娛樂滿紛 26FUN's Archiver

roykenroy 發表於 2005-5-28 10:13 AM

幾耐剪一次頭髮[00+][積極回應者+]

幾耐剪一次頭髮呀?
-?V4^Gp@)g b6_.h$Y)p Q#T Ez
而家咩髮型呀?
kDpd%a!u'c&M} ?~"fpm8Ai
剪髮用你幾多錢呀?
P'^r2yP
)UrSw0s 最激整過咩髮型呀?*oZXr!i3X
**************************************************************************
@j+~FE6k4R@ F 自答:  1.  一個月一次
4F8SAd{$H?             2.  學驚雄心  -  吳卓曦頭:P
G's#I_L(QM6e             3.  $200.00左右)mT$f [o})m
            4.   平頭裝!
)A5jy8c(x5^7t                但係比阿妹話我似"蝦仔爹地" - 盧海鵬頭:(
)a1^.n/AX |)U5b{$EY                佢仲話:  阿哥,光頭同平頭係一線之差,換左個髮型師吧啦!
L)ra#C cA{                最後我真係換左,剪到實在太樣衰啦!:mad::mad::mad:
cTF"yvnDH*am,JV &_ALLd9|G x
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-5-29 at 01:01 PM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-5-28 10:20 AM

1.唔定,最耐成半年先剪一次= ="hd-NM ^
2.普通頭一個= ="B j?,x(|x J,[*^3H
3.百幾蚊左右~:~7DPm-s-W
4.剷晒青,剷到勁短,果次搞到我想隊死果條髮型師,話明唔剷,佢幫我剷...............= ="

JCer 發表於 2005-5-28 10:40 AM

1. 我最耐都係半年一次,(由skin head至超厚)... 依家多數3個月左右一次...]3Mb;h;J{7IU
2. 似...貝多芬咁上下lor, 無佢咁張&曲 lor7IW{6V)xJ8Es
3. 多數都係90左右, 如果電咪2xx or over....
a,uyqf{;{$w 4. 最勁咪 skin head lor...係比人屈我剷的!!!!
}%GO4xfS
?l7A ikw k+dA"en-i [[i] Last edited by JCer on 2005-5-28 at 10:44 AM [/i]]

taipotse 發表於 2005-5-28 10:48 AM

容我離一離題...
~n5C2x{ h-a Y 學驚雄心  -  吳卓曦頭 要200蚊 好似貴左d喎...

roykenroy 發表於 2005-5-28 11:55 AM

[quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-5-28 10:48 AM:
CJ5NYaZu'Dq 容我離一離題...
&jnu } w%aA9|~1V 學驚雄心  -  吳卓曦頭 要200蚊 好似貴左d喎... [/quote] @4oW&\f7~ @:B
唔知 !  阿妹捉我去,不過到今日為止都幾滿意,$200.00買份自信唔算貴:P,
1T&n&K`;FA 好過$88.00買個殺人念頭:mad:!vsh&o|^8gfG4|
:D:D:D

sfxc0000 發表於 2005-5-28 11:59 AM

此topic+10z&Z$y$U7v ptQ
積極回應會員+5

艾奧羅斯 發表於 2005-5-28 12:24 PM

三個月一次....:Nf7e+Er-S
剪髮用你幾多錢呀: $78.00(一般).TId}3vE!M
Tp)V;Anl;r
最激整過咩髮型呀:染到成個頭金色

Rika 發表於 2005-5-28 04:14 PM

幾耐剪一次頭髮呀?A+?GK4sr b | r
[color=Blue]三個月左右會修一修, 一年左右轉一次髮型[/color]qI?P4_r
]2Elh~
而家咩髮型呀?
-R8`5s i P)F [color=Blue]我都唔知係咩髮型, 係個髮型提意我剪的q5P6h2c;v{?
整體係長, 耳仔前比較長, 頭頂同後面比較短, 不過到後面髮尾又長返
2D|%pT+u6lRZ 當佢剪完, 我覺得呢個其實係一個女仔頭, 不過佢話係男仔我都無計%O!Fy+aGZW![Q
我都keep左呢個頭半年, 而家睇慣左, 所以仲未諗到轉咩頭好[/color]K4xRi|j+HE
9Dx#k/?CLIzb
剪髮用你幾多錢呀?0[R0_ pF
[color=Blue]我差唔多剪親都加埋colour, 通常三百至六百不等, 加埋電就要八百九百左右[/color]
kQ3u0c$PInk|m
@ _5g%]@b 最激整過咩髮型呀?
!kREsY2m*v [color=Blue]最激係勁短加colour到超金, 細個唔識野先整到咁金, 而家唔會喇[/color]wB#B6DH4v t;p
q1Z Gaj
[[i] Last edited by Rika on 2005-5-28 at 04:18 PM [/i]]

jasonkat 發表於 2005-5-28 04:58 PM

幾耐剪一次頭髮呀
:Q*xle:sGWx 2個月到L ]:?-U1vPd
而家咩髮型呀?
`U,ARcq$Q 唔識點講~碎短...tbA)G1vV6h~
剪髮用你幾多錢呀?
&@r[N'N@N{ B(j 80有找
~s2}w kl kw 最激整過咩髮型呀?7a Np}nR'Z
剪到勁短..成個光頭仔咁

