娛樂滿紛 26FUN's Archiver

roykenroy 發表於 2005-5-28 10:13 AM

幾耐剪一次頭髮[00+][積極回應者+]

幾耐剪一次頭髮呀?&D+jWcI O.z

gb|3|%T3N"m6| 而家咩髮型呀?3t(_%a,mIEs
0uA:_.}/u*_8_'I
剪髮用你幾多錢呀?
)r4kiU*i,l1i4ST
G/Fu$J_5y5vaR 最激整過咩髮型呀? Q,h4che Z y2y
**************************************************************************
b2Ao!o2P;T 自答:  1.  一個月一次
G;d*M)S+b             2.  學驚雄心  -  吳卓曦頭:P
.Q3j]ZD'B6Jb             3.  $200.00左右
Gu8A5k!LHt4] F             4.   平頭裝!d9M@[ u@X
               但係比阿妹話我似"蝦仔爹地" - 盧海鵬頭:(
2jn z!E8D5K j(D!`                佢仲話:  阿哥,光頭同平頭係一線之差,換左個髮型師吧啦! ^6U&`F}7a/bW'A
               最後我真係換左,剪到實在太樣衰啦!:mad::mad::mad: IEm3o Q5v2p T

B5_eaQa(W G [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-5-29 at 01:01 PM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-5-28 10:20 AM

1.唔定,最耐成半年先剪一次= ="2g^&G Jq?jys
2.普通頭一個= ="
0Y(\:r;l)m4?4bT 3.百幾蚊左右:R*m0IO'k8n'R4X
4.剷晒青,剷到勁短,果次搞到我想隊死果條髮型師,話明唔剷,佢幫我剷...............= ="

JCer 發表於 2005-5-28 10:40 AM

1. 我最耐都係半年一次,(由skin head至超厚)... 依家多數3個月左右一次....X:^S0g*oT[
2. 似...貝多芬咁上下lor, 無佢咁張&曲 lorLf:tHJ2Q
3. 多數都係90左右, 如果電咪2xx or over....` AoX)k_&c7R$N
4. 最勁咪 skin head lor...係比人屈我剷的!!!! X,`W3y}B!yDX
O8n8U h't
[[i] Last edited by JCer on 2005-5-28 at 10:44 AM [/i]]

taipotse 發表於 2005-5-28 10:48 AM

容我離一離題... Y]ucy_K/o
學驚雄心  -  吳卓曦頭 要200蚊 好似貴左d喎...

roykenroy 發表於 2005-5-28 11:55 AM

[quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-5-28 10:48 AM:yax5Z2m4d
容我離一離題...
!hK2k8QkaW3M 學驚雄心  -  吳卓曦頭 要200蚊 好似貴左d喎... [/quote]
5ic5jz-E rq,[,p_ 唔知 !  阿妹捉我去,不過到今日為止都幾滿意,$200.00買份自信唔算貴:P,
8[!Od9SvG` 好過$88.00買個殺人念頭:mad:!'?_ M2|I-u
:D:D:D

sfxc0000 發表於 2005-5-28 11:59 AM

此topic+10wE^5iu.ujy
積極回應會員+5

艾奧羅斯 發表於 2005-5-28 12:24 PM

三個月一次....
'[:M4vo ^E7sN5rD 剪髮用你幾多錢呀: $78.00(一般)j7H-V!x"R/H&]#V:W7\
-U0~3V"Wl;HP F;\T
最激整過咩髮型呀:染到成個頭金色

Rika 發表於 2005-5-28 04:14 PM

幾耐剪一次頭髮呀?
2N%?rrJ`U m\ R,j [color=Blue]三個月左右會修一修, 一年左右轉一次髮型[/color]:x \5K0Lj"V
E]f{t)O*i
而家咩髮型呀?`QBP w$n q
[color=Blue]我都唔知係咩髮型, 係個髮型提意我剪的C_o c3A1E1I
整體係長, 耳仔前比較長, 頭頂同後面比較短, 不過到後面髮尾又長返
hpR:t:\R 當佢剪完, 我覺得呢個其實係一個女仔頭, 不過佢話係男仔我都無計
nh+A(C2E 我都keep左呢個頭半年, 而家睇慣左, 所以仲未諗到轉咩頭好[/color]
c0?8r!p?+\ /v5CU.D J Q4{$Ed*ZR/E
剪髮用你幾多錢呀?
}y6}c+Q"V+C!T [color=Blue]我差唔多剪親都加埋colour, 通常三百至六百不等, 加埋電就要八百九百左右[/color]2xR Zf"qvu?9m?
)Z}I*idz l
最激整過咩髮型呀?
gy];i5v}&` [color=Blue]最激係勁短加colour到超金, 細個唔識野先整到咁金, 而家唔會喇[/color](bI5cr8mQ3El _

