[5/30吹水加分題] 你地做過「最後悔」既事
先兩個月, 織到個靚女...好好傾, 出過街, Kiss 過, 但因為唔鍾意佢D屋企人, 三個禮拜冇call佢, 好似分手了!? ......4o*c] a%kX;n
[b]如果有故事分享
加分double架:lol:[/b]$h6VG2c.vc
2D#@ x9YU,Xk v
w;KR kg8D
yT&h3l[e-Y2L%z
[b][color=Maroon]積極回覆主題之會員, 每人可加 5~30分, 視回覆質素而定YBUBE2K \ WP _u[
(積極回覆之定義: 字數起碼超過30 及 有意義同時貼題之回覆)[/color][/b]
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 01:07 AM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 最後悔係 謝師宴果陣 我係司儀~R,h SS8f|
個hall 間開左兩邊~一邊係我地 一邊係另一間學校~ R,Je eQL
我係d 隙位到見到隔離學校d女仔 我就講左出黎喇 ”隔離學校d女仔幾正wor”
仲要慣左呢~我吱咪對住個口架 但果陣 我支咪係開左架-口-"