SEEK 發表於 2005-5-28 05:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

腳指o 發表於 2005-5-28 05:18 PM

幾耐剪一次頭髮呀? 1個月!w ]%ey+ER#K
而家咩髮型呀? 平常頭%G Ga/u^
剪髮用你幾多錢呀? 正剪就100元左右~
5R j~!At N6g 最激整過咩髮型呀? 平頭裝[陸軍裝]

loname1990 發表於 2005-5-29 11:12 AM

大家好!第一次搭嗲,多多指教!
yrl`ag
9@!?V+Ih5N R 幾耐剪一次頭髮呀?
6G3DxW3bx;~ 1-2個月x'wD J ag w.q-C_

fW3J3y @ 而家咩髮型呀?
BzMr g-kn!M 平常頭(黑色碎中短頭髮,天生有小小曲)
.kF d-t4Re$}4R
?Rkd9b$Te~ 剪髮用你幾多錢呀?
H(iE"k8Wx[a&~9n $50(在下十分惶恐,因各位網友都貴的很,可見各位皆有型頭)
'Nke G,u(vTL7q 3N4w2A6S%H,d:c
最激整過咩髮型呀?A6s] ?ZH
有次我去剪頭瞓左,我個好妹妹竟然叫個師傅飛左個朗拿度頭,SM\#yDC\b3[+@(L
結果將個頭剪光,要帶帽番學!

fmchelloauntie 發表於 2005-5-29 12:05 PM

3,4個月一次...由短頭髮留到ok 長...$_ Z_A$F
好難講咩髮型...
bg9vxP 剪髮用au$45...0係hk 就用$200...因為以前剪$78 個d,我有陰影...係真係好樣衰的...同埋服務好差下...洗頭0個陣感覺似俾佢玩緊...Dg#Y_ [$Q
最激整過咩髮型呀...無...

yutik 發表於 2005-5-29 01:42 PM

[color=Red]幾耐剪一次頭髮呀?[/color]
8Vg!F E7~*|O ,]V sNa0dKV
三個月左右, 因為唔鐘意剪, 唔鐘意成日畀人搞住d頭髮, 又晒時間, 所以唔到頂唔順都唔剪.
7ciB3P}Q%c]z"i5uk U#jz*xm
[color=Red]而家咩髮型呀?[/color]r1g'I~$V(d-A:oE^{
正正常常,無分界.
5W+RKvdU-Q m
O:p"tMM6O1~ [color=Red]剪髮用你幾多錢呀?[/color]
.zd;T-D{%v&Wyi#} at most $80
],q5L!YN,c eYDt r(\Q5`&HV
[color=Red]最激整過咩髮型呀?[/color]
,GNW8u7_#^+K2p O 後面剷青, 前面凹凹凸凸, 好7, 小學果時ga la

Asurada129 發表於 2005-5-29 03:22 PM

1.  一個月一次y8j0F K{1R9m$R$\
2.  同開題者一樣......學驚雄心  -  吳卓曦頭
RF0{{ C 3.  但我每次都係$70-80左右Y.g6G _K?$E4^
4.  冇最激.....每次去都是同一髮型

saki 發表於 2005-5-29 04:40 PM

幾耐剪一次頭髮呀?
:G/Q0|)~N,Wb_ 唔定 ga bor .... 想剪就剪(o$V'_h?

b6r3[g2jA'@6k:s 而家咩髮型呀?
3t-F[Z.O7Lo-} 長而曲的啡金髮
m r(Ty&Q0}Ij ${;da/lbj#F-B9Fs6w
剪髮用你幾多錢呀?8H`R&HB-h
今次電髮用左 $700 多點
c.BAj&F%J%C2s7k
wsU?h 最激整過咩髮型呀?
4`m DR%br 男仔頭 ~~~

hohoc 發表於 2005-5-29 05:41 PM

d 頭髮好厚可以整咩髮型?oJf4Z~'LI
'{ ET%x#Y~j\I6G
次次剪唔夠一排就已經好厚..

z33916183 發表於 2005-5-29 05:51 PM

個多月一次,xNR#j J7N;U J,m}

N;m F}S0r'e} 總之一唔順眼or心情唔好便會去理髮Fz4gqwA*~

)cm6U X t(mZT 心情真係會好DL5nl|[/lq:t
NDv1@ft
次次$都唔同,因為次次都整唔同的
_!D9O/S9_#u
)?-tc7w-]K&xK7m9q!LO 最勁的電了個好勁的髮

szachary 發表於 2005-5-29 07:22 PM

男生.......一個月至半年不等
7u#O7xB_ 花費.....大概500到
8DV r@Q c style.....總愛留後面...方便jel頭~$o W Y p
唔jel有得.......

yyy007 發表於 2005-5-31 10:16 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.