究竟家庭生活係點樣架呢? [積極回應者+]
各位有家庭的朋友其實我好想知你地咖家庭生活係點樣咖,好好奇。lTP ]2F
同埋最緊要咖係,我覺得大家一定有一D忠告或者經驗之談可以分享下。
因爲我真係覺得,長輩咖説話講得好0岩,或者at the moment我會好想反駁他們,但係最終事實都係説明他們是正確的。-\qT@U-M{
wAkSW} t2c
以前拍拖,媽媽從來都話細個拍無好結果,我係都唔信,最後真係。
Y M4pu P7XMK~
幾十年的人生經驗,一定會帶俾大家好多挫折,或者經驗教訓。 aT:ahsoka6C[
唔知E度可唔可以成爲一個,俾大家交流E种體會咖地方呢。
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 12:50 PM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** kaka...其實開E貼好大程度都係因爲見到之前gretzky咖post講到做醫生(唔多記得),然後又講到仔細老婆嫩,所以先開咖。
K&pMk9NK ]
其實我係想知道成家之前之后睇嘢咖角度會唔會有唔同或者有咩新想法呢^^ 珍惜眼前人,互相忍讓c"d;s5w_ p
將與家人相處的時候,都當作是生命中最後的一天. 我覺得一個開心既家庭..
係你放左學,返到屋企一陣之後..!DATf+m"d.?n
阿媽會哦你做乜唔做完功課先上網,跟住入黎你房執返頭先你亂放既校服掛返起佢,}Z p%QKB;e$k7R
跟住加句你咁大個仔都咁"呢fair"...六點零鐘,阿爸返黎..
你同阿爸就會糸張鋪左 木台 布既飯 木台 上面飲岩岩滾起既湯,