I7dN2|3oGx,M(r [[i] Last edited by Rika on 2005-5-28 at 04:18 PM [/i]]

jasonkat 發表於 2005-5-28 04:58 PM

幾耐剪一次頭髮呀
6u0L%w!Jve 2個月到
3XDC"k _U5[ 而家咩髮型呀?
.[7Z"H1L^'uU 唔識點講~碎短...
8swk9l%LtQ 剪髮用你幾多錢呀?
bI*Y)z-a|r 80有找6hY7y7h*g
最激整過咩髮型呀?6kMfz&sh@B/V
剪到勁短..成個光頭仔咁

SEEK 發表於 2005-5-28 05:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

腳指o 發表於 2005-5-28 05:18 PM

幾耐剪一次頭髮呀? 1個月4R3|8\"il&@hed0Y
而家咩髮型呀? 平常頭$oJf ht O!T0G*I5fE$h
剪髮用你幾多錢呀? 正剪就100元左右~
%]i%^[Pk%YmK 最激整過咩髮型呀? 平頭裝[陸軍裝]

loname1990 發表於 2005-5-29 11:12 AM

大家好!第一次搭嗲,多多指教! cj |0jTJY
f ?,nY:e6f {[_
幾耐剪一次頭髮呀?y dK I/@(x6b8?
1-2個月
I0|qZJ-W a-`k
6e|C.E0L1C @a 而家咩髮型呀?sB*F*X2B4U P
平常頭(黑色碎中短頭髮,天生有小小曲)
`-TH-~;F a 4q0J(D7]~c k+N
剪髮用你幾多錢呀? H}FLr
$50(在下十分惶恐,因各位網友都貴的很,可見各位皆有型頭)3\:oI!c2eQLf
5x'X)b \/t*I
最激整過咩髮型呀?"b!g5j8?m1W)[;O
有次我去剪頭瞓左,我個好妹妹竟然叫個師傅飛左個朗拿度頭,m%cX|"d)sX
結果將個頭剪光,要帶帽番學!

fmchelloauntie 發表於 2005-5-29 12:05 PM

3,4個月一次...由短頭髮留到ok 長...
N1?TkJ 好難講咩髮型.../pt9AcXF3J-y
剪髮用au$45...0係hk 就用$200...因為以前剪$78 個d,我有陰影...係真係好樣衰的...同埋服務好差下...洗頭0個陣感覺似俾佢玩緊...S6S)T#ss"rT
最激整過咩髮型呀...無...

yutik 發表於 2005-5-29 01:42 PM

[color=Red]幾耐剪一次頭髮呀?[/color]W3VPrf6v9K+T
X%K5d5Yv*|C X
三個月左右, 因為唔鐘意剪, 唔鐘意成日畀人搞住d頭髮, 又晒時間, 所以唔到頂唔順都唔剪.bU:l8Wtas ]7H
0y,~ b`|0Mi
[color=Red]而家咩髮型呀?[/color]
9wV(q:Tl 正正常常,無分界.AE8|e4p^6f*~
d%JS:r C#])Ot~
[color=Red]剪髮用你幾多錢呀?[/color] ^B#^D}4_6mO(F
at most $80
4E4k} hw~;?!Qq
d)_3@QCB(rn [color=Red]最激整過咩髮型呀?[/color](E"Zbd5k~{f
後面剷青, 前面凹凹凸凸, 好7, 小學果時ga la

Asurada129 發表於 2005-5-29 03:22 PM

1.  一個月一次
P V@#ow n$e 2.  同開題者一樣......學驚雄心  -  吳卓曦頭r dA-Yu ^6A i
3.  但我每次都係$70-80左右Nw^8@t
4.  冇最激.....每次去都是同一髮型

saki 發表於 2005-5-29 04:40 PM

幾耐剪一次頭髮呀? &y6_ IT*e
唔定 ga bor .... 想剪就剪 oOH N-VL;EA
C? Cn6F]
而家咩髮型呀?
r |9tcEe z,L.Gb 長而曲的啡金髮A0J?4gSzXHe*X4U
5Cuc o8UpOd
剪髮用你幾多錢呀?
.Y2_/P!Z C!G2x8@\ 今次電髮用左 $700 多點
OPk N)wz:^
h(P/W+IqG 最激整過咩髮型呀? ,K Y%Wh(Az
男仔頭 ~~~

hohoc 發表於 2005-5-29 05:41 PM

d 頭髮好厚可以整咩髮型? C*HP+F k @V!C
Ji+v"Yyd6gY(j;D
次次剪唔夠一排就已經好厚..

z33916183 發表於 2005-5-29 05:51 PM

個多月一次
fRc$_xl K 2EFNn)cm b-YS!o(q
總之一唔順眼or心情唔好便會去理髮`ST.of&i2_
"L+KI1p!KB5x
心情真係會好Dv%T1A!?"D9WO*w1i Yc
f&_YB%ssT%Xp
次次$都唔同,因為次次都整唔同的V2V VK jFq\.J

!w b?K-lRt 最勁的電了個好勁的髮

szachary 發表於 2005-5-29 07:22 PM

男生.......一個月至半年不等
n]!jO$x9E*OH 花費.....大概500到 m A_rQ)R2E0jC
style.....總愛留後面...方便jel頭
1M2H\8Kc"`m 唔jel有得.......

yyy007 發表於 2005-5-31 10:16 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.