實都鍾意我.問我點..)k
Jl-Q+n*\3J H
其實我都鍾意佢ga......
不過我個fd又鍾意佢...我同個fd由小學識到e家ga la..感情好好..我當佢係兄弟黎架la...
我知道我個fd真係勁勁勁勁鍾意佢..咁我唔想因為個女仔影響我地兄弟之間ga感情..
所以我拒絕左個女仔..話我唔鍾意佢lo..
咁過左幾個月我唔知點解我個fd 知道左e件事..
佢話我好傻...如果你地大家都鍾意對方..佢話一定唔會嬲我..仲會祝福我地..
咁之後我搵番個女仔...點知佢已經拍緊拖lo.....
花左超過三萬蚊o係打機方面, 係入機鋪o個隻, 仲浪費左六年青春, 仲認過因為打機冇去見工, 搞到幫我介紹o既朋友同我反面, 又試過考試前打機, 冇溫書不特止, 仲要遲到半個鐘唔俾入場添} d'P/a]&JR(^
so 奉勸各位唔好打機
[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-28 02:55:
算喇..9O
P\{%v]&E3i
%v2M}IQ`lwaV
唔好意思 當我轉貼算啦(h!nQ,z;C-}6k!El
sorry 今日好火 [/quote]
don't be upset.&t$Ct}A r/V
May GOD heals your heart and your upset........
主要都係感情問題..
鍾意人又唔夠膽開口..?;I
N}Wh5D}4W
因為開親口又驚隨時連fd都冇得做l2E e1s\
最後搞到自己食白果不突止D}6S+bt;a?R4f!q
人地有仔仲要我去幫佢點樣維持佢地既男女朋友關係..
呢種感覺係最痛既..亦都好後悔點解唔聽人講
做左起碼有機會..唔做機會等於0...
都係打機
個陣有小小野整錯左 -[GQ6`(X+X
就成個人del 左
點知原來咁都冇所謂 K/r~!Jk.p']
好冇心機玩落去...
[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-28 12:43 AM:vSM1g^#[^
家陣我打d咩野 關唔關你事呀?
呢... [/quote]
[b][color=Red][size=4]Sorry honeyharajuku兄,
你篇野太似小說作家寫的了.... 所以我要問清楚.... 依個 topic 只歡迎講真心話的人![/size][/color][/b],[ za0K4g`#f ||B
篇野係真的話...真係好X街....你一定會好L後悔!h.oS!l;qT!Sn
ex^xyrT
by the way, 開始新一天吧!
\
H/|d/U'E]#\jq+s
[suggest +30]
[quote]Originally posted by [i]Peter1987[/i] at 2005-5-28 02:12 AM:
最後悔ga事就係.......
我同個女仔識... [/quote]5R;M(m%an*B3xOV
vg3_C(A9^"q
你應該分清楚:
friend , 女 (玩玩吓果D) , 女(認真)/qpcc/k!iU,P#QE
Gq^'uVEO$a
你d fd 鍾唔鍾意, 同你冇関, 只要你地係真心, 冇野可以防碍你地.
[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2005-5-28 10:53 AM:r.C2V7lsz
主要都係感情問題..A+M!a{2[b`
鍾意人又唔夠膽... [/quote]
Ma!bS8E!w
Jo
一個字 --- 悲
[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-5-28 06:05 PM:
xCq*^0U2o2B
F-|r:L!dV
[b][color=Red][size=4]Sorry hon... [/quote]