娛樂滿紛 26FUN's Archiver

良友 發表於 2005-5-31 10:24 AM

我把頭髮長得好快好快,唔夠一個月就要剪一次,k0eZ*_e
而家係普普通通的,唔知叫咩髮型
.S&Ya*b#J ZG1RX 花費百幾蚊,仲有指定髮型師添,(}6d#oOfPDFB
矢吹漲←激唔激,我講真的
*Qs7qEqR"XkT /eYl3d*_GCa @h
[[i] Last edited by 良友 on 2005-5-31 at 10:37 AM [/i]]

rockhard 發表於 2005-5-31 11:44 AM

1.  個零月一次 (其實我的頭髮長得好快,唔夠一個月就要剪,不過我比較懶)kg t7Nz@
2.  碎短頭髮,沒有染髮
!Q-oif!uzz 3.  一百蚊左右7~"srf _ XC;k
4.  最激? 金色highlight,碎短,頭髮條條樹起

leeyanta 發表於 2005-5-31 12:09 PM

1.幾耐剪一次頭髮呀?5| C1M2N.`y.V4i
2.而家咩髮型呀?
Qg8xP%X+C 3.剪髮用你幾多錢呀?)C t&lB n6T&jJIA
4.最激整過咩髮型呀?ie9T-x kp4G
**************************************************************************
L9EJ1B@-R!OUa[4? 1. 大約半年一次la
D4y%L:E `L-ozC 2. 平頭陸軍裝但靚過吳卓曦個頭0QCD,` eT
3. $28雞霽剪E%j m"cP"_Z
4. 無,普通髮型,都係平頭裝 p_il X2S;a5z A5R
:D:D:D:D
0hs/x-x$]#O1D #JulG L5X }
[[i] Last edited by leeyanta on 2005-5-31 at 12:11 PM [/i]]

newnew 發表於 2005-5-31 02:47 PM

---幾耐剪一次頭髮呀?
f/eF3Ut.v0d8H*~;zq dC9D lFHJD:{
睇有冇染髮
;LomriTi0c 因為東方人唔同西人2v'PA7? A&oy
西人D金毛唔疏都唔會"7"Q}:Dv/o n{
但係黑髮唔打理好就唔好睇
2PF |)?l&m
'Ys$KF!l] 所以1~個半修一修
_ \4x3f a M%_ 唔長唔短就最死
XM'o"[t$X1_*V#?Q 炒起又唔係, 分界又唔係|6t0p8cF Jy N)Y
,W]:@y.CIG`c$Q
放假搵工要interview, 所以要執好個樣似番個人, 都要剪,D2Y'c!I/Q"I,x
)Jx0b-q1HZ
2D.v6VY[

"qT6L;p XL K!t j >而家咩髮型呀?
6h-z:W[.O#d$t5U` 短, 極少落野 (Gel, 頭泥)
|5n bh5b1Ho ^ 因為天口慶, 落呢D野好"立",f-jQo$r
(好難想像MK超級撒亞人點忍個頭落咁多野)|*{%qm:{M&F

MP3FW{-x| RV&C+BL)A9~

%Q A-F,?E6iQ5g h"eH --剪髮用你幾多錢呀?OP0~RE? H
幾十蚊啦 (4~50)c D \#N+UcQ-g
因為近樓下飛髮鋪就算
/p)`8J h R'h!g 同埋可以番屋企先洗頭, 又慳番J(Qy?h

)?)G1g8RrFv )A u3Q2iB.j-B
--最激整過咩髮型呀?+z/ut9E5{ n
以前細個冇腦先會....\v(jMLh6s.H
試過留長...又唔疏, "給"住塊面{(`/Nh9|A
E家打死都唔制

wong1221 發表於 2005-5-31 07:09 PM

呵呵    R o lG$oByH
1   我三個星期剪一次E3ECsp5P b K
2   我依家係前面留陰   兩面剷薄左   後面髮腳長d  囉(即係依家好興0個d囉)\hI&["q[0]
3   我剪一次都係48蚊   (連 洗 剪 吹)Az"GO9{v3K#dx
4   我最激0個次係4年級剪個   董伯伯0個頭   =w= <-----7到爆   仲俾人笑

