娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hkcitywong 發表於 2005-5-26 05:54 PM

如果真係中左六合彩,你會點?[積極回覆者+]

相信大家都有發下白日夢中六合彩, 又買樓又買車又話飛左條女:D
Z ST#[#m nt
_l&r~ Q2z HKX 如果真係中左,你會做咩?
)g6A/`j} n+Tf` t sqQdB0R"^0Bw
x4W,F+R(K'm7@
U n9xk9rh
如果我真係中左,我會係26fun 出個post 問"如果真係中左............)vX+\1v o9Ia6\a7{

f4S.fd(eV(C [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 07:54 PM [/i]]

yutik 發表於 2005-5-26 05:56 PM

買左樓先
\2Ln ~v_iXOn 再買自己鐘意ge野

haman_tt 發表於 2005-5-26 06:15 PM

投資~!
.kB6P,R&X;{VG!x1D 買高息外幣;J[ k#@0Z'e'@ f2T
買大藍籌

benny0105 發表於 2005-5-26 06:15 PM

叫20隻上等雞過一晚荒淫之夜!!!!

hkcitywong 發表於 2005-5-26 06:16 PM

[quote]Originally posted by [i]benny0105[/i] at 2005-5-26 06:15 PM:
-A }6F;t!fw8V.[ep+k 叫20隻上等雞過一晚荒淫之夜!!!! [/quote],ES I \&b,T6T
8iU4W fby7A8n
7J8B*R(?i9S/Cy'@4`;t
我驚你玩一之後以後都唔洗玩bor

JCer 發表於 2005-5-26 06:29 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-5-26 05:54 PM:
"v/} I4wd q,V 相信大家都有發下白日夢中六合彩, 又... [/quote]h$n(]9Q)EZ2s'{
咁你即係中左啦???
3S,~ Qc1W3R{'w"o 無咩點...都係咁生活...我依法咁生活都幾自在...(不過係隱閉D咁lor)
,w0JJ'~+I|a-e 其實如果真係中左, 咁我死都唔搵工住la, 真係去學D自己想學既野lor... 因為多數果D野都係好貴的...
(?hj2[@ ^ iq0f%_)|n 改善下生活lor, 如果係中左幾多既, 咪買近沙灘既屋lor, 去旅行...有剩咪save lor...
GYqx%z7s7JW 中左先算啦唉~

wawa1214 發表於 2005-5-26 07:17 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-5-26 05:54 PM:1a&O3_:N$|1z] W}
相信大家都有發下白日夢中六合彩, 又... [/quote]
1h Jh H QC 'v{ig\
係wor, 你中左幾多?????

xthmkn 發表於 2005-5-26 07:24 PM

首先買部 BANZ比老豆玩F;U)^/D;J
係屋企整返部超級電腦 用埋BB10009K"O0J5c:g+Q

)QTgS\[ 剩返個D 慢慢洗 @@

irisG 發表於 2005-5-26 08:09 PM

要睇吓幾錢先,#BdrL|*p m
如果多過5百萬就梗係打電話登記先啦:)
4vqA(VtIo_9Z 但如果中20皮就用黎下次搏過"Ca"C e(ca
X*{rrP hM!b
[[i] Last edited by irisG on 2005-5-26 at 08:11 PM [/i]]

發表於 2005-5-26 08:10 PM

[quote]Originally posted by [i]benny0105[/i] at 2005-5-26 06:15 PM:
p n*uf$bzo 叫20隻上等雞過一晚荒淫之夜!!!! [/quote]
5I;D+y2qjDg'z 唔知包唔包得起d top model/明星呢;)!L-z X4K{SxZ2R
之後環遊世界,食盡各國美食,溝盡各國美女:D

abcc 發表於 2005-5-26 08:55 PM

我會張d錢ge一半捐俾d好慘ge人,再俾少少屋企人,再同條女去玩過

老鬼X 發表於 2005-5-26 09:19 PM

如果有三千萬
D[.K3Ujd1F8g 首先羅5百萬-7百萬買樓:D
;UL T zxa1I%m 再買部的士:P
ZHA},Q O 淨番大約2千萬
i.n{!Y:ng`5mP 再羅1千五百萬做一個基金:lol:$~.G:D'`1}Veo7g2F
之後先玩哂全中國(當然要玩哂咁多個族 D5nF0\3\G&c&U
中國大約有五十多個種族):lol:9PA'Ud4F(\5h
玩哂先去其它地方旅遊
}fGSeS ^C0v 最後返香港搵份風流工打下;)
a#Z(v C V0js[ 當然善事就實要做:cool:

史艷文2 發表於 2005-5-26 11:05 PM

老鬼兄你唔係呀嗎?
8d)vt kipqKH"z 而家D的士都叫救命,仲買.^.^

lalala 發表於 2005-5-26 11:10 PM

咁好彩~~~買多幾張la 一定~~~~

老鬼X 發表於 2005-5-26 11:43 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 19xx-6-30 23:05: AM9}? ZAr^
老鬼兄你唔係呀嗎?D*aS|7g,O0Y
而家D的士都叫救命,仲買.^.^ [/quote]`1N;s&r*y%ih
你可以俾車行攪 收小少少
3g tX-G1]%o-p 每個月你諗有1萬度收入
5p"i,O(|0gC-g 其他就留黎做皮費
oR1rx%A$D\#\ae 唔過份呀!:(

Gretzky 發表於 2005-5-27 12:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

justtocc 發表於 2005-5-27 12:55 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

markmk 發表於 2005-5-27 02:49 AM

我諗我會當無事發生...如常地工作....因為可能接受唔到中頭獎既事實= ="

ricojohny 發表於 2005-5-27 10:55 AM

中幾多先
@X'Utl&Q 500萬10注中未得50萬,唔夠做d咩#T[:Z\9rG&J'sR
7億1注中又唔同wo

艾奧羅斯 發表於 2005-5-27 11:26 AM

如果係三千八百萬既..7M$`&e0p*p
比一千八萬老豆老母!!
#L3i-EY,V DRN 買樓同女友結婚!!
8@ UL![Z-j 買鋪收租!!xr7EOa7G Z
環遊世界啦.....

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.