娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JCer 發表於 2005-5-30 01:09 AM

如果可以隨意選擇一組車牌號碼,您會點選? [積極回應者+]

政府想攪自定車牌
{ O2xh.]"u%v1c*Vx*S low;I0]a,C-]
如果話比大家任簡一個車牌
!J)FT0\5g@+_s C:q 咁大家簡咩 No. 呢?p gFg;p%Qy&y7h m
[b]可以加D 解釋[/b]
h+jk1WE;z"e9v
'ff+iD(r H Kh4\Z [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 10:02 AM [/i]]

haman_tt 發表於 2005-5-30 01:19 AM

我一定會用
7f X;t$t"m:T:z9d6hY HAMAN TT
1NfvG+O;ca;M 因為係我個筆名
tk(J.]&k4D HAHAHAHAHA

JCer 發表於 2005-5-30 01:28 AM

[quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2005-5-30 01:19 AM:
}!|(|-_/B%TGS 我一定會用
$mp"_$X(|\F4Yp HAMAN TT:E? idGw F
因為係我個筆名#ey hs$vfO8Fbw
HAHAHAHAHA [/quote] fsJ#n^"};P p
...你係咪有D誤會...1k&uqA6[*@}r
車牌必需 2個英文字母行先, 之後4個數字wo...
'S/S!p+BF |+{(S8J all is eng ...可以咩?

hk853 發表於 2005-5-30 01:58 AM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-30 01:28 AM:7EL]9h {
aKV*m0Q vg
...你係咪有D誤會...:gd'w"`R9`K`
車牌必需 2個英文字母行先, 之後4個數字wo... Dt(X'N0o$A"S2L
all is eng ...可以咩? [/quote]
6l9N,J q2uyl 話明自訂車牌,梗係可以喇

advvda 發表於 2005-5-30 02:14 AM

如果好似樓上甘講,我定為diu lei得唔得咖?

vivienna 發表於 2005-5-30 02:22 AM

我會用下列既字組﹕
(_L/}~p5T*g1CC P"xN_ [R)Qd`
Far King Hell
|V&a(E$_C8UZ(JC
I6|H-T8Y3O*^+{ 讀起上黎先知道點解

haman_tt 發表於 2005-5-30 03:00 AM

自定車牌既條件Q#q*@k S%r
1.只可以由大階英文,數字及空格組成Y,B8b R)f`
2.包括空格在內只可由最多8個數值組成
6zAq ^Ny 3.空格不可連續出現
DI;i;_)g2Z 4.不可品味低劣~_0i:p'BnX
5.不可與三合會有關或令人產生與三合會有關的聯想
NO0O;`8tG4Pi%c 6.不可使用"AM","F"之類的政府專用字首作為開頭;]0^1I7f@0D"{
另外好似專利名稱及商標品牌之類則不可作公開登記
3`ej;VzoZ`
yIns KP8m5S 之前睇報紙記得就有咁多,如有錯漏,歡迎指教

nanami_04 發表於 2005-5-30 08:16 PM

[quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2005-5-30 03:00 AM:/`@Bd'U,R J,hd
自定車牌既條件
a"s,[iF/s T4F0tn 1.只可以由大階英文,... [/quote]
!oK!hwa#o,qW c[*?YS?$P Uz
仲有唔可以用 "I", "O', "Q"  3個英文字母

發表於 2005-5-30 10:35 PM

[quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2005-5-30 03:00 AM:
/G x$w}'M4OE/O 自定車牌既條件b~~B#m
1.只可以由大階英文,... [/quote]
|QV9o,Q-hF~ 點為之品味低劣?*}1c"T9^3ZR(ljo
9394?55699呢d算唔算?

sa1046 發表於 2005-5-31 09:32 PM

sa1046   is good name~

Dr.anger 發表於 2005-5-31 09:39 PM

我會揀TMD 1
%n7hG Y1j*iE*b 或者 get awayRS;F][f"F;N5C,c-C
又或者 sex 1(大陸都有個咁既牌)

long winer 發表於 2005-5-31 11:06 PM

SAFETY

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-3 10:05 AM

咦....咁admin仲唔申請番個「26FUN」車牌?!! :lol:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.