william303 發表於 2005-5-31 07:32 PM

1/幾耐剪一次頭髮呀?
{ V9x9?9f!a 唔定喎!一個月或者過半月!Z6mc7M2a J5M|
(XTp%}cjx c
2/而家咩髮型呀?
c@MGp [1s 已經過左個半月剪,成個乞兒咁!
*cc5Rg{1Z gg8G
#K(ftKBTP,p{I 3/剪髮用你幾多錢呀?%@N)IsX3cR
大約都係$150-$200到啦!不過我公司樓上剪髮唔使錢,但係到依家都未敢試,因為係俾D人見工做model,俾個頭佢較飛!:mad:-If| ~0[!}

Ax:h.p*t(V"U[ 4/最激整過咩髮型呀?
1|H xpD5T6T t 試過個頭後面剷青,外面留長髮,染籃色,不過無耐甩色,最後俾人叫我青頭仔!:lol:

homan~ 發表於 2005-5-31 07:48 PM

1/幾耐剪一次頭髮呀?
p6zHL@3A K$]} 一個月度啦HD8]4SLYJb}9@

W3?,fKY1c8O 2/而家咩髮型呀?8Jo/}SJq
我都唔知點講, 剪碎果d 髮型law
7v3UE$|g;Ys5R p#S lvs6} V4s-fN
3/剪髮用你幾多錢呀?1V(g4E Zz-[
$100 度啦/O{9uW(O)D,j g,c$A
T)vx/i E5w9m,X
4/最激整過咩髮型呀?
^B7?#y-t~#M 冇wor

iad 發表於 2005-6-22 05:10 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hoho886 發表於 2005-6-22 11:07 AM

我大約3至4個月到剪一次頭髮
nSg,W"_1z 我其實想頭髮留長d,不過我d頭髮留長就好唔得E&` S3t"B F;lU
所以我而家既頭髮都唔長唔短,d頭髮梳側小小
? V4V2?~j 都係諗唔到有咩髮型係好既又岩我既.0F&V.Laa!b r(ec#rO
我剪頭髮都唔係用好多錢差唔多$100/唔夠$100
1cHpN}7H*k,Q2p0r 因為我d頭髮又快長,長得黎又唔好睇,又要整日剪"z&fb+ga rB
所以都唔去d貴既鋪黎剪.%p BmP;T#w6X/o
我的頭髮都係普通,最激都係剪曬d頭髮,又係留長
,Qj)h c'i 頭髮個陣整藍佢...
7WB ~gz5| zL 我都唔係好敢整咁激啦,都唔知會係點既.

cymok3782 發表於 2005-6-22 11:35 AM

幾耐剪一次頭髮呀?
(j/VoT*y$zr:X)d9}f &v6zh w f3V1x L
一個月至個半月左右
h3e.k7w7gg;Id
C*S|\0Ag;^-hL m 而家咩髮型呀?
)^$e3fYc%u2F 正常,似學生0個d
ZfapAU-XMn} 9\_ `.N)K
剪髮用你幾多錢呀?9j!m7w!Hw-jv
$48/$589uZ X7bTHv/M-W

9T(@X*]H @ 最激整過咩髮型呀?
t/ve+HpD3xI4r mmm...... 冇bor
vNu!Og!N0q l"Sp
YRd"jw*h\ [[i] Last edited by cymok3782 on 2005-6-22 at 11:36 AM [/i]]

