Originally posted by 亨九利 at 2005-6-24 04:22 PM:
後悔學識賭錢, 大大話話輸左大約300萬......
我雖然無你(敢)多,但100萬都走唔甩,,過大海都跌唔少,成日同D抓爛脚嘈,,D荷官係又抽唔係又抽,贏都話,输都要抽(只追了幾口,本都未夠),,又要同佢哋炒嘢,,為乜?? 以前細個曾經為左買遊戲卡&zh_2^@D
兩日之內用左成千銀d?Xqd8|8q
近期d就係為左一個online game至少用左成千幾蚊6Kwyi9EG$c,pcP
包括用現金買game錢 改板碟 月費 女去女還在......錢銀身外之物...亨生, mq兄, 同呀sysykiller01兄...........一日未死, 始終可以揾返的. 記住: 唔好失去鬥志, 武功就會返黎! 如果真係最後悔,ajq p,g N ^br Y;r2VB
就係發現左點樣自潰~~3fJ`0ZKw.|5F
搞到而家想改都改唔到呢個習慣~~ 如果真係最後悔,;n#{;\}E3G-Yt Q
就是認識了我女友8v.Uq v |/F'b` O/fn
now慘過做奴隸 讀書時係ok 7-11 惠康 偷金沙買比人攪到留咗案底連書都冇得讀:( [quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-25 01:45 AM:n4@C9_%c
如果真係最後悔,
就係發現左點樣自潰~~/Zl @2}.k&W8Z
搞到而家想改都改唔到呢個習慣~~ [/quote]
+GUA#d d!QD:g
我都係咁話~'a0}E/C*R
由十一,二歲開始日日一二次...你都咪話唔傷身:( [quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-6-25 01:45 AM:n|q"ON T1s`d
如果真係最後悔,5ZQ"UxMBa'H'~\
就係發現左點樣自潰~~l3xv @g(L$T'f K
搞到而家想改都改唔到呢個習慣~~ [/quote]D(o4cG3ANM
'I$p&A,MVw]
[quote]Originally posted by [i]j1128[/i] at 2005-6-28 11:20 PM:xk,})[q0el.w
我都係咁話~_1|b\,n"t?|
由十一,二歲開始日日一二次...你都咪話唔傷身:( [/quote]8yS%X0uiz
i(D2u3E YY
你地話早.
KcU(uZW@S
[quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-6-6 10:42 PM:
遲左識打飛機 [/quote]
佢話遲.
計好話, 唔會遲, 唔會早, 時間啱啱好! 考試考得唔好掛 後悔既事都係學識點打飛機....
想戒戒唔到....成日忍唔住....V9|&OM}Lo
以前有女時仲死..._9kk^t II n
話時話...有咩方法可以戒:lol:???? 小弟最後悔既係我三年前作既一個決定......]+z5[[ M d``
當時我同兩個女仔好好, 有一個(A)係我第一眼見佢我已經心動, 因為佢外表上真係我最buy既o個type, 相處落黎更覺得佢好好, 好o岩我..... 不過我真係唔能夠肯定佢對我有無意思, 所以我只有一路keep住同佢係好friend既關係.....
D^3F N6ZR g1Q
另一個係日久生情(B), 佢其實唔係真係一個好好既女仔..... 但係當時某程度上因為feel lonely, 而我最心儀既一個又唔知對我有無野, 加上佢仲有BF..... 另外一個我就肯定佢係鍾意我, 所以就同左另一個一齊到到依家..... V2mm2d*y
K e7j4Tg%o
但係三年黎我個心都好唔舒服, 因為後來我發覺A原來唔係我想像中咁對我無feeling...... 而最慘既係..... B對我都ok, 但係性格南猿北轍, 好難發展落去.....
}6maR"u {2Vv'A
呢樣都仲未算..... 就算我擁有唔到A, 我都想一路同佢friend, 關心下佢.... 但係俾B知道左我同A既往事, 佢竟然唔準我同佢有來往, 仲成日READ佢XANGA(佢地完全唔識), 中傷佢, 要我同佢一齊笑佢..... 因為佢話我如果有些少MERCY都代表我仲CARE佢......
oQVkwI\
真係好難受, 我好想有返呢個朋友, 同佢KEEP CONATCT.... 但係XANGA都俾B 日日SCAN.... 萬一A的XANGA有我既名.... 後果真係..... 唉.....U$PA(S.Hqs
依家呢個感情太深, 雖然唔夾.... 但係好唔想佢唔開心......
]_h_:KQs
唉......................................
$d6e3gA&y
我真係有D後悔我當初為寂寞而同B一齊GIVE UP A 既決定....................... [quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-7-7 10:30 AM:
後悔既事都係學識點打飛機....;LkJo*r8h?%y!~
想戒戒唔到....成日忍唔住....
以前有女時仲死...1D7~Pno7t|*T}vy
話時話...有咩方法可以戒:lol:???? [/quote]
4e4~1i"o"N2k
the only way to stop it is [ 切丸 ]:( 我稔我j做後悔既野係....同我一齊5 年既女朋友分手.......我同我以前既女朋友一齊差0唔多六年....我同佢過個好多波折....example....我的死黨喜歡佐我女朋友跟住重要steal佐我女朋友....但係佢都有番黎我身邊.....more more more thing happen,.....but after 5 yrs relationship......係我地出現問題既時間....我地大家都要時間cool down.....我女朋友就留佐係加拿大....我就自己一個去左倫敦.....跟住...見番我以前個ex.....開始個時...我對佢無野...但係....日子耐佐....我對佢開始有番感情....我同佢就做佐D對唔住我女朋友既事.....之後我發現佢原來一路都係到玩我.....*可能以前我玩過佢*...唉...報刑......之後我番佐去加拿大....我女朋友第一次同我講今次係佢錯....但係....係果時...咩野都太遲.....我個心好痛./.....我面對唔到佢..... 都後尾...我同佢講..發生過咩事....就係咁就同佐佢分手@@"唉....好後悔.....對唔住丫....
iKe"VNa
[[i] Last edited by 老人813 on 2005-7-7 at 07:08 PM [/i]] 我最「最後悔」既事
就係回了貼卻沒有分加 [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-5-25 01:19 AM:@9q{G7~;[*c9e8d9yg
先兩個月, 織到個靚女...好好傾, 出過... [/quote]
你又話講佐之後會加分....但係你都無加我@@" 好後悔 係阿媽度 走出黎 入唔返去 >_< 我係童軍,鍾意左個女仔,一直同佢的友誼好好,有玩有笑咁,由於我的年齡,不能留在童軍,要升團,最後我在童軍的一個camp,我的朋友都叫我同佢表白,果camp 的第一日我比忙得要命,我同又不是同team so 我果日都無咩同佢talk 野,但我最後悔的是我在e 個camp 第二,三日有唔小的機會,我都唔敢去同佢講,我叫佢d fd 問佢點,佢話如果係我直接同佢say 一定應允我.... 後悔事-.-?/_ d8A*I)CuLpE
後悔唔早d黎吹水板lo6Vip W5RZ9c$?
原來有加分題-.-" 最後悔既事#{ Sp ]7D'Z9b"x n O(Y
就係用左800蚊買左張好廢既Display Card返黎!]w){b(l`#Rp$\
雖然唔係我俾錢,係我老豆既錢_.LnF7Te}.]6w
不過諗返,,用左佢D血汗錢買左張垃圾返黎(佢個老闆欠薪幾個月)
覺得我好衰仔;`%G5H2@#^~i;fR
除左買電腦,,買乜都係,,買之前一定做足準備,,如果唔係,,損失既係你自已