娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chun_singho 發表於 2005-5-27 01:42 AM

[警訊] 又一黑店 - 旺角雅蘭稻香 [樂+]

有晚我跟幾個朋友到雅蘭稻香食火鍋,訂了7:00 p.m.檯,我7:05 pm到達,當然接待處有三四個知客,個個十問九唔應,後來通知我要等一等,好快 set 好檯通知我,一等就等了40分鐘,其間幾個朋友輪流問,知客們亦十問九唔應,你急佢唔急。到了大約7:50 pm終於有位了。
j*~9p,C5s_ w Q 5@+PK7m%v)Nf
食食0下有位傳菜捧來4客「椰皇雪蛤」,我們問是否送的,侍應說不是,我們表示沒有order,於是他捧去了另一檯。到埋單時,侍應問甜品來了未,有糖水、生果盤……我們又問係咪送的,他才說是特價。我們表示不要,要求埋單。另一侍應問我們「椰皇雪蛤」到了未,我們再表示沒有order,他說會替我們取消。之後另一侍應遞上單,問是否來齊所有食品,單上竟尚有「椰皇雪蛤」,我們再要求取消,她再去Cashier出單。之後遞上另一張單,我們當然要驗屍咁驗,其間有個黑衣肥職員怒啤我們,初時我都不以為然,之後朋友遞信用卡之後,他仍然站在該處繼續怒啤,我亦不甘示弱,跟他對啤,大約啤了幾分鐘,張單再來時他才走開。
Nc#O&sr8yC *J4}KA*n)nh
由我們要求結賬至離開,歷時超過35分鐘。奉勸各位:謹記check單!
HQ1LrQRA3m
B4F B&v/l)@%H:Tn [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-27 at 10:33 AM [/i]]

JCer 發表於 2005-5-27 02:16 AM

我去過一次....ok 貴

robertchai 發表於 2005-5-27 05:53 AM

呢家野唔係正經食肆來架,係為左洗黑錢開架U^ oK L3h%],V;P
d野又貴又唔好食冇生意都經營到,梗係啦,用來漂白d錢架乍,生意額自己吹都得啦
~"w%W$fd6d@:S _s 佢地d翅絕對係碗仔翅果d翅,肉
6FzmGU*{ ?k 同海鮮全部都係次貨j+F0? |$U8e(qSX)v*e
我朋友做裝修入過佢地個廚房,污嘈到嚇死你i1w/vl zHSo

OAtl(Kz x 奉勸各位,果d又貴又唔係出名真係好食既食肆,九成係為左洗黑錢開的,食品質量絕對冇保證2msoud@+C2B
)\,D:t-h2@-Z]L
另外仲有仙跡岩,呢家都係洗黑錢食肆...仲有好多架...我唔記得哂...

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-27 10:35 AM

[quote]Originally posted by [i]robertchai[/i] at 2005-5-27 05:53:g8f ` xgnd7M:|)J
呢家野唔係正經食肆來架,係為左洗黑錢開架3l6|(S-~ v5VX/X
d野又貴又唔好食冇生意都經營到,梗係啦,用來漂白d錢架乍,生意額自己吹都得啦 ^T#Kf'y(O
佢地d翅絕對係碗仔翅果d翅,肉
n!NUZ0\Lwg T 同海鮮全部都係次貨
~d k)f(T 我朋友做裝修入過佢地個廚房,污嘈到嚇死你X1we)oxb NE
%icd"F.T(@?$a9E(t5IK
奉勸各位,果d又貴又唔係出名真係好食既食肆,九成係為左洗黑錢開的,食品質量絕對冇保證
'[7jR%p!]8mT C Qs!~9w
另外仲有仙跡岩,呢家都係洗黑錢食肆...[b][color=Red]仲有好多架...我唔記得哂...[/color][/b]
v9H_*@)E$p9ev [/quote])b Jm+^*} U

]x#Ck'oGxgx(\ 嘩!!! 快d講埋佢啦!!! ;)

honeyharajuku 發表於 2005-5-27 12:43 PM

1: 去消費者咩咩會投訴佢!
3QQp\0r9kIDaM7V 2: 咋肚痛去食環曙告佢!s5Q|+e%c.Dm4q
3: 佢就收鋪果時搵爛仔搞佢個場
$g`1P5?%@F:a .^!jxL1Rh+]
呢d黑店唔可以撓恕嫁!!

escalation 發表於 2005-5-27 01:10 PM

咁又吾可以咁講OG'sNr#Sx'~6Hi1]
廚房衛生同食物質素呢兩樣野, 基本上間間食肆都係咁)M"m}dlF.K l|RSE
所謂天下烏鴉一樣黑JYKg b.`"Jt*fv:S$w
做生意始終賺錢至上
|1{ Y~+ks%} 用二三流既材料就梗架喇H&B"]Q [;E a*f.b
最簡單, 例如汽水機 D 可樂, 都吾一定係可口可樂 (除非你另外叫罐裝, 不過起碼10蚊罐)
\J&P9^Ts:wp+y 廚房就更加吾使講
2^LxuV4f0d2y 好似你自己屋企睡房, 你夠想整齊D, 但總係成個垃圾房2sX_R}o"M-W.u
總之一句... 睇吾到就當冇吧...(srNFW A
廢事自己吾開心
1\!UH'U"Przi7J 至於「椰皇雪蛤」一事, 下次不要再去吧
^pm$F]3@ {w N ] 就算佢地真係黑店, 都冇可能張張枱都整多份「椰皇雪蛤」呃錢的
7Y%~3K XB:a H/J"p 可能真係抽中你, 你唯有當自己吾好彩了...

老鬼X 發表於 2005-5-28 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]robertchai[/i] at 19xx-6-30 05:53::ej!E$e#ni
呢家野唔係正經食肆來架,係為左洗黑錢... [/quote].c3y)C[wgo r/j
憎人富貴!:o

1011 發表於 2005-5-28 01:57 AM

but food quite gd

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.