午夜12點後香港有咩夜生活?[積極回應者+]
小弟將會返HK, 希望大家比D意見~~~3t)b6bkot
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-29 at 11:29 PM [/i]] 打機~ [quote]Originally posted by [i]zztotorozz[/i] at 2005-5-29 04:45 AM:
小弟將會反HK, 希望大家比D意見~~~ [/quote]J(mG7b,A-Jx7Q
唱K,落D,落bar,.篤波.. [quote]Originally posted by [i]zztotorozz[/i] at 2005-5-29 04:45 AM:~8Q?.N9n}
小弟將會反HK, 希望大家比D意見~~~ [/quote];L%H~-X~#w
過12點米係屋企上網黎呢到lor...... [color=Orange][size=2](賣廣告)[/size][/color] 食宵夜 / 訓覺 / 打機 / 上網 / 溝女........自己想點就點= = 會員zztotorozz, 您原來既題目太散
我幫您大執過"r,f.ul Y%f%_
下次請諗清楚先開題3~J s[3fGbe
thank you:) [quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-5-29 11:30 PM: FW#lY;ZwWAV4Z7LW-L
會員zztotorozz, 您原來既題目太散
我幫您大執過
下次請諗清楚先開題
thank you:) [/quote]0Z*k,oD4R:OFIyj
去完唱歌.......(溝女中)
之後..如果溝到..跟手帶佢反屋企....-x#_.fW-\k p[
溝吳到....在樂D..... 26fun.com\~jQ^3r!C
kDHOW Se
(係咪好精警呢!) 不如你講你想玩的乜重好啦!!
係香港玩乜都得...冇限時間架喎.... [quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-5-29 09:40 AM:U C\,Q6y/X!H
打機~ [/quote]Mc:[2H ^;cd4]-I
I thought they closed after 12 am? 好多野玩.....去唱k, 落d ,落bar , 同埋叫雞 太多地方去喇...
1. 我通常會同我個 fd 去尖咀海旁吹水, 或者影下相
買定兩支啤 (或者早少少 Starbuck 未關, 買杯大咖啡慢慢嘆)-OD2U6U7d
夜晚又靜, 吹住海風, 諗下野, 感覺真係好正架~
2. 有時又會去廟街, 揾個睇相佬吹返兩句
(我通常同fd用幾十蚊求支簽, 之後吹水吹成粒鐘, 不過要視乎個睇相佬個日忙吾忙)
睇完再去廟街D大排檔整返兩煲煲仔飯, 加多20蚊有6支啤 (好抵)6Xa@ j$`@7vA
又有海鮮食 (不過我好少食)
3. 再吾係去旺角, 勁多口垃圾檔鋪 (即係魚蛋, 魷魚, 雞亦個D)D'_;SY_@
買完一堆再找個地方坐下, 一路食一路吹水kEdDf$k X
嫌悶既話行兩步周圍都有得唱K, 劈酒 (視乎你財政狀況)\ ?/X}-\$z/wc
4. 至於網吧我比較少去
比較推介係荃灣街市附近有間上樓既網吧, 仲有深水埗黃金出面有間地底網吧
價錢又平 (好似8~10蚊一粒鐘), 遊戲亦齊全/P,t.HuN'v{+]%p5r:w+R"M
就算平日既 4, 5 點都勁旺, 未必有空位, 好難得"vAU"i*{.@p k$W#u@K:Y
Vwa6@ kt0b:\k-k
以上係我既夜生活, 基本上我都好慳下 =.= (冇$$..)xdYa:a5Pk
但我認為吾一定下下要洗錢先開心既5FK a1vO8q0s%M6W
同朋友靜靜地傾下計有時仲好過蒲D劈酒"x"U!? \Q%z
&{LZ'U,^L@
希望幫到你吧~~
{5vZ @GC@
[[i] Last edited by escalation on 2005-6-1 at 02:00 PM [/i]]
頁:
[1]