娛樂滿紛 26FUN's Archiver

markmk 發表於 2005-5-31 02:10 AM

= =係唔係白痴架..咁出mp3黎托咩...唔通用黎錄音呀.定係聽收音機呀 A G%r i8Q%DmRM"@D3N7_
發明mp3係為左方便,容量又大.買隻正版碟download落mp3都係想保存好隻cd姐
;z(X7fx:_6k3z 咁又話犯法.遲d連聽歌都一定要用discman.仲得了既.(世界變喇)
0E] L c)D-v6t lP"?*Q \ YH |
科技一日千里,同時.又以一日千里既速度走進滅亡

abc123aa 發表於 2005-5-31 03:22 AM

雖然一方面要改法例,但係亦都有d人去放歌上網比人dl~

robertchai 發表於 2005-5-31 06:32 AM

妖,不如自己作歌自己聽啦...

LMQ 發表於 2005-5-31 09:53 AM

即係叫d人掉哂d mp3機同md機佢
mJM!T._ g1? 因為dum親歌落去就係侵犯版權+U8ICJeF
以後個個淨係聽disman搞掂~

singgeihot 發表於 2005-5-31 10:01 AM

[quote]Originally posted by [i]hiroraymond[/i] at 2005-5-28 07:22 PM:
*H w B/I)B0U)V [u][b]侵犯版權[/b][/u]
\7j:AqA;V^ 無線新聞透... [/quote]
/z;Wb#D&p%Q o0{
#y/K D)` Z Zn 支持正版都死, 索性 free download

167169 發表於 2005-5-31 10:28 AM

所以依家攪網上download mp3,如你比錢後download咪OK law
z&SW~z^g ?'k C] }q(r.veK]'k
(其實一早就要攪,全世界都用mp3,但就冇合法渠道download)

LMQ 發表於 2005-5-31 04:16 PM

[quote]Originally posted by [i]167169[/i] at 2005-5-31 10:28 AM:g"Y(M%~s
所以依家攪網上download mp3,如你比錢後download咪OK lawl`bGNZ~T$g3v
k%}!f6|b)t
(其實一早就要攪,全世界都用mp3,但就冇合法渠道download) [/quote]T2a*I)d`?p
但係係唔係大部份人都係咁做就係一個問題..

yuripenny 發表於 2005-5-31 06:44 PM

咁就好正啦...q2uEK8n2c.z
咁直係話個個出街攞住部mp3機聽既都係犯法啦....
IB4Zro7\ 咁冇計啦....唯有聽番discman同md啦....新聞透視講黎都多餘啦....vi?9E)l*\
我咁講....香港8成人都犯晒法架啦....:\^W/H+~#{`
政府一係就認真立法....唔係既就收皮啦

LMQ 發表於 2005-6-1 01:12 AM

[quote]Originally posted by [i]yuripenny[/i] at 2005-5-31 06:44 PM: mzGWe_iC.q
咁就好正啦....?0G%W.Tfdq
咁直係話個個出街攞住... [/quote]
E!T8gvx(a;O^ 所以我先唔明W Sn?!tB3d[
咁d公司仲出d mp3機黎做乜jTu `v
棧俾政府又係度話助長複製風氣..

karenmoe 發表於 2005-6-1 02:03 AM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2005-6-1 01:12 AM:
] aHz @QN U;t7`
)`1?F8?3nz&O!p 所以我先唔明
~2b.}f s-E5u 咁d公司仲出d mp3機黎做乜
h&J]y CA 棧俾政府又係度話助長複製風氣.. [/quote]
m5c!|:U-lei Y { 這是兩回事,$m W/O4K4x
MP3製造商可以說MP3的用途是收錄自製音樂而不是有版權的音樂,:^,P9],sH~D]d
正如菜刀和車子一樣,用家犯法是用家本身的責任,[,q[l f)n*W-|!x
與商品和商家無關.
Uu)@,l;?QF 雖然好明顯係推缷責任,不過又吹佢唔脹.......

LMQ 發表於 2005-6-1 03:35 PM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2005-6-1 02:03 AM:}1|Z;N,z1a
這是兩回事,:r8` ~@p2W
MP3製造商可以說MP3的用途是收錄自製音樂而不是有版權的音樂,
;bW GQ-\ 正如菜刀和車子一樣,用家犯法是用家本身的責任,gB Lk0`m0j{$_/ju
與商品和商家無關.
"DV]R2H)eY 雖然好明顯係推缷責任,不過又吹佢唔脹.......
M^{ G j9G [/quote]
X$i;I7A)O$h\"vpI d公司全部都利字當頭+M,aNJ"sXds ?1i
佢真係睬你都傻啦..
n.aZ4VDon { 唔推缷責任佢仲d咩野做..

net169 發表於 2005-6-1 08:09 PM

你有你死人,剎多幾個重好,因為我做棺材生意,話之你

taipotse 發表於 2005-6-1 08:53 PM

邊度禁到呀咪傻啦....拉都拉到手軟!IE6zP A!M(f0uv aY
cd唔會再熱買 呢個係事實!
%o-z6ZT&Eu]Q 遲早都會一隻隻mp3出黎d/l架啦!

cmwcmw 發表於 2005-6-1 11:28 PM

咁發明mp3嚟做咩??

gunners 發表於 2005-6-2 08:19 AM

咁擁有mp3機都應屬違法.  :x

LMQ 發表於 2005-6-2 01:27 PM

[quote]Originally posted by [i]gunners[/i] at 2005-6-2 08:19 AM:gq X I!t[~X1M
咁擁有mp3機都應屬違法.  :x [/quote]
zUPP\"Kw 我有兩部喎M8cD(\k O
咁我咪double懲罰??;)

kaixinren 發表於 2005-6-2 09:25 PM

甘都系在网上download啦,反正都犯法,还不用给钱。

nirvana_169 發表於 2005-6-2 11:21 PM

其實只要你將CD d Song 轉做MP3呢個行為我覺得未必會犯版權罪, 因為End-user係已經買左隻CD返黎給自家用, 佢點用係佢既自由, 不過, 如果佢將轉左MP3既歌去分享, 上載, 公開播放或作商業用途佢就一定犯版權罪, 有機會 penalty $50,000每件侵權物件或每首歌計~~E oX%LR}s
x+Q0i-x,T&X
[[i] Last edited by nirvana_169 on 2005-6-2 at 11:24 PM [/i]]

nirvana_169 發表於 2005-6-2 11:29 PM

重有, 如果係真係犯法咁賣同買""錄影機 VCR""既公司或人都有機會犯教唆或企圖促使人們犯侵犯版權罪~ 錄影機錄節目都有侵犯版權, 咁錄影機買黎唔通只係看自錄像咩???

nirvana_169 發表於 2005-6-2 11:32 PM

重有, 對唔住, I should write on the same thread,,, 咁我地用緊既 ringtone, 都係有侵犯版權嫁!!!

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.