娛樂滿紛 26FUN's Archiver

畢球人 發表於 2005-5-27 04:30 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-5-27 05:24 AM:H T:_0R c
冇讀好d書囉...呢樣野已經夠晒令我後悔一生 [/quote]e&?7i&P*M
深有同感,好多時都要等到出來返工才會領略到的~
;P7Q(j2i4L,n$R%N 所以我都有想過一邊返工,一邊報一些course來讀~

d228216 發表於 2005-5-27 10:17 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-27 03:16 PM:
_7L Q'SA$b{#M 我後悔.)US{KD$e%D
8UR3_5b o,if `A-g
我後悔冇好好咁去愛過.冇... [/quote],ylX)V7|*dV*D
#Xbu#K_,x
[size=5][color=Red]喂! D野係你自己打 定copy/paste 嫁![/color][/size]9j}'OZ}

]9UwrB0t)K Qc}e 你唔好以為post 百九幾字 就有 百九幾分喎!6N C'd3|Tv
D&t#w8O0\1{d H"V
如果 copy/paste  必須 寫明轉載!

d228216 發表於 2005-5-27 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]畢球人[/i] at 2005-5-27 04:30 PM:'x\ F/tb7U;`_v;j'c

sV\nE1PpB 深有同感,好多時都要等到出來返工才會領略到的~
$m xp eJ.y\*pH 所以我都有想過一邊返工,一邊報一些course來讀~ [/quote]
JT*T }![
`}Z n,j8ao*x 一邊返工,一邊報一些course來讀 雖然未必學到咩好野.....
n#h;X%W^!adDN2P,v q,t#G+Fwe
[color=Red][size=4]但係你 ge 上進心, 值得加許![/size][/color]

honeyharajuku 發表於 2005-5-28 12:43 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-5-27 10:17 PM:
5d+HAUxy
Wk4`Pxb:E a-ER,hRj
[size=5][color=Red]喂! D野係你自己打 定copy/paste 嫁![/color][/size]S2MT[\t

5KQt1[(jq*{;Lb n'd 你唔好以為post 百九幾字 就有 百九幾分喎!
X(J{M8[4eB,luMEY
H)frN2V 如果 copy/paste  必須 寫明轉載! [/quote]
6W&zkw.M(J]h )u&jm.mO9?
家陣我打d咩野 關唔關你事呀?An g}7i
呢偏野只係我內心一直想講既野5|E8\1A w[
一直以黎我冇好好去同佢講.
B/h8EK/nG&z 到依家佢係澳門就黎結婚喇n$m8m-\*b|3r)a
我可以點呀?!  我除左打偏文 除左努力創造自己既事業仲可以點呀?!#L sFtuM}
你呢個討論既主提係"我最後悔"
(x M[k b.OJ bcc 我後悔左幾年喇  係咪寫低自己既往事 寫低自己既感情都要同你交代呀!?E9zZ-|#x;z
分唔分我從來睇得唔重囉同你講!
:g X.b)JqK!m!D W 網站黎嫁咋  我需唔需要為左果"百鳩幾分"而去打"百鳩幾隻字"呀!?O?9|HZ!^
假如呢偏野係我轉貼既  我全家仆街炒車死
#u:?'Nyn%\a$e7r 你滿意未呀?!"R,ByUT]TZ b
我洗唔洗打埋佢全名落黎過你知呀?!
aEX6R/?;g n 洗唔洗講埋我同佢果百鳩幾件事呀?!
*U;p5lP`)V4Ae 晒撚氣!

