娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hiroraymond 發表於 2005-5-28 03:12 AM

[遊樂資訊] 係冒險度贏錢 [樂+]

唔知大家有無係冒險玩過,
5t8y8yM5Sv@|_ 如果想贏唔係無可能,
yT\Zohf o 但你[color=Red]每個金幣最少要拎到三十張票[/color]先有機會!{)x"FUxRJ NS
因為用周大福現金券為例,
lS]7Cr\ 500 蚊既現金券就要成 15000 左右既票,
$LWHM,TK'o)u1D 咁即係[color=Red]每一蚊就要成 30 張票(15000t/ 500 蚊),[/color]
@*Dyl*H H@K'hoO)^W 你能夠做到咁就有機會贏。
)["K"x4Q'fD 但老實講,呢個咁簡單既道理佢地點會唔知, T1[-t[+N
所以絕大部份既機係唔會玩到咁既比例,
C B T(?'y Z 尤其係好似好易跌既推金幣遊戲機,(OF tQ)qD{?
唔駛妄想可以做到,|:bQz _l(C
佢地係精心調較過,0b'k'Wgc8X
[color=Red]保證你玩到既比例只係係二十以下!![/color]
/l7JUGZwHzX 1]s;vOB
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-29 at 11:03 PM [/i]]

hiroraymond 發表於 2005-5-28 03:21 AM

仲有,
-f-WZ2S,c%\4i'^;\ B 俾個貼士大家呀。
`L]$Uo ;m)r@2\VJ+h
玩個0的鉗公仔既機其實有秘訣,u+Y0R,a M
首先要將[color=Red]想鉗到既目標收窄到出口附近既公仔[/color],+gXtx(P2[2n
因為遠個0的基本上係好難鉗到,
A V\1[m I-Q 然後唔係要鉗佢上黎,
Pl}C0_BM 而係要將佢挑出去,,R @u}{-be
咁樣會容易鉗0的,]b KY3c/J.QO6f t"Ui
但冒險個0的好難挑,
4eMd8j@V8Q&T namco 個0的就勁易啦, V/h'C(Q^k)Xz
尤其銅鑼灣個間,好易玩咋!w#NS^[ U1Y0NF
有機會下次影埋片俾大家睇!

hiroraymond 發表於 2005-5-28 03:25 AM

呀,唔記得講,
Lu4h)v(LVk Q 有玩過既話係咪成日抱怨話個鉗無力呢!do"s-{?z(a,rV

[)W_*`;b@ b 其實好容易分到佢地有無力,+oh:pCZV7@
只要望下個鉗,4vC*QjY;z%C"iJ
兩個鉗尖分開唔係痴埋既當然無力啦,
_%bag]g'] 就算鉗尖痴埋都唔夠力架,.QN5l3Ngq7g8`#Sq!{
要揀個0的[color=Red]兩個鉗臂重疊既先至有力[/color],6kA'\G(r"`;a
下次玩既時候留意下啦,v6ENTi,zz-H
希望幫到大家係條女面前威下啦!

abc123aa 發表於 2005-5-28 03:41 AM

我玩開噤公仔,鉗公仔貴得黎又細隻= ="

c2h6ethane 發表於 2005-5-28 04:28 AM

洗唔洗3個post ar?

阿細 發表於 2005-5-28 04:28 AM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-5-28 03:41 AM:
#oQ/Gu!y,i:e,\UWXB K 我玩開噤公仔,鉗公仔貴得黎又細隻= =" [/quote] }fM"Z`B
以前夾公仔好叻....好易就夾到~仲要係d幾靚o個 d@_@~一夾夾3-4個~or以上~hehe~
&O ^/f[ m$\5Y%q0r7}C 不過自從繽紛樂園拾左../ . \~e家d公仔多數唔靚...靚o個d都好難夾...有$再去玩下@_@!!TYd1P[4Wp
同埋~1個金幣要拎到30張=.=?仲要好多次?都難嫁=o=~記得以前有一次有個game係放個金幣入去~之後入面有個廁所~又開又關~咁好彩我整入左~係咁出飛...出到部機冇晒飛~我地叫人整返=.=~xddd~去o個到玩真係幾好玩嫁~但係一時玩完...空手出返黎有d手痛=.=~洗$易...搵$難:(

hiroraymond 發表於 2005-5-28 03:28 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-5-28 03:41 AM:R/]3sV/?-F o"G2A
我玩開噤公仔,鉗公仔貴得黎又細隻= =" [/quote]-^!H)G?f {8H/`

{4I#JC[ Q :x'B;o]+x8J3vcH
個0的輪盤禁公仔其實只要有錢就贏到,1b W9Rp"["]&Ct/z
根本唔駛望住佢黎禁,
v3e&l2y?+~"B3c 因為個0的機全部有晒 setting,pCw#]R[^4I r
只要入夠金幣,
x ?G*` uI 就算你合埋對眼都中到!
} [6@e)if 如果你有一次係好易中,
e*V7~"z/S5K"Au!W 個原因就係之前已經入左好多落去,
XFn+~~z 絕對無昆你。

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-29 11:04 PM

hiroraymond兄既資訊幾有用喎c+j/d3G*yz;ko
下次同女友可以試下:P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.