娛樂滿紛 26FUN's Archiver

advvda 發表於 2005-5-26 07:23 AM

究竟家庭生活係點樣架呢? [積極回應者+]

各位有家庭的朋友
oPo!XqC Z 其實我好想知你地咖家庭生活係點樣咖,好好奇。lTP ]2F

bo d8{o om 同埋最緊要咖係,我覺得大家一定有一D忠告或者經驗之談可以分享下。
4mp'~i;`*Q#K
9N2C(A W#f?2A 因爲我真係覺得,長輩咖説話講得好0岩,或者at the moment我會好想反駁他們,但係最終事實都係説明他們是正確的。-\ qT@U-M{
wAkSW} t2c
以前拍拖,媽媽從來都話細個拍無好結果,我係都唔信,最後真係。
XBp+_ve Y M4pu P7XMK~
幾十年的人生經驗,一定會帶俾大家好多挫折,或者經驗教訓。 aT:ahsoka6C[

W r4F@(T 唔知E度可唔可以成爲一個,俾大家交流E种體會咖地方呢。
K ? LOd5ft
aeF z.z1N"e t_ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 12:50 PM [/i]]

Gretzky 發表於 2005-5-26 09:24 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

advvda 發表於 2005-5-26 09:38 AM

kaka...其實開E貼好大程度都係因爲見到之前gretzky咖post講到做醫生(唔多記得),然後又講到仔細老婆嫩,所以先開咖。
*l#V4k_;_:c K&pMk9NK ]
其實我係想知道成家之前之后睇嘢咖角度會唔會有唔同或者有咩新想法呢^^

史艷文2 發表於 2005-5-26 01:20 PM

珍惜眼前人,互相忍讓c"d;s5w _ p
將與家人相處的時候,都當作是生命中最後的一天.

redstick 發表於 2005-5-26 01:53 PM

我覺得一個開心既家庭..
K N+An,gM5N
3uc w^laeJ'k!u 係你放左學,返到屋企一陣之後..!DAT f+m"d.?n
阿媽會哦你做乜唔做完功課先上網,跟住入黎你房執返頭先你亂放既校服掛返起佢,}Z p%Q KB;e$k7R
跟住加句你咁大個仔都咁"呢fair"...六點零鐘,阿爸返黎..
ND)U$F5p8F 你同阿爸就會糸張鋪左 木台 布既飯 木台 上面飲岩岩滾起既湯,_Z1]F2CH8A
跟住講下笑...兩仔爺糸到互串下....又或者一齊笑下阿媽..}7D Ja(W1tE;b b
開飯喇..今日明明係有新一集既劇集睇,但一家人總係會講返尋日套野大結局個劇情....
6l(v"b2s(`{d!I 食完飯~~阿媽洗完碗之後~~悶悶地一家人一齊落惠康行下~~"RQGb;RB
睇下有無平野執...阿媽最熟呢d架啦~~l!]fn:Znx
去到超市,你會發覺好多野想買..但通常都唔比你放上架車到..因為阿媽一定會話"屋企都未食哂..唔買喇,side錢..."
7W:A5\S"_L,r
%CP8U7dw,U:o8s&|L 返到屋企~~~個仔就會同阿媽爭廁所沖涼囉...沖完個仔就繼續入房上網,上到好夜..
+C4] Yak 阿媽就會久唔久入你房煩你..唔好成晚上呀..第二朝無精神返學呀~~x+U5J#pxq5V
"夜晚唔願訓,日頭唔願起身"....
'Cpc1g/h
mE7w }#U;s N 我覺得呢d就係家庭生活...
.?0Sa S-Va_v 對於一個單親家庭既我黎講,係好響往~~
P G7y vOk E4tT
"zZ9CkSll,O [[i] Last edited by redstick on 2005-5-26 at 02:18 PM [/i]]

Preston_tron 發表於 2005-5-26 02:15 PM

i hv a happy family, my father and mother will let use computer on sat night, and they say i can also use during Monday to friday bu only one hr each day
[e~&V+Xh yD6y8c they care me when i am sick
m}hW5j when i hv a exam, they will stay at home and help to me to solve my difficult

advvda 發表於 2005-5-26 06:46 PM

其實如果甘講,我應該好滿足我自己咖家庭咖拉,但我有時反而憎媽媽“哦“我
`cr)@e-|c8\/_"Al
G,s!E:L~KF3t 有無朋友從長輩咖角度講下?

老鬼X 發表於 2005-5-26 07:30 PM

我屋企真係好煩:( 太多人
C'@Q?@ wG 小朋友又多 屋又細:mad:
f'op/L Mb 但係家庭係人生既一部份&Q:h{5DK,b
你地覺得父母“哦“你 好煩
9K fQ ?)]${K1w 但係又有無諗過佢地走左(去世)
s6X!l@4v/W 你會幾傷心?子欲養而親不在
hg6^&Hj N(s 父母在堂就要好好考順!F&NXe Q:X&d2\
否則會後悔一生
_#s7Xr(C "v${-`!WN^'~"\z
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-5-26 at 07:31 PM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.