娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yming 發表於 2005-5-29 08:29 PM

你有冇聽電台節目?其中有咩節目係你最唔鍾意既呢?[樂+]

我返工個到成日播商台...
7ZWw8Pe 其他節目都冇咩問題~~~
LpX-e'ys$[4w 最大問題個節目係[是日本鄭家輝]|1L!w(x2hFp{
個節目主持人講野ge速度簡值同步槍冇分別z9Z-l;N S
我完全聽唔到佢講咩
~d Y/@X5Y6W4~[?-c9_ 攪到好似係到唸佛經一樣...
2WX/z'^`4g.R3t 好鬼死煩...
h`n$I|6Zf &\*]*wqyWq%c
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-29 at 11:45 PM [/i]]

spector.R 發表於 2005-5-29 08:35 PM

我平時都係當聽緊一段 background music 咁聽.....

jason williams 發表於 2005-5-29 08:36 PM

李曾超人 11:30pm-2:00am every night from monday to friday

小虫 發表於 2005-5-29 09:22 PM

倫住黎試 , 一網打盡(都係港台2台)

ronin0587 發表於 2005-5-29 09:34 PM

是日本鄭家輝

singdotcom 發表於 2005-5-29 09:57 PM

10:00-12:00 雲呢鍾情 (商台)&yz5R ^[T
12:00-13:00 睇創世紀 (bt) + lunchZDV:pe1R
13:00-15:00 娛樂滿天星 (港台)G^;gLxJZ^
15:00-16:00 智慧公民 (港台).r S%_#oN"]
16:00-18:00 萬世巨星 (商台)
"g/n ? akf4k!F 18:00-20:00 好回家 (商台)
jR+I*G ^ 回家唔聽lu
2yy?p#u` ?6E4M eBm!p{3tb:C
日日咁聽, 冇唔鍾意節目喎.
b)N c p J AZ'oW
!J[9l"J|8u [[i] Last edited by singdotcom on 2005-5-29 at 10:00 PM [/i]]

taipotse 發表於 2005-5-29 10:01 PM

商台為主
~@;od%^(Gc)[/Kf 絕對唔會聽新城
pAKqAx5t(K ML ? [.k m6S$r]1l m
因為商台d dj講野幾無聊都好 都唔夠新城果d悶!

Dr.anger 發表於 2005-5-29 10:14 PM

[quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-5-29 10:01 PM:n5n vi[
商台為主
0y?_ W:?2P\J0m,w 絕對唔會聽新城
~y^Hy F }
_^ CK?|0Rr#BW 因為商台d dj講野幾無聊都好 都唔夠新城果d悶! [/quote]QN1Zn!Kg8lg&i0]
係。o的節目都冇咁無聊=.=

JCer 發表於 2005-5-29 11:16 PM

[quote]Originally posted by [i]yming[/i] at 2005-5-29 08:29 PM:
c%zV&r^+DGm 我返工個到成日播商台...{*D YP+L7K:`
其他節目都... [/quote]
*~1g/C"a^6_ 係!!!! 好同意, 我係一個日日一wake up 就903 到訓的人
CK~.@6` 但一到 "是日本人..." 我即刻off!!! , 日本pop歌我又唔多like6{ i)m f-i0r
聽佢講野,我心跳都快埋!!! 聽到我個人好緊張好急速咁...好唔舒服~+fSo"HVo;S
(今日都係) w!Zu*k!m)HM;Oh

:r@f{GRu [[i] Last edited by JCer on 2005-5-29 at 11:18 PM [/i]]

【車仁】 發表於 2005-5-30 12:12 AM

勁愛絕情谷(商台)

yming 發表於 2005-5-30 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2005-5-30 00:12:H$LmU,v&q YM4bl
勁愛絕情谷(商台) [/quote]
d O| @m/U w"lR{/H
TSC9KC(x1ec
` NG%Tq!r:yD 絕情谷我都有聽
7T-T&l0seD 但只係聽頭個半個鐘左右 R5TX'x pY Pf `
之後就唔想聽個d 人d case9b0oo'E uYu$z
有時越聽自己會越炆...

