娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yming 發表於 2005-5-29 08:29 PM

你有冇聽電台節目?其中有咩節目係你最唔鍾意既呢?[樂+]

我返工個到成日播商台...V#W3m,{&oI
其他節目都冇咩問題~~~
{X t c x mH1_d0xY 最大問題個節目係[是日本鄭家輝]
o_8P$AZb 個節目主持人講野ge速度簡值同步槍冇分別 cY4U6ZrJ g8h-|
我完全聽唔到佢講咩5x0b6gH!_*`\#h7U
攪到好似係到唸佛經一樣...wtb#GD/qa
好鬼死煩...cX'z"XS:{9{

9w o.hQ1q[ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-29 at 11:45 PM [/i]]

spector.R 發表於 2005-5-29 08:35 PM

我平時都係當聽緊一段 background music 咁聽.....

jason williams 發表於 2005-5-29 08:36 PM

李曾超人 11:30pm-2:00am every night from monday to friday

小虫 發表於 2005-5-29 09:22 PM

倫住黎試 , 一網打盡(都係港台2台)

ronin0587 發表於 2005-5-29 09:34 PM

是日本鄭家輝

singdotcom 發表於 2005-5-29 09:57 PM

10:00-12:00 雲呢鍾情 (商台)
#kDk F!U*g N1j 12:00-13:00 睇創世紀 (bt) + lunch
0hg$yKb.xo 13:00-15:00 娛樂滿天星 (港台)8Pm6qS.Wm4bUO+l
15:00-16:00 智慧公民 (港台)
!hfS$i ^ 16:00-18:00 萬世巨星 (商台)
VxwA+T3c7L,Y&Ck 18:00-20:00 好回家 (商台)E4mp'`C
回家唔聽lu
s,Y/E k2Q7E
e/S%~6`:i/t 日日咁聽, 冇唔鍾意節目喎.7t e/l,\.J G`6s:\
#E(]"O2v6t;k lz
[[i] Last edited by singdotcom on 2005-5-29 at 10:00 PM [/i]]

taipotse 發表於 2005-5-29 10:01 PM

商台為主
bpp1d2| 絕對唔會聽新城
GVP5I'Aa#F J8TF"u;].m t"K
因為商台d dj講野幾無聊都好 都唔夠新城果d悶!

Dr.anger 發表於 2005-5-29 10:14 PM

[quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-5-29 10:01 PM:ub Zb/L[0U
商台為主 ElgEh
絕對唔會聽新城 U^"aNV4Xd

NJl&n s6}gk 因為商台d dj講野幾無聊都好 都唔夠新城果d悶! [/quote]u*M%QBf#g5c
係。o的節目都冇咁無聊=.=

JCer 發表於 2005-5-29 11:16 PM

[quote]Originally posted by [i]yming[/i] at 2005-5-29 08:29 PM:
7hf1H,Wkp7` 我返工個到成日播商台...ePX5GB/]-y@!Dc
其他節目都... [/quote]'QG ] [6Yh0T
係!!!! 好同意, 我係一個日日一wake up 就903 到訓的人
%n.t!^ |!t&PLg/p 但一到 "是日本人..." 我即刻off!!! , 日本pop歌我又唔多likek9q,uIT
聽佢講野,我心跳都快埋!!! 聽到我個人好緊張好急速咁...好唔舒服~1E p L3ZD6[?"@e$s
(今日都係)v%| G @7j-y

/Z;H.|9LN [[i] Last edited by JCer on 2005-5-29 at 11:18 PM [/i]]

【車仁】 發表於 2005-5-30 12:12 AM

勁愛絕情谷(商台)

yming 發表於 2005-5-30 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2005-5-30 00:12:
,L X!\+\M 勁愛絕情谷(商台) [/quote]*]1^F/Mr H
3Y4v7EvoF

W l*^(]o9vR%rC 絕情谷我都有聽
CtL8Q(dl3vm6H 但只係聽頭個半個鐘左右
.I9K9RBO7[]I"m 之後就唔想聽個d 人d case[#MW.zi.aC&R6I:S
有時越聽自己會越炆...

