娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kingkong007 發表於 2005-5-26 04:06 AM

[警訊] 真人真事 - 廣州大酒店事件 [樂+]

真人真事 (轉載)
5R9Z)t9C-J'}8e-Y 話說星期一晚上係廣州近廣州大酒店(名唔知道係咪咁叫,有永安車番香港)同個老友4gS,Z&gmT
同埋佢個客食完飯,由於落大雨咁就諗住去酒店截車,因為有遮蓋,咁行到近酒店旁一
'd,q~} gB u-` 條小路口,見到有個大約40歲香港男人,係大雨下訓係騎樓底,咁我地見佢著衫應8^;g/p&lnH
該係香港人,咪行埋去睇下,原來暈左,拍醒佢,佢就住個間酒店,咁就叫酒店保安扶
X&Q'dFi9N7b8p5L 佢番酒店。原來佢先前避雨,有條大陸仔行埋去,拎部6150出來話唔識用不過又要緊急(g$J.m"d%o+PP]
打電話,叫佢幫佢打,佢一掂部電話個大陸仔一按制,佢就訓低,比人槍哂D野!最後"qm6`'S5y9_4rb&E~
酒店報警,我地走頭!問番 D 老廣州,呢隻電槍,三舊水就買到,有 9成似 6150!小)XRl/cz
心!小心!
SKqhQ8Q!{ Jz+x(nk`a2Z-QS
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 12:58 PM [/i]]

robertchai 發表於 2005-5-26 05:33 AM

好彩我果樣窮...d人唔會睇中我姐...我連去深圳和平路同火車站都冇事,而且我不嬲就算去好遠都兩手空空既...對鞋又爛...唔惟得...=.=

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-26 12:59 PM

以後呢類型既資訊就用「警訊」做識認%B3R_Id_BE sK!Y
得會員容易d搵有關資料;)

advvda 發表於 2005-5-26 06:38 PM

唉,不過真係要小心,我媽媽都俾人搶佐條鏈。e1P%YS:Y
)Fi$BK Ui
我係度林緊個耳環要唔好除好,D人狼起上黎,容乜易流咖他都夾硬扯阿

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.