娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 買正版CD既歌dub落MP3機都犯法,您點睇?[積極回應者+]
金魚佬
發表於 2005-6-2 11:40 PM
美國重更加搞笑。
H,X6}d*b/E#L
美國打緊既官司,創作〔複制軟件既人〕,及〔擁有複制機器既人〕都話犯法。
%Y9BsR~"a
所以連影印機,掃描器,相機等所有軟件以後都可能叫做犯法呀,甚至到這類產品的生產商。
&d1q:R2X