honeyharajuku 發表於 2005-5-28 12:55 AM

算喇..Jb'W'ps a
kK.x-i}7n{s
唔好意思  當我轉貼算啦
(M#Qp~]7g5{ sorry 今日好火

chung271 發表於 2005-5-28 01:49 AM

冇讀好d書=.=

Peter1987 發表於 2005-5-28 02:12 AM

最後悔ga事就係.......
7a9Vf} ~^'ca 我同個女仔識左4年ga la..
+ti8Znvy o個個女仔有日黎同我講話其實都鍾意我.問我點..)k Jl-Q+n*\3J H
其實我都鍾意佢ga......
$J5y {-C_oc 不過我個fd又鍾意佢...我同個fd由小學識到e家ga la..感情好好..我當佢係兄弟黎架la...
g H|T{;@ 我知道我個fd真係勁勁勁勁鍾意佢..咁我唔想因為個女仔影響我地兄弟之間ga感情..
]2aP]|E,vl 所以我拒絕左個女仔..話我唔鍾意佢lo..
M)T}$Ch 咁過左幾個月我唔知點解我個fd 知道左e件事..
6M9z NYI!H 佢話我好傻...如果你地大家都鍾意對方..佢話一定唔會嬲我..仲會祝福我地..
*KW `$p@R)y!w 咁之後我搵番個女仔...點知佢已經拍緊拖lo.....

bigfish 發表於 2005-5-28 03:30 AM

花左超過三萬蚊o係打機方面, 係入機鋪o個隻, 仲浪費左六年青春, 仲認過因為打機冇去見工, 搞到幫我介紹o既朋友同我反面, 又試過考試前打機, 冇溫書不特止, 仲要遲到半個鐘唔俾入場添}d'P/a]&JR(^
so 奉勸各位唔好打機

brightlee 發表於 2005-5-28 10:21 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-28 02:55:
J0gH;~P:[ME4f 算喇..9O P\{%v]&E3i
%v2M}IQ`lwaV
唔好意思  當我轉貼算啦(h!nQ,z;C-}6k!El
sorry 今日好火 [/quote]
K)tv2ax~
}TEH0?q don't be upset.&t$Ct}Ar/V
May GOD heals your heart and your upset........

LMQ 發表於 2005-5-28 10:53 AM

主要都係感情問題..
ti1B T&Zz c:at*O 鍾意人又唔夠膽開口..?;I N}Wh5D}4W
因為開親口又驚隨時連fd都冇得做l2Ee1s \
最後搞到自己食白果不突止D}6S+bt;a?R4f!q
人地有仔仲要我去幫佢點樣維持佢地既男女朋友關係..
4qZZ)``pOl 呢種感覺係最痛既..亦都好後悔點解唔聽人講
G'V;gm(o ~vKv b| 做左起碼有機會..唔做機會等於0...

leolyk 發表於 2005-5-28 04:54 PM

都係打機
tj W5NF J 個陣有小小野整錯左 -[GQ6`(X+X
就成個人del 左
1U$o8W1|!seJpr 點知原來咁都冇所謂 K/r~!Jk.p']
好冇心機玩落去...

d228216 發表於 2005-5-28 06:05 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-28 12:43 AM:vSM1g^#[^

/},S n\,^y ek1o5O
r,|8nLIG 家陣我打d咩野 關唔關你事呀?
p:d b*lON kg`/i*WB 呢... [/quote]
hI F{~w
:M{z?"S!v"L [b][color=Red][size=4]Sorry honeyharajuku兄,
'L:Go#],sV,}w+v
(OiM ?VTcC 你篇野太似小說作家寫的了.... 所以我要問清楚.... 依個 topic 只歡迎講真心話的人![/size][/color][/b],[ za0K4g`#f||B

?^Rr` 篇野係真的話...真係好X街....你一定會好L後悔!h.oS!l;qT!Sn
ex^xyrT
by the way, 開始新一天吧!
2Zy,rZWy \ H/|d/U'E]#\jq+s
[suggest +30]

d228216 發表於 2005-5-28 06:11 PM

[quote]Originally posted by [i]Peter1987[/i] at 2005-5-28 02:12 AM:
Hk!_,@,cjA8lK 最後悔ga事就係.......
,c:\IRd v_ 我同個女仔識... [/quote]5R;M(m%an*B3xOV
vg3_C(A9^"q
你應該分清楚:
d6Y1j | ^0Q}x
T)i+KHZcOM friend , 女 (玩玩吓果D) , 女(認真)/qp cc/k!iU,P#QE
Gq^'uVEO$a
你d fd 鍾唔鍾意, 同你冇関, 只要你地係真心, 冇野可以防碍你地.

