娛樂滿紛 26FUN's Archiver

腳指o 發表於 2005-5-27 08:02 PM

小學放學果時...
3k)r4q9\A A/P)Q 搭下搭車...見到一隻流浪狗..Bkau o4R|&^,[
俾架車撞死左...仲唔止...後面d車唔停咁係咁碌條屍....Z*Tc2V/qcS\5g
嘔心到丫 ><

charlie007 發表於 2005-5-29 04:03 AM

好 E

DXneo 發表於 2005-5-29 12:00 PM

[quote]Originally posted by [i]小虫[/i] at 2005-5-26 15:51:IE+cBCq2d5R^

-~2KC1uG1DaJ 基本上廣州度度都有呢D搶劫案,我既... [/quote]
*{l~ A\c ;P*Q:S%?9G4R
唉...好多香港女仔上到去,
%^-k)ExKu 重係單手揸住佢個“大舊銀包”手fing fing...
?o"d+U9hn;y7J 唔被人搶左去都要還神啦...

taipotse 發表於 2005-5-29 10:45 PM

搭巴士經過馬榴山由大圍入深水涉
jO(L;t}PE 大家去過馬榴山都知 r:c{ VU bEl$x{ x
果條路又彎又長\G z8?^MVa
成日有d馬榴走出黎被車車死
0[c}X9a3@ 有d重有馬榴樣
0jA.iUAoH?!q 有d就變成一塊肉餅
slkFlKK| 甚至唔知係乜既野 好嘔

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.