你有冇聽電台節目?其中有咩節目係你最唔鍾意既呢?[樂+]
我返工個到成日播商台...其他節目都冇咩問題~~~
最大問題個節目係[是日本鄭家輝]|1L!w(x2hFp{
個節目主持人講野ge速度簡值同步槍冇分別z9Z-l;NS
我完全聽唔到佢講咩
攪到好似係到唸佛經一樣...
好鬼死煩...
&\*]*w qyWq%c
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-29 at 11:45 PM [/i]] 我平時都係當聽緊一段 background music 咁聽..... 李曾超人 11:30pm-2:00am every night from monday to friday 倫住黎試 , 一網打盡(都係港台2台) 是日本鄭家輝 10:00-12:00 雲呢鍾情 (商台)&yz5R ^[T
12:00-13:00 睇創世紀 (bt) + lunchZDV:pe1R
13:00-15:00 娛樂滿天星 (港台)G^;gLxJZ^
15:00-16:00 智慧公民 (港台).r S%_#oN"]
16:00-18:00 萬世巨星 (商台)
18:00-20:00 好回家 (商台)
回家唔聽lu
eBm!p{3tb:C
日日咁聽, 冇唔鍾意節目喎.
[[i] Last edited by singdotcom on 2005-5-29 at 10:00 PM [/i]] 商台為主
絕對唔會聽新城
[.km6S$r]1l m
因為商台d dj講野幾無聊都好 都唔夠新城果d悶! [quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-5-29 10:01 PM:n5nvi[
商台為主
絕對唔會聽新城
因為商台d dj講野幾無聊都好 都唔夠新城果d悶! [/quote]QN1Zn!Kg8lg&i0]
係。o的節目都冇咁無聊=.= [quote]Originally posted by [i]yming[/i] at 2005-5-29 08:29 PM:
我返工個到成日播商台...{*D YP+L7K:`
其他節目都... [/quote]
係!!!! 好同意, 我係一個日日一wake up 就903 到訓的人
但一到 "是日本人..." 我即刻off!!! , 日本pop歌我又唔多like6{i)mf-i0r
聽佢講野,我心跳都快埋!!! 聽到我個人好緊張好急速咁...好唔舒服~+fSo"HVo;S
(今日都係) w!Zu*k!m)HM;Oh
[[i] Last edited by JCer on 2005-5-29 at 11:18 PM [/i]] 勁愛絕情谷(商台) [quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2005-5-30 00:12:H$LmU,v&qYM4bl
勁愛絕情谷(商台) [/quote]
絕情谷我都有聽
但只係聽頭個半個鐘左右 R5TX'x p Y Pf`
之後就唔想聽個d 人d case9b0oo'E uYu$z
有時越聽自己會越炆... RTHK2嘅瘋騷快活人&娛樂滿天星 ~(Mx[Va8nZ `o
瘋騷:貴花田D笑聲好得意&鍾意聽佢哋三個互窒:):):)0|4AE;d\ zF o
娛樂滿天星:最鍾意聽周國豐窒蘭子,勁搞笑:D:D:D 我鐘意聽商台 881,
1500 至 1700 友誼萬歲呀~~~~~
聽下佢地吹水玩下遊戲,S(_O`+wq;}Du
幾過癮呀,8i-n K;AJ
最頂癮係有次玩偵探遊戲,
俾人好快估到,
蘇施黃講你咁快估到,我點挨到五點鐘收工,T8b2L{Sn
跟住迫條友講返個歷史故事,
聽佢地嘻嘻哈哈又兩個鐘。 瘋騷快活人..佢地唱歌好好笑.
山寨王...聽森美窒小兒..可惜而家無得聽 [quote]Originally posted by [i]日比野達郎[/i] at 2005-5-30 01:59 AM:
RTHK2嘅瘋騷快活人&娛樂滿天星
瘋騷:貴花田D笑聲好得意&鍾意聽佢哋三個互窒:):):)
娛樂滿天星:最鍾意聽周國豐窒蘭子,勁搞笑:D:D:D [/quote]O+E7jQb$I
噢...睇錯咗添:(;O/k/Z c!p M;u-~a
最憎聽森美小儀
森美成日扮晒嘢:mad: RTHK2 瘋騷快活人,娛樂滿天星,輪住嚟試(無左了,可惜。新節目吾好聽)&Z-]-u1vrc9Me+O
我系網上重溫嘅,因為可以快進! 呵~~~ [quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-5-29 10:01 PM:+hH K9u1Uv:s,PR&Y
商台為主
絕對唔會聽新城
因為商台d dj講野幾無聊都好 都唔夠新城果d悶! [/quote]mG6LF9M:L
(v| tX PS.g"j
TOTALLY AGREE!!!!!!!!:IF+~f'n`tb D
I LIKE 903 DJs VERY MUCH!! 最like 903 在晴朗的一天出發 (鍾意Jan配杜汶澤多過吳君如)I0C6}S nT]
朝早最憎查小欣 v5dx!S"w+U$P`&@f
下晝最憎蘇施黃, 萬世巨星
夜晚最憎倪震, 陶傑 老細要聽新城財經台.....呢幾年就逼住要聽!!!
自己鐘意恐怖熱線!! [quote]Originally posted by [i]yming[/i] at 2005-5-29 08:29 PM:
我返工個到成日播商台...
其他節目都... [/quote]zY4T6ZDn
呢d係佢風格=.='我聽佢節目都係以歌為主
憎就無乜,鍾意聽既就架勢堂,萬世巨星,5天精華遊