d228216 發表於 2005-5-28 06:13 PM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2005-5-28 10:53 AM:r.C2V7l sz
主要都係感情問題..A+M!a{2[b`
鍾意人又唔夠膽... [/quote]
5h Mj/s-WP F?7G Ma!bS8E!w Jo
一個字 ---   悲

honeyharajuku 發表於 2005-5-29 08:16 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-5-28 06:05 PM:
w?,Pg ]*L8v$W xCq*^0U2o2B
F-|r:L!dV
[b][color=Red][size=4]Sorry hon... [/quote]A#k*iVea
,AP$U:nr6yv
"l f4D,z,?2B q(z;o
其實我諗係我太敏感啦,~BDj"q'J
加上呢兩日心情好差 先會對你惡言相向.9G0K r%zo#T
同你say個sor先.GXQ3IUZ:P U
x `t&BK3t @R&g
你講得好岩  我真係好很後悔.0aIP*Sfh
如果唔係真係打唔出果偏野.P5` xm \2n?
我有太多野想講.太多野想佢知 想佢明喇...-`5jF&u7}#fT
呢幾年黎.番工又諗起佢.&\0^2e:N]A H
番學又諗起佢.打拳又諗起佢..
[$Be%WX/R)zS 無時無刻都諗起佢...
R/hw%R s,Yz&QV)_ 種感覺真係好辛苦.8^4e:|e,V
我知我錯過左太多.當佢係我身邊既時候.0CDh O"kQ)o)TT
我錯過左....

kvna 發表於 2005-5-29 02:31 PM

會考果陣玩玩下 依家就做到死死下=.-

d228216 發表於 2005-5-29 02:40 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-29 08:16 AM:N+A'W6Kw

;g7U9f3{3{ K-b&MTsV#C
)ila'vy&T$S!w
其實我諗係我太敏感啦,
2hT(eum'D 加上呢... [/quote] u fk3LZ d

3l1bhL"b-]
7Pxf gJk5h-T honeyharajuku兄,
l(d9[CC'_,@ 5BPS#o d`
你真係有野想講, 可以post喺依度,[b]我會盡力幫你開新topic及置頂[/b], 希望好似[u]一封沒有地址的信[/u], 有一点希望她可以知到你的心事...
!J%r2qZ%b of$UHy3YnI3L7SRB
請用你們的 [u]姓氏[/u] 為人名 如陳先生, 張小姐等..... [color=Red]勿出全名[/color]

d228216 發表於 2005-5-29 02:49 PM

[quote]Originally posted by [i]kvna[/i] at 2005-5-29 02:31 PM:
cW*XS!o4I 會考果陣玩玩下 依家就做到死死下=.- [/quote]
gt0c,j O PA A 有得做到死死下(有工開) 己經好過好多人嫁啦!

honeyharajuku 發表於 2005-5-29 04:51 PM

我內心一直爭紮緊..
SlN/HN2Ta 追番佢?! 我真係唔知我頻乜野可以再追.......Q)~7~b_5wf ~fi#A
人地靚仔又靚仔過我.又肯花心思去照顧佢.bk)~U'K p
屋企有地方比佢住.有份人工唔錯既工.
"UV|4B K7wz 我真係唔知用咩同人比.  真係唔知有咩原因可以令佢簡番我..
d$_{:Q2\ 一直以黎都唯有努力工作.寄情工作.
$tw[QQ*@ c 唔敢去諗..但偏偏又諗起.
'D1_9d\nX|+X&m)n 唔通感情呢樣野真係整定既?!.....

brightlee 發表於 2005-5-29 07:30 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-29 18:51:)N1d'l;S!vM1a:Zj4E/o#R4G
我內心一直爭紮緊..(w$?t0] O:~{ F
追番佢?! 我真係... [/quote]I7^Ei_ uk
I think if u really love her, you need to let her to know it|^8g&Tog%Q
yes, it may have no results,
#J&x4J1sE `YAg but if you keep iit in your heart all times, it's not good for u

頁: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.