你有冇聽電台節目?其中有咩節目係你最唔鍾意既呢?[樂+]
我返工個到成日播商台...V#W3m,{&oI其他節目都冇咩問題~~~
最大問題個節目係[是日本鄭家輝]
個節目主持人講野ge速度簡值同步槍冇分別 cY4U6ZrJ g8h-|
我完全聽唔到佢講咩5x0b6gH!_*`\#h7U
攪到好似係到唸佛經一樣...wtb#GD/qa
好鬼死煩...cX'z"XS:{9{
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-29 at 11:45 PM [/i]] 我平時都係當聽緊一段 background music 咁聽..... 李曾超人 11:30pm-2:00am every night from monday to friday 倫住黎試 , 一網打盡(都係港台2台) 是日本鄭家輝 10:00-12:00 雲呢鍾情 (商台)
12:00-13:00 睇創世紀 (bt) + lunch
13:00-15:00 娛樂滿天星 (港台)8Pm6qS.Wm4bUO+l
15:00-16:00 智慧公民 (港台)
16:00-18:00 萬世巨星 (商台)
18:00-20:00 好回家 (商台)E4mp'`C
回家唔聽lu
日日咁聽, 冇唔鍾意節目喎.7t e/l,\.JG`6s:\
#E(]"O2v6t;k lz
[[i] Last edited by singdotcom on 2005-5-29 at 10:00 PM [/i]] 商台為主
絕對唔會聽新城
J8TF"u;].mt"K
因為商台d dj講野幾無聊都好 都唔夠新城果d悶! [quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-5-29 10:01 PM:ubZb/L[0U
商台為主 ElgEh
絕對唔會聽新城 U^"aNV4Xd
因為商台d dj講野幾無聊都好 都唔夠新城果d悶! [/quote]u*M%QBf#g5c
係。o的節目都冇咁無聊=.= [quote]Originally posted by [i]yming[/i] at 2005-5-29 08:29 PM:
我返工個到成日播商台...ePX5GB/]-y @!Dc
其他節目都... [/quote]'QG ] [6Yh0T
係!!!! 好同意, 我係一個日日一wake up 就903 到訓的人
但一到 "是日本人..." 我即刻off!!! , 日本pop歌我又唔多likek9q,uIT
聽佢講野,我心跳都快埋!!! 聽到我個人好緊張好急速咁...好唔舒服~1E pL3ZD6[?"@e$s
(今日都係)v%| G @7j-y
[[i] Last edited by JCer on 2005-5-29 at 11:18 PM [/i]] 勁愛絕情谷(商台) [quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2005-5-30 00:12:
勁愛絕情谷(商台) [/quote]*]1^F/Mr H
3Y4v7EvoF
絕情谷我都有聽
但只係聽頭個半個鐘左右
之後就唔想聽個d 人d case[#MW.zi.aC&R6I:S
有時越聽自己會越炆... RTHK2嘅瘋騷快活人&娛樂滿天星Hq4[/Q@,vtA,X.x
瘋騷:貴花田D笑聲好得意&鍾意聽佢哋三個互窒:):):)
娛樂滿天星:最鍾意聽周國豐窒蘭子,勁搞笑:D:D:D 我鐘意聽商台 881, h/NXc9u
1500 至 1700 友誼萬歲呀~~~~~
聽下佢地吹水玩下遊戲,
幾過癮呀,
最頂癮係有次玩偵探遊戲,
俾人好快估到,
蘇施黃講你咁快估到,我點挨到五點鐘收工,