娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Raymondkan 發表於 2005-5-25 10:41 PM

你地見過最核突既野係d咩? [積極回應者+]

記得以前小學每天放學回家都會經過一個花糟, 有一日(記得o個陣剛完左 Final exam 冇來等住放暑假的) 見到花糟內有隻死老鼠 (條屍好完整的), 但竟然冇比清潔工人發現, 之後的大約兩個星期每天放學都睇到佢o既變化, 慢慢由一隻完整o既老鼠屍體 => 發脹 => 全身"歐"滿米黃色o既虫"共共"o下 => 最後 D 虫都唔見o西, 只剩下一 "pat" 黑黑啡啡o既野, 且"張"住花糟內 D 植物o既葉I7vP:ad:UCJ?
n*y%pFXv3@ `7rQ+aI2^
再之後有日見到o個到突然乾淨o西, 可能已經比清潔工人執過了(E3{6v)J)B"G
u[M a yg-h7@
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 01:14 AM [/i]]

Dr.anger 發表於 2005-5-25 11:28 PM

係ogrish.com睇過一張話係中左既爛西相(聽講個女人仲左virus)。熄機都熄唔切>口<。
8K+S-Ki(z6uTblX PS:仲有張lin頭蟲既相.....睇完真係毛管凍
4m8]cNkV)c~0g
&g.\3h.?|;U:V [[i] Last edited by Dr.anger on 2005-5-25 at 11:30 PM [/i]]

shoot_the_girls 發表於 2005-5-25 11:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

JCer 發表於 2005-5-25 11:51 PM

好多都好核突...講個近D既
BY)|~$E;N 我果時返工, 要入去個貨櫃到搬野...原來櫃內係起碼有2,3百隻曱甴...
@(D-d:^3o H(wM Q Z W 你有無聽過佢地既腳步聲??? 因為太多啦...真係聽刑 e/咋 咁既聲....
[N r@ U5BH3VC[ 係...我既前,左,右,上,下都有...要係咁踩....比佢地圍...好噁心...&Vo$Sim!`.h
果日我拍左movie ar.... 睇返都可怕....]n9a)?e7dz6d
FO~0zt2SCO
[[i] Last edited by JCer on 2005-5-25 at 11:52 PM [/i]]

mtvcmh 發表於 2005-5-26 01:19 AM

我見過d無你地咁核突7q$M6n2\Hs6R
我只係見過一隻死貓|aB H9[+au
一隻被車碌死既貓
ZY x9Cm&\ V9F 隻睇重突左出黎m/|n8e(a{0UuA
而可怕既係當我行到先知= =

Dr.anger 發表於 2005-5-26 01:22 AM

[quote]Originally posted by [i]mtvcmh[/i] at 2005-5-26 01:19 AM:+K6i Z _(NN3s
我見過d無你地咁核突
W1}t&N2?KpE 我只係見過一隻死貓
Sz[ aC$q*VK c 一隻被車碌死既貓B]CP)z%`
隻睇重突左出黎~Vy+JtJ
而可怕既係當我行到先知= = [/quote]
F~zYk&O ?y6Q 哈哈...我試過執過一條死蛇(乾屍)返屋企當劍咁舞。:D

史艷文2 發表於 2005-5-26 01:35 AM

唉.....!
6~Z8DC3c'E_ 本來入嚟睇咗唔想覆,驚被人笑!
/d1p1v&Q t.O"[uL.Y 但都講啦.以免有兄弟中招.Fi9aHB:S"[4E A R
(m+{F.}F.Ab
94年嗰陣同成班fd去深水埗,鴨寮街買喇叭(車上用的) l!Zn)lm d @
行完買完都7:45分.去新光食飯,途中經過一個樓梯口.wW^3V-^$D*|/pB
有幾條女背住D光在等客,我叫D fd去先,我等陣先到.%\4Xjs6fA;|6N H${
我即刻上去揀,有3條泰妹,我揀咗件唔出聲但最Fit身形,OGS$x'F5Y(PTE
沿樓梯上時揸下佢個籮,又圓又挺,正!.bWVoS*WVSE9r,v
上到去佢背住我解除束縛入廁所較水,
{ XA4N&r7gG4o(E-[#Y 我不甘後人也解除束縛入去摷佢,
)X7\-Z$B)IL 一個熊抱式揸波,之後摸佢塊嘢,
6\g~1R:n!h%l(\-VX4c 唔摸由自可,一摸之下,咦~~~~~?)Uz9R0`2s.B.e s&K1{
t"w%Y"l8bQW
乜我碌嘢伸到咁長,隊到出嚟?????
%}[8T?K'zh8N 哇~!我du吖!!!!原來個仆街係人妖!6D}%va:x~
嚇能到我打冷震,即時着褲唔着衫走人,
errMp%A 臨走佢仲叫:貼 貼 貼 ,仲想攞貼士!比條毛佢!!
N0?4E&`!Q4F/S-eM c
C1f,wo'Kl-P+E)[ 見過最核突既野莫過呢鑊嘢!

