娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hiroraymond 發表於 2005-5-28 07:22 PM

買正版CD既歌dub落MP3機都犯法,您點睇?[積極回應者+]

[u][b]侵犯版權[/b][/u]$a!d'tmg
無線新聞透視講緊侵犯版權,
Vfp*b}!r [B 就算買左正版 CD,
Ta'K ~|w ]5\ 但 COPY 落去 MP3機都犯法,
OF2R/]3[ b\R 真頂癮。
qW(pG,s)F!H ~I
6C jS"@ TM8[ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-29 at 11:20 PM [/i]]

526 發表於 2005-5-28 07:26 PM

佢都on9既,噤都犯法!!!

SEEK 發表於 2005-5-28 07:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

JCer 發表於 2005-5-28 07:33 PM

用返 discman....

甲狀腺 發表於 2005-5-28 07:42 PM

係d香港電影質素差,係度賴地硬

hiroraymond 發表於 2005-5-28 08:06 PM

將來出租漫畫都係犯法?
TeeFJ 問朋友借黎睇都有可能俾人收租賃費?
6a0S0?.U4Hq 最頂癮係舖頭貼報紙雜誌介紹,
'm$?;P2P&SwO [ 都係唔得!!g4s3Cv [/X
( 佢個節目用左糖水舖做例子,(pI[Kgb
  貼晒報紙雜誌訪問佢間舖頭既介紹, yU'{Wo
  咁樣都係唔得架!! )mvq4s Y
真係隨時中招!!

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-29 11:20 PM

嘩!!! 咁仲成世界既?!! =.="

michael~~ 發表於 2005-5-29 11:22 PM

[quote]Originally posted by [i]hiroraymond[/i] at 2005-5-28 07:22 PM:
4P,v1EYuW\ T[ H [u][b]侵犯版權[/b][/u]:_J(Q,Kp4oH$w
無線新聞透... [/quote] De%P\uz)S
您講笑............????!!@#$#$43#^%4654^%

vivienna 發表於 2005-5-29 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]hiroraymond[/i] at 2005-5-28 07:22 PM:
b;t g2a5y'M3e$rBZ C [u][b]侵犯版權[/b][/u]
,r6GB$` _,Y1_ 無線新聞透... [/quote]N*m^Gk%Juhz
的而且確係反法﹐有好多法律好多人道唔知架啦。 NISj/P!s
我地o係大學試過同個法律lecturer有過大辯論﹐intellectual properties,copyright & patents都有好多難解既地方﹐o係年青人既睇法﹐burn碟,back-up CD or DVD, 全部通通都好似係無問題既﹐但全部都係反法既。就算你開鋪頭播歌都要比royalty。nz4@:D,A
&Uz&ay;oG
總言知﹐一句講曬﹐D野唔係你創作既﹐你就唔可以掂﹐你買CD係買隻CD﹐唔係D歌。J pj P;q3a2mYr
C*wO ^.Y
你唔係個一個創作人﹐你唔會明白。。。但合法同合理係兩樣野。

robertchai 發表於 2005-5-30 08:49 AM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-28 07:33 PM:
@/g e*\'^r9X^ B 用返 discman.... [/quote]
#Y3H'YnE@Mz
K8Y W#w'Xrz 呢個太正!!!:lol:

167169 發表於 2005-5-30 10:05 AM

重有microsoft & 軟件商都要xx,我屋'其'三部腦,就要買三套相同的software,fxxk.

