如果可以隨意選擇一組車牌號碼,您會點選? [積極回應者+]
政府想攪自定車牌low;I0]a,C-]
如果話比大家任簡一個車牌
咁大家簡咩 No. 呢?p gFg;p%Qy&y7h m
[b]可以加D 解釋[/b]
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 10:02 AM [/i]] 我一定會用
HAMAN TT
因為係我個筆名
HAHAHAHAHA [quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2005-5-30 01:19 AM:
我一定會用
HAMAN TT:E?idGwF
因為係我個筆名#eyhs$vfO8Fbw
HAHAHAHAHA [/quote] fsJ#n^"};P p
...你係咪有D誤會...1k&uqA6[*@}r
車牌必需 2個英文字母行先, 之後4個數字wo...
all is eng ...可以咩? [quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-30 01:28 AM:7EL]9h {
aKV*m0Q vg
...你係咪有D誤會...:gd'w"`R9`K`
車牌必需 2個英文字母行先, 之後4個數字wo... Dt(X'N0o$A"S2L
all is eng ...可以咩? [/quote]
話明自訂車牌,梗係可以喇 如果好似樓上甘講,我定為diu lei得唔得咖? 我會用下列既字組﹕
P"xN_[R)Qd`
Far King Hell
讀起上黎先知道點解 自定車牌既條件Q#q*@kS%r
1.只可以由大階英文,數字及空格組成Y,B8b R)f`
2.包括空格在內只可由最多8個數值組成
3.空格不可連續出現
4.不可品味低劣~_0i:p'Bn X
5.不可與三合會有關或令人產生與三合會有關的聯想
6.不可使用"AM","F"之類的政府專用字首作為開頭;]0^1I7f@0D"{
另外好似專利名稱及商標品牌之類則不可作公開登記
之前睇報紙記得就有咁多,如有錯漏,歡迎指教 [quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2005-5-30 03:00 AM:/`@Bd'U,RJ,hd
自定車牌既條件
1.只可以由大階英文,... [/quote]
c[*?YS?$P Uz
仲有唔可以用 "I", "O', "Q" 3個英文字母 [quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2005-5-30 03:00 AM:
自定車牌既條件b~~ B#m
1.只可以由大階英文,... [/quote]
點為之品味低劣?*}1c"T9^3ZR(ljo
9394?55699呢d算唔算? sa1046 is good name~ 我會揀TMD 1
或者 get awayRS;F][f"F;N5C,c-C
又或者 sex 1(大陸都有個咁既牌) SAFETY 咦....咁admin仲唔申請番個「26FUN」車牌?!! :lol:
頁:
[1]