日比野達郎 發表於 2005-5-30 01:59 AM

RTHK2嘅瘋騷快活人&娛樂滿天星 ~(Mx[Va8n Z `o
瘋騷:貴花田D笑聲好得意&鍾意聽佢哋三個互窒:):):)0|4AE;d\ zF o
娛樂滿天星:最鍾意聽周國豐窒蘭子,勁搞笑:D:D:D

hiroraymond 發表於 2005-5-30 03:06 AM

我鐘意聽商台 881,
5NM"v#^r~ @1u 1500 至 1700 友誼萬歲呀~~~~~
(Z$Id2xcA&?*w 聽下佢地吹水玩下遊戲,S(_O`+wq;} Du
幾過癮呀,8i-n K;AJ
最頂癮係有次玩偵探遊戲,
bC3bgL"n 俾人好快估到,
tM;w4cji@ h 蘇施黃講你咁快估到,我點挨到五點鐘收工,T8b2L{Sn
跟住迫條友講返個歷史故事,
!j.N6X z&c;^b 聽佢地嘻嘻哈哈又兩個鐘。

markmk 發表於 2005-5-30 03:23 AM

瘋騷快活人..佢地唱歌好好笑.
Fz9]|(_'dw:N3`u 山寨王...聽森美窒小兒..可惜而家無得聽

日比野達郎 發表於 2005-5-30 07:33 AM

[quote]Originally posted by [i]日比野達郎[/i] at 2005-5-30 01:59 AM:
G$V.zGO'| RTHK2嘅瘋騷快活人&娛樂滿天星
[J+a k/ZdF0O 瘋騷:貴花田D笑聲好得意&鍾意聽佢哋三個互窒:):):)
/g([Y-jH-b gB3pu 娛樂滿天星:最鍾意聽周國豐窒蘭子,勁搞笑:D:D:D [/quote]O+E7jQb$I
噢...睇錯咗添:(;O/k/Z c!p M;u-~a
最憎聽森美小儀
9U/SZ;|%j;gAl 森美成日扮晒嘢:mad:

pokemons 發表於 2005-5-30 10:52 AM

RTHK2 瘋騷快活人,娛樂滿天星,輪住嚟試(無左了,可惜。新節目吾好聽)&Z-]-u1vrc9Me+O
我系網上重溫嘅,因為可以快進! 呵~~~

hohohohahaha 發表於 2005-5-30 11:17 AM

[quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-5-29 10:01 PM:+hHK9u1Uv:s,PR&Y
商台為主
t7r0D]'jk 絕對唔會聽新城
x2_Z,oue1H'`n
NiX,C(N$Z&|S 因為商台d dj講野幾無聊都好 都唔夠新城果d悶! [/quote]mG6LF9M:L
(v| tX P S.g"j
TOTALLY AGREE!!!!!!!!:IF+~f'n`tb D

"y0w2s/C(kY2a I LIKE 903 DJs VERY MUCH!!

rest365days 發表於 2005-5-30 12:22 PM

最like 903 在晴朗的一天出發 (鍾意Jan配杜汶澤多過吳君如)I0C6} S nT]

!y7Xb(n#jpXO-uA 朝早最憎查小欣 v5dx!S"w+U$P`&@f
下晝最憎蘇施黃, 萬世巨星
x,j`[`,m"i 夜晚最憎倪震, 陶傑

艾奧羅斯 發表於 2005-5-30 12:36 PM

老細要聽新城財經台.....呢幾年就逼住要聽!!!
{_lc(z,jg!L
5O3jow1j8p 自己鐘意恐怖熱線!!

發表於 2005-5-30 01:17 PM

[quote]Originally posted by [i]yming[/i] at 2005-5-29 08:29 PM:
5Ug \3b7^4x.V 我返工個到成日播商台...
g z*w8k"s@)u8g 其他節目都... [/quote]zY4T6ZDn
呢d係佢風格=.='我聽佢節目都係以歌為主
-|a Vj5gV 憎就無乜,鍾意聽既就架勢堂,萬世巨星,5天精華遊

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.