娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dr.anger 發表於 2005-5-29 11:06 PM

[5/31吹水加分題] 你地有咩整蠱人或者玩人既招數?

你地有乜整蠱人或者玩人招數?如果有乜經驗都可以分享下??唔好話玩人,都可以等人防避下。(不過唔好玩得太過份)6V dJW,a1x0U$]
"h"Ckv:}_0Gnt^
玩自爆先啦。我細過時試過同屋企人o的同事去旅行。返到大陸就坐旅遊巴周圍去。堂我唔係捱住凳"pan",掛住同前面o的人講野時,係不知不覺當被人拉開左我件衫放左o的溶溶地既朱古力落我件衫裡頭,一捱落...咁就奶左野啦。:P7qUn!M})F
X:K5J ^/t(~dJ e'n

r gweED$]pm.vA
&YKiq^0? I s R^$V+l'e O ?k
[b]如果有故事分享
:{LhI/oAR?&Y 加分double架:lol:[/b] Gj%y0D&cf8GIm0P

L4}%w\ lVJ1GI E
|n!O3Q2ESaa
JAN7ZJ%D
0ad_/y#Lv'E
i.QI_!AK@z'bg [b][color=Maroon]積極回覆主題之會員, 每人可加 5~30分, 視回覆質素而定gw'V&G&O6?4q w
(積極回覆之定義: 字數起碼超過30 及 有意義同時貼題之回覆)[/color][/b]
Z3q*G*Vba Z
y5g Sy#eQ}G [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-29 at 11:55 PM [/i]]

nanami_04 發表於 2005-5-29 11:22 PM

咁好玩@@?
5kICVHau1e )p!Q3W ]bZD
我係咁玩人既...我為左玩人得登拎d膠紙番學....d膠紙面係可以寫野o個d:D
FFP8g8r)lZD-c 3i a?r ]:G&Ds4[j
我試過"痴"人地個背”隻”...唔係求共痴架!...痴一個"工" 字型既:P:P...將d膠紙游下顏色....同件校服好大對比既:P...離遠一遠都望到就very good 喇:P..."痴"完之後就同佢miss / sir 搵佢....總之係要佢離開佢個位啦...當佢一出去o個陣就會有一陣騷動-.-...我最記得有次有個朋友問佢..."你係咪想做消防員???"....佢仲好好野咁答"係呀~~~你又知既"...全班笑到訓哂係度...連miss都係度偷笑...最衰o個陣未換電話=.=...如果唔係實影低佢...等第時拎番出黎笑下都好丫=.=:P8s ]0fUVF*ezT X

q']4\AL["\8[.^ [[i] Last edited by nanami_04 on 2005-5-30 at 12:01 AM [/i]]

taipotse 發表於 2005-5-29 11:30 PM

係人地去緊廁所果陣 拋濕左既廁紙團  再加d水同佢沖下涼.... z&a[SU#{7\
又有一次係堂上玩拋粉刷  咁粉刷得一個咋嘛-X^6a}tm:D&yB1T
果條友拿左個粉刷收係手 諗住佢實唔會中招啦N+DT.rgeC"`
點知我地用報紙整個紙團 再抱住張廁紙 (成粒雞蛋咁大)j-RZR-O,Z
再拿粉筆磨粉 jim d落紙團度 十幾隻咁拋晒落佢度
8~ha:FO)Pwt 咁啱佢以為自己好安全'i+]3Q W$},^xO
塊面係無遮無掩情況下 食晒呢十幾隻炸彈#qG?X-H
成面都係粉 好似玩完獎門人咁S9g^]E5c:sX
果陣重上緊堂 阿sir重係度&Y cl6a:HK-I#H
佢又唔出得聲  勁好笑

plk 發表於 2005-5-29 11:45 PM

玩膠水仲好玩,整好多落地再+水/h"F"h"zr M6nE,D y_ Y
d人一定仆到成街都係

yming 發表於 2005-5-30 12:43 AM

我試過玩蕃茄醬--+4EJC!_"J-O
放係椅到俾人坐...6r Y7?\&p
之後...大家都知點ga la
:E Q%Jtx)@ 但我玩親個d都係男仔...唔玩女仔...Q5e7sW!~
如果唔係實俾人鬧死...