honeyharajuku 發表於 2005-6-22 11:41 AM

大俠證供傳

警察 : honeyharajuku先生,而家唔係事必要你講,
dP4Wf1H          但你所講既野,我都會用紙筆抄低,將來用作堂上證供。
)hJt#y0H!\v6@          你明唔明白?
p E)^P*_/t9G6{
0RxB(pot honeyharajuku大俠 : 我明白。
Ps,[Gf'd K6Pe)ETIVg
警察 : 好,咁我地開始問題。1qekJ;@|U'_
'{U,`?6s~eU
警察 : [b]honeyharajuku先生,請問你幾耐剪一次頭髮呢?[/b]
a$cdH.p$H)S{ X          請你務必老實回答,因證供將會抄低作紀綠。
x'\/p4w gW!m\b 2RS$` h[-H
honeyharajuku大俠 : 我平均每個月都需要剪髮一次。
x HnN;P ~%{ Wp                             因為我屬於天生輕微曲髮類。S\%Clg.i6~ T@
                            頭髮不能保留太長。
$EV2b#uaR,PQS                             故只能keep住短髮造型。
T1M@ ^4p0k-V?$?+|*W1e
w/K9vuZ/`4e 警察 : [b]那麼honeyharajuku先生,咁請問你而家咩髮型呀?[/b]9qG|5T~Ix

`V/GR~1p8}.r honeyharajuku大俠 : 唔知點表達啵..假如要講似邊個髮型的話..
]O9qGr e%?6i bTh                             余文樂囉
}UwF&W2k*O_1S b4agn$Ye\)yq
警察 : [b]咁借問聲honeyharajuku先生,你剪髮用幾多錢倒呀?[/b]
Uy&c%EJ
LW(HD;h{x&~ honeyharajuku大俠 : 其實都唔洗錢嫁,造colour等等通通都唔洗錢。A(Y!F o M,r3i3Hx
                            階因自己本身識唔少髮型師,而自己亦係某salon職員。
N"] ~,FeXdg h m wh1I"N
警察 : [b]那麼最後想問honeyharajuku先生,你試過最激整過咩髮型呢?[/b]DH(W _#cfyZ
OKKy\ [OG(H%x?
honeyharajuku大俠 : 試過牙...好多啵...
-qjh!z|                             我未玩punk之前已經有試過整[b]紫色雞冠頭[/b]喇。(] j s@^Gi} ^
                            又試過[b]和尚頭中間界卍字[/b]。C5^'w3y!}b5o

yA'k-T mlyq3\ honeyharajuku大俠 : 警察先生,點解落口供要問關於髮型既事呢?
7? n'|e`'a,L
,q n:}5P)B ] X,SC 警察 : honeyharajuku先生,而家我地正式落案控告你[b]不夠潮[/b]罪名。
5p5~~:h,mB)H          你認唔認罪?
P&\3hx1?I4d 2P]2h$BPeu
honeyharajuku大俠 : ........................................唔認罪!:mad:

wer 發表於 2005-6-22 12:03 PM

幾耐剪一次頭髮呀?
4WL8KMtK b 三個月左右會剪一剪
w3V aV+g)o0I O 而家咩髮型呀?
2NSD&Y/a8WyuD)O 平常頭( 碎短頭髮,沒有染髮)
h6H.Bj-]4z lj y 剪髮用你幾多錢呀?
5gX3S$spR} 不定.大概$65-$100{g*w3fss bJ
最激整個咩髮型
0l.i A,Eg'Og/r.LS0m 沒有

eraser 發表於 2005-6-22 12:15 PM

1.幾耐剪一次頭髮呀?
e*L6R&M4qMS.X.d 2.而家咩髮型呀?"x9Yf{ ~0@-X
3.剪髮用你幾多錢呀?!@L8l:{x^X+h6N2v
4.最激整過咩髮型呀?e^^6nh$l(n

2_6w8a4r:t{/w'Lu 答:1.大約兩個月。rv%\#]/j%x \
  2.冇型可言,只是將啲頭髮剪短就算。%d!IM qA
  3.通常是90元至100元,試過去灣仔啲平價剪髮舖點知...領嘢,招牌寫$58,指定師父要加$10,加護髮素加$10,加gel加$10,張單咪一樣要成$90。而且工夫揸流,時間又等得耐(等咗成個幾鐘),以後都咪攪。
%y`h0y? ]8y1]V   4.最激是十幾歲人走去學人電髮(第一次),以張國榮鴨尾造型電大圈,初時好型,但很難打理,浪費時間,重成五百幾蚊,之後再重未電髮及造色。

sfxc0000 發表於 2005-6-22 12:25 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-6-22 11:41 AM:EB4Q3Un3Wi7^'J
警察 : honeyharajuku先生,而家唔係事... [/quote]
3B sXZ&s4X bro.
`+g { ol 你真係好有心機 =.="

