娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-5-29 07:11 PM

你哋覺得d人玩電話係咩心態?[積極回應者+]

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

艾奧羅斯 發表於 2005-5-29 07:16 PM

無聊囉...+W xYe(b:s5z
得一個人冇人理...
Sl"e*NAiZq^ 想玩下野引人注意!!
:@$F!d4UHP 所以當你唔理佢,佢地會好冇癮..
tuW5J1q)V5u#W4e1[ 但係你係咁同佢鬥咀...佢地會好開心..咁就中左佢計喇!!

father_on99 發表於 2005-5-29 07:31 PM

ho on 9

on9on9on9

lalala 發表於 2005-5-29 09:36 PM

你係唔係得罪左人呀~~~~~

yming 發表於 2005-5-30 12:49 AM

我好少俾人玩電話...uK}'s${DZ}-eJ
但成日有d 唔知咩廣告電話打黎
1@0^.gS8g] \ 好煩...
["M)QQ'NA 又咩咩咩寬頻...
;Y;a+w$g:dY'`e/H 又咩咩咩保險...
0G+Ux+}*PJ ?&n m 淨黎接佢一個電話都晒一分鐘...
Y8t/B}](X 雖然話一分鐘好少3iKP-tRD ~nP0S
但加加埋埋就好多ga la

long winer 發表於 2005-5-30 02:40 AM

我呢幾日又係比人玩電話牙

vivienna 發表於 2005-5-30 02:51 AM

如果好多朋友既話﹐就係“懶醒”\l_7l3T.U;O0?/J
如果無乜朋友既話﹐就係覺得太悶﹐太無聊。
\0o5jnU{o ,Nc)m3o7^UK
我仲用緊部2003年既7250﹐我阿媽用左部5110成5-6年﹐最終舊年先換左部3G。.ty&yD`*X

0Fo5hMt#d[7h s 好難怪既﹐D電話公司MARKETING甘犀利﹐年青人好難頂得主架。

markmk 發表於 2005-5-30 03:09 AM

...

[quote]Originally posted by [i]yming[/i] at 2005-5-30 12:49 AM: ? siT\{@5Z
我好少俾人玩電話...
Pj)d1P,go 但成日有d 唔知... [/quote]E.} r;R9X8zY vO
我同你差唔多...好少比人玩電話...賣廣告既就多...)BZ"I0WOu O$v
又話咩公司抽中左你..叫係去攞獎..去到原來要入會先有得攞...仲要入會費.@#$$$^
!}V t1M%[s.| 比人玩電話好過比哩d咩咩公司不停轟炸你..

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.