我把頭髮長得好快好快,唔夠一個月就要剪一次,k0eZ*_e
而家係普普通通的,唔知叫咩髮型
花費百幾蚊,仲有指定髮型師添,(}6d#oOfPDFB
矢吹漲←激唔激,我講真的
/eYl3d*_GCa@h
[[i] Last edited by 良友 on 2005-5-31 at 10:37 AM [/i]]
1. 個零月一次 (其實我的頭髮長得好快,唔夠一個月就要剪,不過我比較懶)kg
t7Nz@
2. 碎短頭髮,沒有染髮
3. 一百蚊左右7~"srf_XC;k
4. 最激? 金色highlight,碎短,頭髮條條樹起
1.幾耐剪一次頭髮呀?5|
C1M2N.`y.V4i
2.而家咩髮型呀?
3.剪髮用你幾多錢呀?)Ct&lB n6T&jJIA
4.最激整過咩髮型呀?ie9T-xkp4G
**************************************************************************
1. 大約半年一次la
2. 平頭陸軍裝但靚過吳卓曦個頭0QCD,` eT
3. $28雞霽剪E%jm"cP"_Z
4. 無,普通髮型,都係平頭裝 p_ilX2S;a5zA5R
:D:D:D:D
#JulG
L5X}
[[i] Last edited by leeyanta on 2005-5-31 at 12:11 PM [/i]]
---幾耐剪一次頭髮呀?
dC9D lFHJD:{
睇有冇染髮
因為東方人唔同西人2v'PA7?A&oy
西人D金毛唔疏都唔會"7"Q}:Dv/on{
但係黑髮唔打理好就唔好睇
所以1~個半修一修
唔長唔短就最死
炒起又唔係, 分界又唔係|6t0p8cF Jy
N)Y
,W]:@y.C IG`c$Q
放假搵工要interview, 所以要執好個樣似番個人, 都要剪,D2Y'c!I/Q"I,x
)Jx0b-q1HZ
2D.v6VY[
>而家咩髮型呀?
短, 極少落野 (Gel, 頭泥)
因為天口慶, 落呢D野好"立",f-jQo$r
(好難想像MK超級撒亞人點忍個頭落咁多野)|*{%qm:{M&F
RV&C+BL)A9~
--剪髮用你幾多錢呀?OP0~RE?H
幾十蚊啦 (4~50)c
D \#N+UcQ-g
因為近樓下飛髮鋪就算
同埋可以番屋企先洗頭, 又慳番J(Qy?h
)A
u3Q2iB.j-B
--最激整過咩髮型呀?+z/ut9E5{
n
以前細個冇腦先會....\v(jMLh6s.H
試過留長...又唔疏, "給"住塊面{(`/Nh9|A
E家打死都唔制
呵呵 Ro lG$oB yH
1 我三個星期剪一次E3ECsp5P
bK
2 我依家係前面留陰 兩面剷薄左 後面髮腳長d 囉(即係依家好興0個d囉)\hI&["q[0]
3 我剪一次都係48蚊 (連 洗 剪 吹)Az"GO9{v3K#dx
4 我最激0個次係4年級剪個 董伯伯0個頭 =w= <-----7到爆 仲俾人笑
1/幾耐剪一次頭髮呀?
唔定喎!一個月或者過半月!Z6mc7M2a
J5M|
(XTp%}cjxc
2/而家咩髮型呀?
已經過左個半月剪,成個乞兒咁!
3/剪髮用你幾多錢呀?%@N)IsX3cR
大約都係$150-$200到啦!不過我公司樓上剪髮唔使錢,但係到依家都未敢試,因為係俾D人見工做model,俾個頭佢較飛!:mad:-If|~0[!}
4/最激整過咩髮型呀?
試過個頭後面剷青,外面留長髮,染籃色,不過無耐甩色,最後俾人叫我青頭仔!:lol:
1/幾耐剪一次頭髮呀?
一個月度啦HD8]4SLYJb}9@
2/而家咩髮型呀?8Jo/} SJq
我都唔知點講, 剪碎果d 髮型law
p#S lvs6}
V4s-fN
3/剪髮用你幾多錢呀?1V(g4E Zz-[
$100 度啦/O{9uW(O)D,j
g,c$A
T)vx/i E5w9m,X
4/最激整過咩髮型呀?
冇wor
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
我大約3至4個月到剪一次頭髮
我其實想頭髮留長d,不過我d頭髮留長就好唔得E&` S3t"B
F;lU
所以我而家既頭髮都唔長唔短,d頭髮梳側小小
都係諗唔到有咩髮型係好既又岩我既.0F&V.Laa!b r(ec#rO
我剪頭髮都唔係用好多錢差唔多$100/唔夠$100
因為我d頭髮又快長,長得黎又唔好睇,又要整日剪"z&fb+g a rB
所以都唔去d貴既鋪黎剪.%p BmP;T#w6X/o
我的頭髮都係普通,最激都係剪曬d頭髮,又係留長
頭髮個陣整藍佢...
我都唔係好敢整咁激啦,都唔知會係點既.
幾耐剪一次頭髮呀?
&v6zh
w f3V1x L
一個月至個半月左右