如果真係中左六合彩,你會點?[積極回覆者+]
相信大家都有發下白日夢中六合彩, 又買樓又買車又話飛左條女:DX9r W1r t0Q如果真係中左,你會做咩?
PX \Ha5YZJ
如果我真係中左,我會係26fun 出個post 問"如果真係中左............F2[ s umq
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 07:54 PM [/i]] 買左樓先
再買自己鐘意ge野 投資~!
買高息外幣
買大藍籌 叫20隻上等雞過一晚荒淫之夜!!!! [quote]Originally posted by [i]benny0105[/i] at 2005-5-26 06:15 PM:Uj;FWI4gy
叫20隻上等雞過一晚荒淫之夜!!!! [/quote]
我驚你玩一之後以後都唔洗玩bor [quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-5-26 05:54 PM:
相信大家都有發下白日夢中六合彩, 又... [/quote]
咁你即係中左啦???
無咩點...都係咁生活...我依法咁生活都幾自在...(不過係隱閉D咁lor)
其實如果真係中左, 咁我死都唔搵工住la, 真係去學D自己想學既野lor... 因為多數果D野都係好貴的...ch.L|o)\j.Gt
改善下生活lor, 如果係中左幾多既, 咪買近沙灘既屋lor, 去旅行...有剩咪save lor...S nk1R$yZ LA
中左先算啦唉~ [quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-5-26 05:54 PM:!N*B2W@vAP`&LK
相信大家都有發下白日夢中六合彩, 又... [/quote]&H(dI/l ^(Y9D tS
係wor, 你中左幾多????? 首先買部 BANZ比老豆玩
係屋企整返部超級電腦 用埋BB1000
剩返個D 慢慢洗 @@ 要睇吓幾錢先,'BK_%y2N I Z
如果多過5百萬就梗係打電話登記先啦:)
但如果中20皮就用黎下次搏過
[[i] Last edited by irisG on 2005-5-26 at 08:11 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]benny0105[/i] at 2005-5-26 06:15 PM:
叫20隻上等雞過一晚荒淫之夜!!!! [/quote]wB1q?.r*uN
唔知包唔包得起d top model/明星呢;)v.r1vag
之後環遊世界,食盡各國美食,溝盡各國美女:D 我會張d錢ge一半捐俾d好慘ge人,再俾少少屋企人,再同條女去玩過 如果有三千萬:NkPR&l Z/Vt
首先羅5百萬-7百萬買樓:D
再買部的士:P
淨番大約2千萬
再羅1千五百萬做一個基金:lol:
之後先玩哂全中國(當然要玩哂咁多個族 d/ZKwL.M
中國大約有五十多個種族):lol:
玩哂先去其它地方旅遊
最後返香港搵份風流工打下;)._M*~#n3i4@Mv9x
當然善事就實要做:cool: 老鬼兄你唔係呀嗎?G'iG'dZz v|/e6~
而家D的士都叫救命,仲買.^.^ 咁好彩~~~買多幾張la 一定~~~~ [quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 19xx-6-30 23:05:
老鬼兄你唔係呀嗎?
而家D的士都叫救命,仲買.^.^ [/quote]
你可以俾車行攪 收小少少
每個月你諗有1萬度收入
其他就留黎做皮費
唔過份呀!:( **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我諗我會當無事發生...如常地工作....因為可能接受唔到中頭獎既事實= =" 中幾多先:~%S v8?q0p'j
500萬10注中未得50萬,唔夠做d咩
7億1注中又唔同wo 如果係三千八百萬既..
比一千八萬老豆老母!!ft~ qA2QK.]4n
買樓同女友結婚!!
買鋪收租!!.[o.ZbO KJ \
環遊世界啦.....
頁:
[1]
2