唔...............^aO:bv8^rM2Uc
3jgx1W d_L
我每晚(一至五)都會聽音樂情人,(港台第一台)^4y:X+QuZH!Ty1G
還有星期日早上零晨二至六的一切從音樂開始,記住,是梁麗勤版,Sorry,前晚不是梁麗勤,立刻去睡覺LP1S*aJ-NK,T+S
星期六6-7am既知識會社,陳敬創左這小時播舊歌
Sorry,我是聽中文舊歌的,所以903十多年前己沒有聽z v\sd+o*J
新城開台到現在我聽過唔超過十次
我覺得現左的DJ90%以上沒有Style....沒有想過來播歌,或者很嘈 新城 係聽潘紹聰,最勁就係佢成功踢路芙出"恐怖熱線",勁!!其他果d"DJ"直頭趕客,好狗白痴!什麼賓蕉俱樂部果幾條傻仔,好Q低質數!
商台 係朝早捧杜汶澤場,
港台 李曾超人 若飛起曾華倩...咁就好LU [quote]Originally posted by [i]日比野達郎[/i] at 2005-5-30 07:33 AM:E^o^Z+\
噢...睇錯咗添:(Pb-v"LO)C'@+e b
最憎聽森美小儀
森美成日扮晒嘢:mad: [/quote]OR6F1mp @7\
同意!! 森美成日係度認叻 小儀又轉數慢 講真佢半徒弟阿尼好好多
(j5f Nqf
n/q4]i2F:Qj
[quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2005-5-30 12:22 PM:
最like 903 在晴朗的一天出發 (鍾意Jan配杜汶澤多過吳君如)]q"qf(Vo
朝早最憎查小欣
下晝最憎蘇施黃, 萬世巨星?J"@"HS[
夜晚最憎倪震, 陶傑 [/quote]7B(D4J lw2pP)a
/O#g[ M@bV5m)\
我都好憎查小欣 覺得佢懶正義
M{7p5|'{bc
初頭我覺得倪震都還可以 但係聽聽下覺得佢下下都性搔擾個女拍擋 好煩!
借d易佔完個女拍擋便宜又係度大大聲假笑當無事:mad:
[quote]Originally posted by [i]winplaq[/i] at 2005-5-30 06:34 PM:
新城 係聽潘紹聰,最勁就係佢成功踢路... [/quote]
趕客?哈哈 新城駛乜驚趕客呀!人地自稱三千幾萬人口
成個珠江三角洲都係佢聽眾
趕極都有剩
就算真係趕走晒'x0]iEVD
重有中國十二億人做後盾:lol: 冇講到DJ先生李志剛tim!!! 絕情谷
架勢堂 [quote]Originally posted by [i]jason williams[/i] at 2005-5-31 12:55 AM: z/`4X(eC'Xa9a2P
冇講到DJ先生李志剛tim!!! [/quote]|E wT&u.[v$N.hTt
開飯時間嘛....哈哈~ 輪住嚟試,姓梁果位正pk,平時份人不擇手段,又串又唔知自己冇料!!!表面當李志剛係朋友,實質當人地係狗...?9b~lg
仲有呢條友好cheap架...我以前跟一個日本藝人來港既報導,佢就係去鬼左呢條pk個節目,講真個日本藝人0係日本地位好高,佢竟然叫人地講英文,明知日本人英文唔好,分明玩野,然後同另外一個主持暗地里笑佢,人地梗係唔知佢地笑緊自己啦,不過我同果個藝人既香港隨行都聽到哂呢,勁cheap....然後果個藝人送禮物比d聽眾抽獎,佢cheap到可以自己羅左d禮物去,然後聽眾去領獎果時佢就比d cheap野人話係個藝人送既 j7O$TY4z#zeo#Z
我唔知呀梁生你會唔會睇呢度啦,知唔知我講邊個啦,總之你0係同行人眼中只不過係一個獻醜唔要面既人炸...![ v8{7A |?RS
[6PD!V9N R TO$Pr
一個鄭家輝,有係冇料到,成日哂自己同d咩咩日本藝人做訪問...到頭來做到幾多個呀,咪又係做d二三線,有種你訪問濱崎步啦...日日係自己個節目up up up,up咩姐...
2d D8E s#c }s
另一個查小欣,唔講咯,你都係返屋企揍仔啦...你講d野是但一個師奶都會講啦...不過人地唔會好似你咁賤走去拍人露毛照姐... 基本上我剩係聽903.^;V NV/])ABX
不過903,星期六,日無乜野聽.
輪住嚟試好似真係唔係太掂la...I/c WG x(j1j"e @t_
鄭家輝ok wo... 起碼唔黑人憎~ 我聽親都係903,點解好似冇乜人聽空中喱民?其實我聽落都覺唔錯,勁鍾意細細粒把聲!!晚上時段都係聽呢個節目,潮人是聽903的,好搞野~~搞野~~搞野……
你地鍾意咩野電台節目, 同佢地邊個環節?
之前有人問唔鍾意咩節目. 今次正面d, 你地會推介咩野電台節目, 同佢地邊個環節?逢星期一至五, 港台2台<智慧公民>15:00-15:30時段, 會講80-90年代d野同播番d舊歌.
逢星期六, 商台2台<陳占公演>15:00-17:00, 都會講d 80-90年代d野同播廣播劇.
對於我呢d老人家, 真係搵番唔少回憶. :) please lock this post, it's shown oon about 2 days ago,......
Sorry.. singdotcom...! j,Dsfq'z&d(m ]!c
I think you are doing this accidentally 空中喱民日日講咸濕野,有時仲搵條好o靚聲既女(細細粒) 講 tim~~~~
#Apx$N3DnVx7JZ
真係好 o岩 d 麻甩仔聽, 好搞野......
架勢堂覺得有d 似上堂feel.... 有d DJ鍾意做日本狗, 應真丟假! i always listen903 at10:00-12:00 [quote]Originally posted by [i]robertchai[/i] at 2005-5-31 06:27 AM:
輪住嚟試,姓梁果位正pk,平時份人不擇... [/quote]
我覺得梁生唔係好識尊重李志剛,以前聽佢地節目佢成日霸住哂講野,好鬼扒街 是日本人鄭家輝,把聲好乞我憎GF vC!T}}(c ?"o
條友講野又快,又多懶音,又有語病,又樣衰,表達能力咁有問題都可以做DJ,G$_5h1} D
!O q0q}5v6v
如果我係"如憎"我一定抄鳩佢啦!!!!!!!!!!! 淨係聽港台1台"音樂情人",聽下舊歌,
同2台"dj 先生李志剛",[4_!oE/s
有時夜晚2-6時段播既歌, 997完成係個無聊電台, O的人無厘頭又無pt.
最好係903, 個人喜歡森美&倪震.3`7D3dj KM2tO)^
叻同埋講野經過個腦. 睇黎好多人都唔鍾意鄭家輝...
我自己本身都係太約半年前先聽電台
最常聽ge都係903
但係一開始聽到鄭家輝個節目@Z'Enxs_0D
我已經唔想聽到佢把聲5U;d#D.e NY)x
講野快到完全唔知佢講咩...
都唔知商台點解會請佢...qDk K)hp/j*C/q
佢講野真係好快, 好煩e*fU/Q M)Z:w0Wg
由其係公司到有好多野做個陣c|#Pvs`
一聽到佢把聲