bigfish 發表於 2005-5-30 02:17 AM

有次去o'camp 試過玩非洲話事啤, 輸左o個個扮下體受傷要搵個靚女o'camp organizer 出黎幫手, 本來諗住佢會幫佢按摩細佬, 點知佢真係打同營地個 staff 講, 仲報埋警添, 最後梗係硬著頭皮上車啦, 個同學點同d 醫生講就唔知, 不過佢俾人笑左兩年

28083003 發表於 2005-5-30 11:19 AM

我班同學習慣聯群結隊去廁所'g;B&Z7\?;m uG
個個都跑入廁所
a m'PBN2h&w1W.f7W 超快放完水
0GA;C[S/tGkN:h 即刻開水龍頭
K;eX r4A"Z8i p'ay 狂射水
,Q$lztx+C 放得慢o既都知會點啦!!!!

畢球人 發表於 2005-5-30 12:08 PM

已前有一個同學好喜歡參加一些抽獎,可惜無一次抽中。
*J ]f9\W 其他同學見他這麼「可憐」,就給他一次「機會」囉。
Z{:K:F0Oq1q 那一次抽獎的頭獎是雙人去日本旅行,有一位同學就扮有關機構打電話通知那位同學,話他已中獎,叫佢上去攞機票~
0M(xEeEG 那位「得獎」同學就四圍同人講話佢今次終於抽中了,還說放學立刻去攞獎~
~fN0G'u7x[y.j-J 第二日同學們都狂笑問佢幾時去日本啊?跟住佢都估到發生什麼事啦~

leolyk 發表於 2005-5-30 05:34 PM

有好多ga bor *Tp.na6X u'U
有一排d人係到玩隱形默水ffA%g.L
好正~~扮哂同人反面之後就倒落佢到
0@ M-t7M YA)Xj ^ yTzl;f jr
e 加就玩d好耐以前玩既野
p#n:O(\*F|u 好似拍人左邊走去右邊個d....

abc123 發表於 2005-5-30 08:39 PM

有一次係學校到
Ij E }%nz6B 我d fd去廁所~之後佢一出黎
v:S4M+V-V5M\/~h,M 我就即刻同佢講你未拉拉lin~佢一去完出黎梗係信啦 A_A
?S!Ut'A0l 當佢望返上黎想鬧我既時侯我就拉佢褲lin~勁正 !o!

NaTuRaL_GiFt 發表於 2005-5-30 11:36 PM

中學o個陣時,記得有一次break個陣成班人去廁所,咁arm見到個呀sir入o左去廁格,跟住我同班fd猜,話猜輸個個就掟d濕既廁紙入去..$IUBlH H5z$qXW
好唔好彩,我係幸運兒=.=" ScY?Z jq p'q"n
跟住我就濕左5,6舊廁紙掟入去,然後即刻鬆人....haha

xman2 發表於 2005-5-31 02:20 AM

最simple9i*C,G8V4| ?;W6xH
1:拍右邊膊,行去左邊#V3M?U0o;d a
2:無端指向天嗌"嘩"就有好多傻佬去望個天#Yb.osikR`5MO1T
3.扮想自殺
e!o0DeXE ` 4.粉筆劃落凳,d人唔覺會坐左上去

rockhard 發表於 2005-5-31 11:29 AM

記得讀中學時,我讀寄宿學校的,我們在宿舍太無聊,忽然想整蠱一個我們個個都好憎的同學,佢為人自大,扮野,貪心,優點死蠢。突然有人人有三急,於是我們就想到了一個好主意.....他最喜愛的....朱古力醬多士.... 我們硬著頭皮閉著氣把那人的便便搽上一塊多士上,再放一塊多士在上面,做成一件外表美味的朱古力醬多士。待那同學打完波回來的時候,他例牌問我們有冇野食,我們就指著那塊多士,他不虞有詐,大大口咬落去,我們已忍不住爆笑,紛紛疏散逃離現場