日比野達郎 發表於 2005-5-30 01:59 AM

RTHK2嘅瘋騷快活人&娛樂滿天星Hq4[/Q@,vt A,X.x
瘋騷:貴花田D笑聲好得意&鍾意聽佢哋三個互窒:):):)
O:aqg'Re$x o 娛樂滿天星:最鍾意聽周國豐窒蘭子,勁搞笑:D:D:D

hiroraymond 發表於 2005-5-30 03:06 AM

我鐘意聽商台 881, h/NXc9u
1500 至 1700 友誼萬歲呀~~~~~
2z!RIce k 聽下佢地吹水玩下遊戲,
X/^ T5FX L 幾過癮呀,
up(S9| oN 最頂癮係有次玩偵探遊戲,
$Tr|,r-Sa&}-n 俾人好快估到,
i-X4O%Gyg dZ:g;Z 蘇施黃講你咁快估到,我點挨到五點鐘收工,
}UL5Fz1P!AS7f 跟住迫條友講返個歷史故事,
X L9a d i$m2HYt 聽佢地嘻嘻哈哈又兩個鐘。

markmk 發表於 2005-5-30 03:23 AM

瘋騷快活人..佢地唱歌好好笑.
3d,dZ0g!@7l 山寨王...聽森美窒小兒..可惜而家無得聽

日比野達郎 發表於 2005-5-30 07:33 AM

[quote]Originally posted by [i]日比野達郎[/i] at 2005-5-30 01:59 AM:
C1c v:gG)oe6\ RTHK2嘅瘋騷快活人&娛樂滿天星
$oowxm 瘋騷:貴花田D笑聲好得意&鍾意聽佢哋三個互窒:):):)am~-J\.u5E
娛樂滿天星:最鍾意聽周國豐窒蘭子,勁搞笑:D:D:D [/quote]z{q#U&YVRQZ
噢...睇錯咗添:(%p GU2V3t8[*[o H$m
最憎聽森美小儀
2W'x"ym;Z*N`9a3X Go 森美成日扮晒嘢:mad:

pokemons 發表於 2005-5-30 10:52 AM

RTHK2 瘋騷快活人,娛樂滿天星,輪住嚟試(無左了,可惜。新節目吾好聽)2D ~+Dywv Vc
我系網上重溫嘅,因為可以快進! 呵~~~

hohohohahaha 發表於 2005-5-30 11:17 AM

[quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-5-29 10:01 PM:J-U {0CBa8C3Z
商台為主 QG8?k)u
絕對唔會聽新城
6xpd C4D$s YBGMgp,U{
因為商台d dj講野幾無聊都好 都唔夠新城果d悶! [/quote]
9@Y!A|[
$D S7`Sv(rY TOTALLY AGREE!!!!!!!!3[S4n%_U`Z
ha@#A-S)v:E&Q
I LIKE 903 DJs VERY MUCH!!

rest365days 發表於 2005-5-30 12:22 PM

最like 903 在晴朗的一天出發 (鍾意Jan配杜汶澤多過吳君如)
uP2s[ ojWm 0H!}-Yi7T
朝早最憎查小欣r t!r+F\&TH K9{/c
下晝最憎蘇施黃, 萬世巨星
Zes+_Y@&Xay 夜晚最憎倪震, 陶傑

艾奧羅斯 發表於 2005-5-30 12:36 PM

老細要聽新城財經台.....呢幾年就逼住要聽!!!*K'hSk#C.gbp
i] f0IZJG {3L
自己鐘意恐怖熱線!!

發表於 2005-5-30 01:17 PM

[quote]Originally posted by [i]yming[/i] at 2005-5-29 08:29 PM:iu O/]3}P`^D
我返工個到成日播商台...
4av E!b0s 其他節目都... [/quote]
e:I(d s9U_r f 呢d係佢風格=.='我聽佢節目都係以歌為主
5]8v c9np*Z1T 憎就無乜,鍾意聽既就架勢堂,萬世巨星,5天精華遊

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.