遊戲 發表於 2005-6-22 12:59 PM

[color=Red]幾耐剪一次頭髮呀?[/color]
)?]Z D3by 我係男仔~個幾個月倒
L\5eHu;bO O 就要剪一次.w1]OT[UwU
[color=Red]而家咩髮型呀?[/color]6T,Z}(L.^P
冇髮形瓜,唔識講.....
+?b%L8G7oY6Lv [color=Red]剪髮用你幾多錢呀?[/color]^pF(` ^-^ d
70倒啦] IV5v){jv4zFY8Z
[color=Red]最激整過咩髮型呀?[/color]
{v Rwb] 返學冇咩髮形可以整...^$EU"d+[.xY&E B6V

&Ya6a0Z`~eX a 返學會用gatsby

wahaha1234 發表於 2005-6-22 01:39 PM

1我都係男仔~D/c*^0d*@8z2}
而家已經2年冇剪髮la..
]K"?/Jy3t 以前成日俾miss捉頭髮ar ma..而家留盡佢lor;)
?7C0K |jd3F 我而家d頭髮已經去到腰la=.=v3QU @WE-c)heX
Yv6eyic
2出街紮辮~x/h6ub tWr

0H![C(@{`"Dc 3去salon多數就係treatment lor.唔多收佢ga~~
-Lc(f,W^6rK#@ 通常百幾la~~#VUx)R&lU|
g&b2U~9aX
4最激玩過punk頭..勁碎o既...
@9Sp%dD]*}/k| 不過好7=.=一定唔會再玩

Miz 發表於 2005-6-22 01:43 PM

樓主..200蚊剪平頭都好係野下wo.....
'VRg8X%M!h.v`
5]Pj$^%ZO7C 幾耐剪一次頭髮呀?Loz;Sx6E!g2Q
以前黎講一個月1-2次~而家唔洗返學就得閒自己用砰交剪 剪兩下咁...
hLZ'li0L){ 而家咩髮型呀?RP"n*L W M/Ut4A
頹廢look...成個生意失敗咁= =" (自已諗下係點啦...好難形容)
/w u9az+b8vC 剪髮用你幾多錢呀?a{O.[%P)||B ^
以前出開$50 , 返學啫 唔洗用咁貴剪型頭掛2^$fl q!z pl%j
最激整過咩髮型呀?P?,I)OT#c*X9n
無...
a5mm] Cr/zT t
D `!O.gJ9NF&We 樓上N既..『招牌寫$58,指定師父要加$10,加護髮素加$10,加gel加$10,張單咪一樣要成$90』+mq z_+c4If
果然識搵笨wo間野~護髮素..gel 都要另收$..9得佢~

woolycat88 發表於 2005-6-22 01:56 PM

10日剪一次....
|w6fmF2ax 如果長少少到耳仔就好唔自在oSAlc["O1\"_Lm
短髮好....$68...剪一次...3,4個字剪完

Yui.i 發表於 2005-6-22 03:16 PM

幾耐剪一次頭髮呀?唔定.....下次剪就過左7月先la.....要留長佢....
$GLPb$o8kk h M ;n6l2N${t,R
而家咩髮型呀?polka nut.....算中長度la....
9u;xo%E E%C
5qo/X)b)J9b,X v#C 剪髮用你幾多錢呀?平均100
,S Gd q0?U+`^u,O
G.I&C:_yl 最激整過咩髮型呀?冬菇頭....

雪代緣 發表於 2005-6-22 04:13 PM

1.三個月一次3K-j Yw)i8QB'jXH U
2.普通短髮
0e(qid]:K?6QQ5~ aL 3.一次$40
'BV;iv:W.oXimq!M/eG 4.全部剷青

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.