Project.D 發表於 2005-5-26 02:18 AM

以前中學放學o既時候自己一個人行返屋企, 因為我學校係山上面, 要落山就會經過o的草叢, 當我行緊近草叢o既地方o既時候, 突然草叢發出一好大o既o灑o灑聲, 之後我望一眼, 嚇見起碼超過50隻大大小小 o既老鼠 向第二個方向走....我見到之後我第一句說話就係 "x你老母啊!"

JCer 發表於 2005-5-26 02:22 AM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-5-26 01:35 AM:$W)u4n fiWz
唉.....!
0Z X$Rw2wM 本來入嚟睇咗唔想覆,驚被人... [/quote]%z Sw]+y
...小弟甘拜下風, 請受小弟一拜 :P

biglin 發表於 2005-5-26 02:26 AM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-5-26 01:35 AM:2f#mt:~/rF1`
唉.....!
c$Ep x [+A7M 本來入嚟睇咗唔想覆,驚被人... [/quote]pW!s6R6SrAm

]+GWf&a Os 阿尼路亞...叫左隻公雞..重要變性ge tim...慘慘..:(

左輪仔 發表於 2005-5-26 02:31 AM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-5-26 01:35:
)o Z%E-bx6Vm 唉.....!(R(q |0RJ
本來入嚟睇咗唔想覆,驚被人... [/quote]
4Ob8G:DsU 你比鵝咬呀

vivienna 發表於 2005-5-26 02:33 AM

[i]你地見過最核突既野係d咩?[/i] Y*Vauh BF^#}\
Kv?tp:l5b
坦白講﹐女人D親戚野

henrywing 發表於 2005-5-26 02:41 AM

上次途經廣州天河區,早上十時,眼見前面有一個年約18、9歲的妙齡少女迎面而來,我當時坐在車上,等紅綠燈位,突然有三名男子向她走近搶她的手袋,她雖然身穿類似校服裙,但仍然反抗,旁邊一男子手起刀落,成隻手斬到飛開,前後不夠五秒,這少女登時大聲慘叫,滿地血紅,我個的士司機第一時間............開車走人!好慘!
E h1i tL 記住番大陸千萬不要單邊「咩」袋!用背囊最好!

小明518518 發表於 2005-5-26 02:50 PM

我見到單車撞狗--"
z0LsevZVc J 隻狗就訓左係度,之後有個車車左下
%IJ/a5d;u.y4w$];Y7Q[ 5馬分c--::{"up$[9z"xVDV.|
隻耳仔仲吊下吊下--"""

小虫 發表於 2005-5-26 03:51 PM

[quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-5-26 02:41 AM:
8m5AO#?_a-W;_ 上次途經廣州天河區,早上十時,眼見... [/quote]Vh&P;UMV-d N_ t
基本上廣州度度都有呢D搶劫案,我既鄉下就係廣州,
/}V-d U V/G5M 以前放新年假,暑假返去玩既時候,都見過幾次,你邊W,wj,USvR+e
彿阻住佢佢就斬邊彿,真係好血腥:mad::mad::mad:[&H'GD2J F8d0^X,p1X2v
所以出親街都會張個袋咩向前面或者唔ling野出街:(

khyyih 發表於 2005-5-26 03:56 PM

最難受的是在意外發生的現場...尤其是車禍及跳樓, 必須務求把死者身體的每一部份找回...記得有一次去火車站執一名跳落月台自殺的,手手腳腳和頭都散哂要每件慢慢執回,放在地上..好似玩拼圖, 拼返個人形出嚟,主要係唔可以剩低唔見某部份..... Sk7t!H9n)?-|zR2D9g
最精彩的是回到殯儀館後要請專人將各部份縫合...要經過約2天的功夫...到出殯那天家人可以看到的是一個完整和漂亮的遺容

大家樂1234 發表於 2005-5-26 04:26 PM


k~7C0r9F9D_` 死屍
5Ei%? a3C#R*PC/O.Q)G 等等

keyer 發表於 2005-5-26 04:53 PM

見到有人跳樓 =="

cibe 發表於 2005-5-27 10:27 AM

細個時候見到人跳棲樓....

ricojohny 發表於 2005-5-27 10:49 AM

車禍 個人個頭爆左....一地腦漿

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.