娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dr.anger 發表於 2005-5-27 01:54 AM

如果有個朋友雙眼被錢蒙弊,你可以點幫佢?[積極+]

如果有個朋友,自從佢返左工之後,雙眼開始被錢蒙弊,唔再識得分事非黑白。而已為左錢,好多野都肯做,縱使係唔啱都好。而且又成日用一堆歪理黎教訓人,你可以點做?:(
Y!L(UHC!g8qR*d
]*]%P[R7I [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-27 at 10:37 AM [/i]]

本篤十六世 發表於 2005-5-27 01:58 AM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-5-27 01:54 AM:r#}U;mR_m
如果有個朋友,自從佢返左工之後,雙眼... [/quote]
4qC(qEJ9?xYz he is right,you are wrong,it seems we need to help you
X5B`9]u&o+}N;]X change your mind

Dr.anger 發表於 2005-5-27 02:00 AM

[quote]Originally posted by [i]本篤十六世[/i] at 2005-5-27 01:58 AM:#U-d7vhu_)P Kr

jx2WaE8? he is right,you are wrong,it seems we need to help you Q6}6s.F%[6[$F
change your mind [/quote]8vEI L _
If cheating money is right, then i  will change my mind.

本篤十六世 發表於 2005-5-27 02:23 AM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-5-27 02:00 AM:
#R^*\'b{8I 'q0I I|:A;Hv3Mi,@t x
If cheating money is right, then i  will change my mind. [/quote]
4KwgzC-[GR&P1z if not illegal and won't be caught by police,
4U)~!W@ Hc1E*j5EV it is ok

vivienna 發表於 2005-5-27 02:33 AM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-5-27 01:54 AM:
?ln lNi)\ 如果有個朋友,自從佢返左工之後,雙眼... [/quote]ynJ7R+S P;u3}%A
好難講﹐你點樣做可能最終都係會無左個朋友。

pighinging 發表於 2005-5-27 02:41 AM

由佢啦,呢d野,旁人點同佢講佢刀係唔會明白,仲反而會攪到fd刀冇得做如果/Cc"mA ~:q]
你哦佢的話,終有一日,佢會遇到一d野而令佢醒覺

henrywing 發表於 2005-5-27 03:37 AM

絕對無得幫!親身經歷,你幫佢,佢唔會感激你,而且會覺得你害佢,視你為眼中釘,要你死都得!我的結果是—被佢係老闆面前篤背脊,篤死o左!之前很嬲,現在覺得他們兩夫婦其實很可憐!

本篤十六世 發表於 2005-5-27 04:05 AM

[quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-5-27 03:37 AM:
*d8w v*JGlLR 絕對無得幫!親身經歷,你幫佢,佢唔... [/quote]
WX t'xQ*pTBo? agree,just same as you

abc123aa 發表於 2005-5-27 04:45 AM

由得佢啦,有一日佢犯下大錯的話就會醒

yu815 發表於 2005-5-27 05:36 AM

my fd toi hai gum r,,,,i am afraid that he will get into deep shit one day...

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-27 10:45 AM

其實好多學生時代既「老死」
/} }5DGUI 出黎做野之後Co;TB:r Wk&F
都有180度既轉變 \S#aE-]aX3b
呢個可能就係您同佢之間友情既試練
tPvJ3M[pN/gw 究竟佢係您心中既份量係點樣
%syxH6H U 現實雖然大部份時間都係殘酷無情
'WrV$Sq4X7{,a 不過如果因為對方一時行錯路而就決定「明哲保身」既話t#ub S hJ#Zc
「朋友」對您地黎講
g.?L(i-N `9m%` 亦只不過屬「酒肉」二字已矣....

艾奧羅斯 發表於 2005-5-27 11:21 AM

冇野既力量會大得過錢....(乜野親情友情都係費話!)p+iO-T+|P2@L#ZR
都係隨緣吧!!
-\2N4? A(T JP 係要佢自己明白個中道理先會清醒!!

老鬼X 發表於 2005-5-27 10:49 PM

我咁窮!我諗佢都唔會當我係朋友!:(
MP(Q`*iY"bhJ 但係我都希望佢追求到佢既夢想!!!e5w,l-qi-}/p Gd i[
只會祝褔佢M"hP)nan7?k
佢無錯架!:oS;~[d/r
大家追求緊唔同既野o者!

alsw 發表於 2005-5-27 11:49 PM

每個人對唔同既事物都有唔同既認知和感
\&`p;Z l;u 如果我係你
w;z2y R?8@zoe\ 決定再跟不跟他做朋友在乎個信字8FE5z NM(r
大家都相信對方今咪做落去law
+aSg } [y4J p 重有每個人到某個階段都會改變的這是正常的!_wv%fd`)O
因為只有改變才能生存 for example 一個BB出世後唔去學習和改變試問又怎樣生存下去呢?
y-j\o}4e 多D自我反省 去檢討自己既人生   生命才有義意

astepor 發表於 2005-5-28 10:38 AM

我會同佢駛曬佢o的錢,等佢重有無錢蒙弊佢。
d2R#~f0kdJ 說真的,因為唔係咁佢唔會醒悟 - 佢之前做的係無意義。之後提醒佢積極o的幫下o的真正有need的人。

philipchan12 發表於 2005-5-28 11:30 AM

你個朋友係咪許文彪?
%Gx(jQM8k 而你係阿強?

roykenroy 發表於 2005-5-28 11:47 AM

放低啦!  唔好咁上心喇!
yr_si4J2? o:i,b'K k-D
要睇真一個人既真實面目,唔係響佢最唔掂果時 (最唔掂果時係用黎睇佢身邊既親人同朋友),
X%g(d9I:a4^o 係要睇佢擁有"權力" 同 "金錢"既時候!
.E%Jgk/m$K)Wt$q \ h5M3mGo
是但有一樣都好,佢就會表現佢既內在出黎,佢會變得"發豺立品" 定 "意氣風發、目中無人",
BD$zqaY+N 完全唔係外來因素,而係佢潛在的真面目!c@{RL

Tr\Z:b:B 你既心情我好明白,佢而家唔會興幸有人關心佢o架,你一出聲,佢只你覺得你妒忌佢或者多事。  所以做朋友提過佢就已經叫"義務完成",就當比個機會自己去[color=red]"學習"[/color]睇清楚身邊既人同事囉!
I8E!TXi}
s*r)]7Z \t6e F 做人其實就好似去旅行,好多野你都未見過、未試過,去過之後,就多一個見識同體會,好唔好都係未知次數!:)
^!I%fs#V8f gRJr 好同唔好都係佢自己簡,我地係要尊重朋友既決定!  1gi5`;Q-K
老生常談既道理:  你認為o岩既野,人地未必覺得係!反之亦然。U8FiK{+X k3k

"G#xYYC/L9O 無謂浪費力氣,留番佢用o係你既親人或者愛人身上仲好啦!而且萬一有咩事,佢身邊都有親人或者愛人去搞o架啦!5} T.j/? a__!L:i P\C

KsYG&k 祝  早得[color=blue]平常心[/color]:):):)

發表於 2005-5-28 11:49 AM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-5-27 01:54 AM:
,~in!j$QEb*t 如果有個朋友,自從佢返左工之後,雙眼... [/quote]
;hr\[?B$k8D(G2\ 佢有無犯法?可唔可以具體講佢點唔識分事非黑白?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.