娛樂滿紛 26FUN's Archiver

zztotorozz 發表於 2005-5-29 04:45 AM

午夜12點後香港有咩夜生活?[積極回應者+]

小弟將會返HK, 希望大家比D意見~~~
_:f v QE\^&y)G[a 3t)b6bko t
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-29 at 11:29 PM [/i]]

neitly 發表於 2005-5-29 09:40 AM

打機~

kaho0808 發表於 2005-5-29 11:01 AM

[quote]Originally posted by [i]zztotorozz[/i] at 2005-5-29 04:45 AM:
E ^ Bc,E#O5N ["E 小弟將會反HK, 希望大家比D意見~~~ [/quote]J(mG7b,A-Jx7Q
唱K,落D,落bar,.篤波..

Asurada129 發表於 2005-5-29 03:26 PM

[quote]Originally posted by [i]zztotorozz[/i] at 2005-5-29 04:45 AM:~8Q?.N9n }
小弟將會反HK, 希望大家比D意見~~~ [/quote];L%H~-X~#w
過12點米係屋企上網黎呢到lor...... [color=Orange][size=2](賣廣告)[/size][/color]

nanami_04 發表於 2005-5-29 10:22 PM

食宵夜 / 訓覺 / 打機 / 上網 / 溝女........自己想點就點= =

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-29 11:30 PM

會員zztotorozz, 您原來既題目太散
A t~tS1f5i| 我幫您大執過"r,f.ulY%f%_
下次請諗清楚先開題3~Js[3fGbe
thank you:)

michael~~ 發表於 2005-5-29 11:37 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-5-29 11:30 PM: FW#l Y;ZwWAV4Z7LW-L
會員zztotorozz, 您原來既題目太散
g I4S|&S!n 我幫您大執過
t"B ?k%b1}'a;GE%n 下次請諗清楚先開題
0}3w DiIHm9x1@ thank you:) [/quote]0Z*k,oD4R:OFIyj
去完唱歌.......(溝女中)
#V)Lg5v8n J:s 之後..如果溝到..跟手帶佢反屋企....-x#_.fW-\k p[
溝吳到....在樂D.....

robertchai 發表於 2005-5-30 08:50 AM

26fun.com \~jQ^3r!C
kDHOW Se
(係咪好精警呢!)

艾奧羅斯 發表於 2005-5-30 10:51 AM

不如你講你想玩的乜重好啦!!
z:e3~v/]F| 係香港玩乜都得...冇限時間架喎....

johnwu 發表於 2005-6-1 05:56 AM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-5-29 09:40 AM:U C \,Q6y/X!H
打機~ [/quote]Mc:[2H ^;cd4]-I

&k6zf7QnL$t{%p I thought they closed after 12 am?

yuripenny 發表於 2005-6-1 01:32 PM

好多野玩.....去唱k, 落d ,落bar , 同埋叫雞

escalation 發表於 2005-6-1 01:57 PM

太多地方去喇...
ku9v n1b
?7\ v%M;Y2SX 1. 我通常會同我個 fd 去尖咀海旁吹水, 或者影下相
"I%@6Oo3]5d 買定兩支啤 (或者早少少 Starbuck 未關, 買杯大咖啡慢慢嘆)-OD2U6U7d
夜晚又靜, 吹住海風, 諗下野, 感覺真係好正架~
vE6D|4U%H
o7z9]k1SM'}7Ym 2. 有時又會去廟街, 揾個睇相佬吹返兩句
2xk"F} ^ Kk%Q(Cr (我通常同fd用幾十蚊求支簽, 之後吹水吹成粒鐘, 不過要視乎個睇相佬個日忙吾忙)
:H#K,K${&}j 睇完再去廟街D大排檔整返兩煲煲仔飯, 加多20蚊有6支啤 (好抵)6Xa@ j$`@7vA
又有海鮮食 (不過我好少食)
cESY ~4Q(?@(Yr
(G.gU+AEL y8|)u 3. 再吾係去旺角, 勁多口垃圾檔鋪 (即係魚蛋, 魷魚, 雞亦個D)D'_;SY_@
買完一堆再找個地方坐下, 一路食一路吹水kEdDf$k X
嫌悶既話行兩步周圍都有得唱K, 劈酒 (視乎你財政狀況)\?/X}-\$z/wc

!L7lMzvA 4. 至於網吧我比較少去
ja;PX^ P"~q8S 比較推介係荃灣街市附近有間上樓既網吧, 仲有深水埗黃金出面有間地底網吧
Y am3An:e 價錢又平 (好似8~10蚊一粒鐘), 遊戲亦齊全/P,t.Hu N'v{+]%p5r:w+R"M
就算平日既 4, 5 點都勁旺, 未必有空位, 好難得"vAU"i*{.@p k$W#u@K:Y
Vwa6@ kt0b:\ k-k
以上係我既夜生活, 基本上我都好慳下 =.= (冇$$..)xdYa:a5Pk
但我認為吾一定下下要洗錢先開心既5FK a1vO8q0s%M6W
同朋友靜靜地傾下計有時仲好過蒲D劈酒"x"U!?\Q%z
&{LZ'U,^L@
希望幫到你吧~~
T3p\-e3O+C$b.@ {5vZ@GC@
[[i] Last edited by escalation on 2005-6-1 at 02:00 PM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.