娛樂滿紛 26FUN's Archiver

GoodPic 發表於 2005-5-26 12:19 PM

您覺得人生係咪好似文中所講咁「正面」呢? [樂+]

[u][b]看多幾次都覺得好棒[/b][/u]
3J&q Dw%e,MC,Q'o
9n#I+T8k3@B                   有每夜和我搶棉被的伴侶,因為那表示他/她不是和別人在一起。
*E)~5jOee8t7~S                   
4B*x{ TTs7BM       有只會看電視而不洗碗的青少年,因為那表示他/她乖乖在家而不是留連在外。%F#U{KYr;|+q'W

'O2ee_Dx2D                   有繳稅的帳單,因為那表示我有工作。/E`?,scgk2?4Mm*X

(l#x3S(oI+c0XV2A0v                   衣服越來越緊, 那表示我吃的很好。A)?#w.t'Ga

T,~~ uas                   有陰影陪伴我的勞動, 那表示我在明亮的陽光下。.G2P9v#Xy!Q%Q
CuwaOL
                  有待修整的草地,待清理的窗戶和待修理的排水溝, 那表示我有個家。
+@'lr)PLO)sh
e8k5lMvi"V.M*O                   有各樣對政府不滿的抱怨, 因為那表示我們有言論自由。Q.e S%x;Z@B M9^
)h,{(C%SKDNA9U
                  能找到最遠的那個停車位,因為那表示我還能走路,且還有幸能有輛車。
k%WE4Kc)N
7O2U-J5B R U^                   有巨額的電費帳單, 因為那表示我冷氣吹得很爽。T%`4l;A ~SuK'WX0K

9OhnQ/y3W e/x                   教堂禮拜時我身後五音不全的女士, 因為那表示我還聽得到。U\ EK E)G
I.yrA"`y
                  有一堆衣服要洗燙,因為那表示我有衣服穿。
uuZ{l-Ss
&F9r,@)Im$B                   一天結束時的疲勞和肌肉酸痛, 因為那表示我有拼命工作的能力。wd*s \L
$yPf6H[ZR6u'J
                  一大早響起的鬧鐘,因為那表示我還活著。)_(B7Mb!S3NT\

p&oQ1ciJ)o       最後: 感恩過量的電子郵件, 因為那表示有許多朋友會想到我!(Xy;{4w:Y w#[c

-I#B a/p!W,o%~ 把這個轉寄給你關心的人。
?0m |w Po2P 0C.JNiKDT
當你覺得人生很糟,就..........再看一遍吧!!!
)Q+]Ux`"b NDKg3m6S0MC;]
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 12:40 PM [/i]]

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-26 12:43 PM

任何事都有正反兩面&O Msi0GZ
以我個人觀點黎睇r5u[ t)L)|/W&zK3bh
只有睇到正面既人,N8\:| cqYTG
先會感到滿足+nc){/[9w$u_$k
才會得到幸福....

william303 發表於 2005-5-26 12:49 PM

好正!人生充滿希望!:lol::lol::lol:

redstick 發表於 2005-5-26 01:21 PM

老真講~~真係寫得唔錯..@v@S0D'q!w

4c{1^z9~7C+B7fu 好多時我阿爸阿媽成日哦我....哦到煩..但都證明佢地緊張我.. j#KPZ ~*W|

Z+\k J9D \YKf 成日話我食極唔肥,睇落好瘦,都代表住佢地好關心我健康....[d@l,ce;X

*^S;u2w/v1XV9P
rb;f?b v*m*o 糸呢到我都想發表一d野..如果覺得好煩可以唔睇的 Q8v)c1g \p_2cf
)_ h lp!s^
如果各位ent fun既兄弟姊妹如果係中學生的話...
7w;m.se.QL3d ?uoq#H jq.H2q
妳地既miss阿sir如果成日迫你地交功課,成日捉你去見訓導,考試肥佬罰你呢樣o個樣,仲迫你補課.....其實呢D都係代表佢地care你地,上到大學,d大學教授真係理得你死,糸中學入面,上堂同埋同學一齊偷偷地食糖都覺得好開心,上到大學,你拎個pizza出黎食都無人理你,$} JY \j
學唔學到野都話之你..佢地d professor教完落堂就算...落堂就鬆人....}&p(n5P0k*b
3TO| P3| v
所以唔好成日埋怨自己間中學點嚴,d老師點煩..佢地都只係關心你,
^~#KDc+U5w 老師既責任只係教書,如果佢連你既品格儀容都理埋...
C"DTK.Wi}0A jR 代表佢地唔單止希望你糸學校得到知識,更加希望你糸人生方面有成長...#g|9v1^li%a,s
最後一句...好好珍惜自己既中小學生涯

發表於 2005-5-26 08:23 PM

如果有人話你超級無敵樣衰/蠢到死.....ZgSa'Fu
你又點睇??

老鬼X 發表於 2005-5-26 09:07 PM

[quote]Originally posted by [i]redstick[/i] at 19xx-6-30 13:21:1w&[:e:OHj
老真講~~真係寫得唔錯..0rb q{I];A
![ W0{&T)\v{gr
好多時我... [/quote]5e a1Z"S&y"Q
如果我早o的睇到就好
X.Qr {Tb/T6b%Z 讀書真係好重要:(
A k{ QH|k 我真係好後悔細個唔讀書:(

advvda 發表於 2005-5-26 10:03 PM

只不過甘,任何衰嘢你都睇到正面都唔一定係好事,因爲會導致你咖鬆懈。
P O#[ g-C X+n_1F!c5M*\2`,?,e*r
例如如果考試衰佐你就想到 [正面] “有得考試起碼證明我仲有書讀阿“,E個時候就係e种想法咖局限性拉。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.