娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hkcitywong 發表於 2005-5-26 05:54 PM

如果真係中左六合彩,你會點?[積極回覆者+]

相信大家都有發下白日夢中六合彩, 又買樓又買車又話飛左條女:DX9r W1r t0Q

b0a+a%~"?4TW"h 如果真係中左,你會做咩?
8R4oI;l9u-R9T@s/D}%\2c
'Abf;v'Ys'jm;c P X \Ha5YZJ

$a+B6eMF8E+a#lBZ 如果我真係中左,我會係26fun 出個post 問"如果真係中左............ F2[ s umq

q~!Bh'~-R1C [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-26 at 07:54 PM [/i]]

yutik 發表於 2005-5-26 05:56 PM

買左樓先
d*N&].~oV }I-t 再買自己鐘意ge野

haman_tt 發表於 2005-5-26 06:15 PM

投資~!
h+^'xo\r4UY 買高息外幣
;P:_q5HbZ 買大藍籌

benny0105 發表於 2005-5-26 06:15 PM

叫20隻上等雞過一晚荒淫之夜!!!!

hkcitywong 發表於 2005-5-26 06:16 PM

[quote]Originally posted by [i]benny0105[/i] at 2005-5-26 06:15 PM:Uj;FWI4gy
叫20隻上等雞過一晚荒淫之夜!!!! [/quote]
7A:tLKW_
|e5w:E-E Q"i b;F6c
PoynG2X!o 我驚你玩一之後以後都唔洗玩bor

JCer 發表於 2005-5-26 06:29 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-5-26 05:54 PM:
i*e6[5vz1`3F3vL 相信大家都有發下白日夢中六合彩, 又... [/quote]
`R v;u*Z|'VM 咁你即係中左啦???
;s6aU Ut9]2[1\ 無咩點...都係咁生活...我依法咁生活都幾自在...(不過係隱閉D咁lor)
m"` zo,]mfJ 其實如果真係中左, 咁我死都唔搵工住la, 真係去學D自己想學既野lor... 因為多數果D野都係好貴的...ch.L|o)\j.Gt
改善下生活lor, 如果係中左幾多既, 咪買近沙灘既屋lor, 去旅行...有剩咪save lor...S n k1R$yZ LA
中左先算啦唉~

wawa1214 發表於 2005-5-26 07:17 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-5-26 05:54 PM:!N*B2W@vAP`&LK
相信大家都有發下白日夢中六合彩, 又... [/quote]&H(dI/l ^(Y9D tS

B"E%LEe3TY 係wor, 你中左幾多?????

xthmkn 發表於 2005-5-26 07:24 PM

首先買部 BANZ比老豆玩
k U"~:N]|!g _#wo 係屋企整返部超級電腦 用埋BB1000
5| p3K"l-Y8x L5Q
q8q(M l#K5d%q;S 剩返個D 慢慢洗 @@

irisG 發表於 2005-5-26 08:09 PM

要睇吓幾錢先,'BK_%y2N I Z
如果多過5百萬就梗係打電話登記先啦:)
/Vc9i qHU 但如果中20皮就用黎下次搏過
jKLCRS Cc
:rC bH'f [[i] Last edited by irisG on 2005-5-26 at 08:11 PM [/i]]

發表於 2005-5-26 08:10 PM

[quote]Originally posted by [i]benny0105[/i] at 2005-5-26 06:15 PM:
j u"y@+[,ML 叫20隻上等雞過一晚荒淫之夜!!!! [/quote] wB1q?.r*uN
唔知包唔包得起d top model/明星呢;)v.r1vag
之後環遊世界,食盡各國美食,溝盡各國美女:D

abcc 發表於 2005-5-26 08:55 PM

我會張d錢ge一半捐俾d好慘ge人,再俾少少屋企人,再同條女去玩過

老鬼X 發表於 2005-5-26 09:19 PM

如果有三千萬:Nk PR&l Z/Vt
首先羅5百萬-7百萬買樓:D
&I E8Z){/bKKQ 再買部的士:P
I@*V su{ 淨番大約2千萬
Xn+}5c4@T 再羅1千五百萬做一個基金:lol:
:^ AWb!T 之後先玩哂全中國(當然要玩哂咁多個族 d/ZKwL.M
中國大約有五十多個種族):lol:
L0dnT6OI*Ll 玩哂先去其它地方旅遊
(f-MC/[%j-H+O` 最後返香港搵份風流工打下;)._ M*~#n3i4@Mv9x
當然善事就實要做:cool:

史艷文2 發表於 2005-5-26 11:05 PM

老鬼兄你唔係呀嗎?G'iG'dZz v|/e6~
而家D的士都叫救命,仲買.^.^

lalala 發表於 2005-5-26 11:10 PM

咁好彩~~~買多幾張la 一定~~~~

老鬼X 發表於 2005-5-26 11:43 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 19xx-6-30 23:05:
$Bl]-DMK0eh 老鬼兄你唔係呀嗎?
B-MV/{ fuwU 而家D的士都叫救命,仲買.^.^ [/quote]
l7i?t}9nq 你可以俾車行攪 收小少少
y mb;A%Ps&v 每個月你諗有1萬度收入
*uy4f ]-oH c q 其他就留黎做皮費
p K4u,}5d2Htz 唔過份呀!:(

Gretzky 發表於 2005-5-27 12:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

justtocc 發表於 2005-5-27 12:55 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

markmk 發表於 2005-5-27 02:49 AM

我諗我會當無事發生...如常地工作....因為可能接受唔到中頭獎既事實= ="

ricojohny 發表於 2005-5-27 10:55 AM

中幾多先:~%S v8?q0p'j
500萬10注中未得50萬,唔夠做d咩
D'U WK:L&iYU 7億1注中又唔同wo

艾奧羅斯 發表於 2005-5-27 11:26 AM

如果係三千八百萬既..
T___%eK 比一千八萬老豆老母!!ft~qA2QK.]4n
買樓同女友結婚!!
@v&n,gM6W9w [ 買鋪收租!!.[ o.Z bO KJ \
環遊世界啦.....

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.