娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 如果真係中左六合彩,你會點?[積極回覆者+]
hkcitywong
發表於 2005-5-26 05:54 PM
如果真係中左六合彩,你會點?[積極回覆者+]
相信大家都有發下白日夢中六合彩, 又買樓又買車又話飛左條女:D
Z ST#[#m nt
_l&r~Q2z HKX
如果真係中左,你會做咩?
)g6A/`j} n+Tf` t
sqQdB0R"^0Bw
x4W,F+R(K'm7@
U n9xk9rh
如果我真係中左,我會係26fun 出個post 問"如果真係中左............
)vX+\1v o9Ia6\a7{