Gretzky 發表於 2005-5-30 10:44 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

28083003 發表於 2005-5-30 10:54 AM

如果係咁
{VB5_^f-e 果D disco咪等收???N5W0^U _jBU]]
播歌都要royalty
VkEn:S 咁唔通一早話申請某日想播邊幾首????T$at.V!\)T

!fC\ G,go&P 查實我一早就覺得mp3機係一樣好搞笑o既發明r'qa'YK {
你唔好計ipod}/^,b7zz6G3i
全世界咁多人用mp3機&E1f j3pP$W
有幾多人真係買首歌再傳入機??#i_Ni&@
多數都係download落黎傳入機
2jg!pM?VU 一方面又犯法.
@ ~+X6s\&e!i)j\"i 但另一方面又熱賣
2fU H0b{P 咁係咪變相鼓吹非法下戴???
\_Kr0Nz$A|.bF Iz'e&vb Iv
你又咁Q多限制0{NR&cJ:Zb
人地都買左你隻碟
'j'\KCYm OmO.} copy落mp3機都係自用姐xeN!LG0tM8Q
又唔係賣 Q;Y)pt/M0{:m
有病嗎???
_y{0B | H-d)I;mc
jO#|x)Gl%|V:_ 一路都支持正版
$W!o MvB*?"G9g 用discman的!!R{2V'R i nq#D F
@$J:U |6MW$hO
其實我有另一個問題L`1QQyU
我同friendbeyond D歌黎夾band又得唔得呢???q5sJM$A;Wr2WG7W
如果仲係當眾玩呢???

yyy007 發表於 2005-5-30 11:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pokemons 發表於 2005-5-30 11:10 AM

用嚟做手機鈴聲都犯法,死啦~~

vivienna 發表於 2005-5-30 12:33 PM

[quote]Originally posted by [i]28083003[/i] at 2005-5-30 10:54 AM:
Dx,t}+V {Lol&? 如果係咁+C~,N8f(O-Obt
果D disco咪等收???
B5A~4y Y 播歌... [/quote]
$u,@'f M#MS Disco唔洗執粒﹐餐廳都唔洗﹐HMV都唔洗﹐因為大部份通通都比左版權費播歌。IFPI係會評估下你播歌對你既商業效益有幾多同埋對業解損失同獲益有幾多﹐然後決定收幾多royalty。唔好以為未收過就永遠都唔洗收禍﹐因為我舅父係開印度餐管既﹐距話當年開鋪播印度音樂﹐有IFPI D人黎餐管度巡查﹐然後就開始收喇。
#B4}_rGz {9B~6u9p&L
版權費唔會足以令你既生意去到執粒既地步既﹐業界唔係想拎你著數﹐而係幫D創作者增取利益姐。

vivienna 發表於 2005-5-30 12:36 PM

[quote]Originally posted by [i]pokemons[/i] at 2005-5-30 11:10 AM: }4Uo4|;|"~
用嚟做手機鈴聲都犯法,死啦~~ [/quote]
/|)z0kah&b.F 你地唔洗驚甘多禍﹐如果你係合法下DOWNLOAD鈴聲既﹐應該唔會有事禍﹐因為SUNDAY果D SERVICE PROVIDER全部都比曬錢出黎架喇。

yutik 發表於 2005-5-31 01:13 AM

如果係咁, 係法律上, mp3發明黎係咪等於無用?!

hiroraymond 發表於 2005-5-31 01:46 AM

[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2005-5-31 01:13 AM:
&H-lq!Fl0n 如果係咁, 係法律上, mp3發明黎係咪等於無用?! [/quote]c"Z+l7ILc qE5d%d8x
2VP6wy#E3]%\o` ^

Mx6arAdw%C Kv k 如果我無記錯,
x%b/[,S S v0Xl 佢好似話過係美國買左隻 cd copy 落去唔算犯法。,b {'{"d.oA%J1?&s%m
唔知我有無記錯呢?

vivienna 發表於 2005-5-31 01:58 AM

[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2005-5-31 01:13 AM:
4ly7~f8K2s3B4g 如果係咁, 係法律上, mp3發明黎係咪等於無用?! [/quote]*z+n i/M6}`k
正如GRETZKY所講﹐今時今日既法律係需要大改夾﹐完全唔UPDATED﹐灰色地帶多過阿爺既白髮。.Wk%v t[
mp3機係用黎play compressed music file﹐你可以自壇自唱﹐然後錄落部MP3機度﹐無講笑﹐我LECTURER就係甘同我講。

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.