你哋覺得d人玩電話係咩心態?[積極回應者+]
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 無聊囉...+W xYe(b:s5z得一個人冇人理...
想玩下野引人注意!!
所以當你唔理佢,佢地會好冇癮..
但係你係咁同佢鬥咀...佢地會好開心..咁就中左佢計喇!!
ho on 9
on9on9on9 你係唔係得罪左人呀~~~~~ 我好少俾人玩電話...uK}'s${DZ}-eJ但成日有d 唔知咩廣告電話打黎
好煩...
又咩咩咩寬頻...
又咩咩咩保險...
淨黎接佢一個電話都晒一分鐘...
雖然話一分鐘好少3iKP-tRD ~nP0S
但加加埋埋就好多ga la 我呢幾日又係比人玩電話牙 如果好多朋友既話﹐就係“懶醒”\l_7l3T.U;O0?/J
如果無乜朋友既話﹐就係覺得太悶﹐太無聊。
,Nc)m3o7^UK
我仲用緊部2003年既7250﹐我阿媽用左部5110成5-6年﹐最終舊年先換左部3G。.ty&yD`*X
好難怪既﹐D電話公司MARKETING甘犀利﹐年青人好難頂得主架。
...
[quote]Originally posted by [i]yming[/i] at 2005-5-30 12:49 AM:? siT\{@5Z我好少俾人玩電話...
但成日有d 唔知... [/quote]E.} r;R9X8zY vO
我同你差唔多...好少比人玩電話...賣廣告既就多...)BZ"I0WOu O$v
又話咩公司抽中左你..叫係去攞獎..去到原來要入會先有得攞...仲要入會費.@#$$$^
比人玩電話好過比哩d咩咩公司不停轟炸你..
頁:
[1]