娛樂滿紛 26FUN's Archiver

stephen851214 發表於 2005-5-28 03:16 PM

[飲食資訊]你食野有咩好介紹呀?<拳頭壽司>?[樂+]

我yesterday同班fd去左元朗食日本菜(係專程去ga~~因為d人個個都話好食).個間日本菜館叫<一番>,d野食有便又大件又好食,可謂便.靚.正..:P:P:P`A)[-o9W

S~0z-Jb$N6IQ\ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-29 at 11:16 PM [/i]]

yiuman123 發表於 2005-5-28 03:17 PM

wooo,i want to eat ar...yummy

Rika 發表於 2005-5-28 04:33 PM

好介紹!
!\8w*F-ug[ 地方有D遠, 如果入開去都會去試下

gary12 發表於 2005-5-28 07:33 PM

呢間野爆到阿媽都唔認得~&W,aR0C*](H
多次想去 都唔成功~~mX!|e2x7XU4CXV S^
傳聞中~係大件到喊~~
5jP)i?(yb6y-V,O 'L ~2U}6]m
d三文魚壽司  魚大舊過d飯都夠膽死~

easonwing 發表於 2005-5-29 06:48 PM

錯啦錯啦!!!全元朗最底食既唔係"一番"
2KZBej5AUP 而係"田中日本料理" !!! 晚晚都有n咁多人等位!!唔等番一頭大半個鍾都無得食!!
4SGAww c yhN 唔比電話留位,一定要,企係街邊等!!
KY{rY x 仲要限食45分鍾!!唔係任食都限時間!唔係講笑
n]J4LhL 其實一番都係田中好生意之後佢先開嫁姐,佢同田中已經成為香港日本料理既經典~

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-29 11:17 PM

有圖有食評, 正!!!

stephen851214 發表於 2005-5-29 11:22 PM

"田中日本料理" 係唔係都係係個頭附近ga??
h W(S6J!|!M@M 好想試~~佢同一番有咩唔同??

stephen851214 發表於 2005-5-29 11:42 PM

介紹多d好食ge比大家:P:P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.