hkcitywong 發表於 2005-5-31 02:11 PM

1) 將可樂倒哂,然後換成醋,但係我絕對唔會坐係佢對面
"kkwI:P`X4qL,s AZ$@L wlQ
2)傳統遊戲,係課室門口半掩,係門口頂加個垃圾桶,然後一開門就......W8Ud4^ M[5p
dZt)`R dh
3)當有人去toilet時,將水,垃圾倒入去,即走

sfxc0000 發表於 2005-5-31 03:32 PM

[quote]Originally posted by [i]rockhard[/i] at 2005-5-31 11:29 AM:
O:y2seR 記得讀中學時,我讀寄宿學校的,我們在... [/quote]
9]o B3xo5J%v$Dv/uf 你o地好核突呀 >.<

alan1984 發表於 2005-5-31 03:40 PM

以前中學玩過一個,同個同學講,原來隻手大(細)過塊面就唔係白痴,當佢擺隻手0係自己塊面之前準備度時,就推大力打佢隻手埋佢,令到佢自己隻手打落自己塊面度

tigerwong8978 發表於 2005-5-31 03:44 PM

1)中學時期 試過放左舊屎落汽水機個隔個度n-bD*iI,u-b#B
之後見到個低form o靚仔買埋去o禁野飲
8m,N B5R%iTf 佢一手叉落去攞野飲 發覺有d唔對路9}w+T1qYe-|
攞番隻手上黎 之後望住自己沾滿屎geh手係度大喊~xP N+V(j+vF;x
:P/Okv7Wq k
2)有條友老馮番到學校先柯屎 攪到個廁所勁臭
/lT1S7C7h!BM| 有一次就同d同學夾計 係個屎塔上面包層保鮮紙
~?\&`F ~Q 條友未訓醒就去柯屎 一柯就柯落張保鮮紙度(冇計算錯應該會high番晒落自己屎忽!!!),}9|ZUys cr
之後我地再係出面淋水入去Q}iTyEoMS
佢未攪掂自己屎忽 出唔到黎 冇仇報
u iP!uv @
].J JR#F*rr K 3)個時science教過"千層震"(即係用d好微弱geh電流通過自己身體 然後會感受到自己身體俾d電電到震 而又唔會對身體做成損害)
![C y~R je4Z 有一次就用千層震去整蠱個阿sir
*tT)ku j&[Y [_$\~ 首先係廁所水箱度放好電磁 放好正負極電線落水
A%\5U$Ij7pzq 到阿sir一柯尿 d電即刻沿住佢條尿柱電落佢度uR7zq1HX] gw
我地係廁所去面扮行過 聽到個阿sir電到大叫左一下~~~!!!

rockhard 發表於 2005-5-31 04:58 PM

都係寄宿學校時,將人地放在桌上的硬幣用萬能膠黏實,等佢要用時拿不起

waithung 發表於 2005-5-31 06:54 PM

我同班fd參加過一個'多元智能挑戰營',即係去消防訓練學校訓練~我地大約有25人~有一晚,有4個人收埋左副啤,跟住鋤d>>>>我地另外20個人就等佢地玩到興起,突然全部立正叫'Good evening,sir!'(當然阿sir冇入黎啦),佢地到即刻丟左副啤落樓,because個個都好驚阿sir罰,而仲有一個人就揾阿sir(<<<<<呢個阿sir係學校的老師,帶我地去營既)的攝錄機影低哂,搞到佢地比其他d同學笑死^.^

Dr.anger 發表於 2005-5-31 07:12 PM

我有一招...不過係係o的長輩都聽返黎。呢招係對訓教時周身郁o的人特別有效。
7p#us:UU+lL 當有目標人物熟睡教時。張一隻削左皮既蕉偷偷地放左佢條褲度(記住要輕手o的,而且要快手)。當o個個人一轉身,就成功啦。而且可以呃佢話"你賴左屎呀"?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.