娛樂滿紛 26FUN's Archiver

robertchai 發表於 2005-5-30 09:17 AM

間房亂到有蟲,點睇?有咩方法唔收拾又可以冇蟲?[00+]

我知我呢個topic幾廢下...不過真係唔係幾開心,想出來講下=.=
a{!F7i1G f 平時張床有木室,算!^5D7j5z8\\"R
地下有時有d好核突既蟲,踩死佢!都算...
}g6E Z%n H2K&s!c B9k2T F OrQi,?^Q
d幾日我隻腳出奇地被咬到好爛...4JC"xdd.a
於是我決定唔"捉室",直接洗被單了...n1Ia:{4C*~0X
然後拉開被單時摸到一d野...驚驚地
,M,V1]3B){SF f 一打開,好大隻估計係巨型"木室"既野(貌似曱甴X獨角仙)}T V&xFA5N?
估計佢就係我日日被咬到又紅又腫既元兇
,to }(U2|]Fz 一怒之下踩呀踩...個蟲身好硬...踩左三四下先死....好恐怖...而家我都唔敢訓落去想訓沙發
/cM7?@)oD*ao e1zY#c${M|9^ @{5^
講真,香港社會d屋咁細...d雜物冇辦法一定要堆呀堆(特別係我呢d念舊既人,小學時d功課簿都唔捨得丟架...)zU0Qk7H*V0F

u:jy9T*rp~(N,k 有咩方法可以減少d核突蟲呢?你又見過咩d核突蟲呢?
Cn#sNbP#| 我頂多都係放d壇木珠架乍...但真係好好好唔想再見到d貌似曱甴既野同我一齊訓仲要我請佢食野...$_Peo$Y

3jA%h&GW X [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-5-30 at 03:29 PM [/i]]

良友 發表於 2005-5-30 09:28 AM

我間房前排有[衣魚]好能可怕的,
K|/x7A Pp 於事就買果D煙霧殺蟲劑返黎用,都ok

tenglok 發表於 2005-5-30 09:34 AM

煙霧殺蟲劑的確唔錯~
1f#EuYK5C^] 試下.

周衡 發表於 2005-5-30 09:56 AM

好恐怖,睇黎點都要執下間屋先得 } x)n,Bn5T(XE
搵d有蓋既膠箱分類好d雜物,再放d'臭丸"入去
t8w(Pd [2w0B0V1F%wr 之後床單被鋪最洗多d啦
8PH f-qDw#u&ec @Sh]_t0u
?/P!IMCpn;d K X9R

4^*lj'~|5f d p.s 真係好恐怖+核突:o

vivienna 發表於 2005-5-30 12:44 PM

[quote]Originally posted by [i]robertchai[/i] at 2005-5-30 09:17 AM:
n:N#|2}.OZ 我知我呢個topic幾廢下...不過真係唔... [/quote]
"EVtH7a0s%u 你係咪講精虫呀﹖正正經經找番個女朋友咪得囉

b286888 發表於 2005-5-30 01:08 PM

你間咩野屋黎ar.................5_cX6{ Q}!c
一定要好好處理d食物~!

Dr.anger 發表於 2005-5-30 01:17 PM

執拾,而且要勤o的打掃,咁樣應該會大大改善。如果依然有好多蟲,姐係你間屋有蟲兜係度,咁就要買o的野返黎滅蟲啦。

良友 發表於 2005-5-30 01:24 PM

有冇聽過糯米治木蝨:S1Z}p#S
不妨試下

garycheung 發表於 2005-5-30 02:34 PM

咁大鑊,搬把啦兄弟~~

YUEN_LOUIS 發表於 2005-5-30 02:43 PM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-5-30 09:28 AM:
4YXt z%@/utCK5g 我間房前排有[衣魚]好能可怕的,
MT n sGj 於事就買果D煙霧殺蟲劑返黎用,都ok [/quote]
?$vx]!hk;A|5H hh 佢地係床下底到!好難攪)`/G9S8}]B

V1w,mk'} ***回應樓主!我都見過一隻知豬係我bed到行

crap 發表於 2005-5-30 03:03 PM

嘩... 仲大獲過我上年...
t] L W n5R} ~ 我間屋都好亂, 不過可能我響澳洲周圍乾淨d, 未有虫...3eV2?w Gb4i
如果響香港我諗除左閂曬窗狂噴殺蟲劑焗佢幾粒鐘, 之後入屋開窗等佢散幾粒鐘之外, 都無計嫁喇.... 不過你成日就唔洗番屋企.....Oy+Y5T5WQ q2c

(oM0w_+Yuu (睇完你篇野即刻覺得身痕....仆到去執屋中)

發表於 2005-5-30 03:33 PM

養番隻4腳蛇啦!!!希望佢唔好偏食-_-

robertchai 發表於 2005-5-31 06:05 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-30 03:33 PM:
E1R%pwl6~${D!ac0H-^ 養番隻4腳蛇啦!!!希望佢唔好偏食-_- [/quote]
h@YZ:uA
vB"P1\0v6V%w;}$f~.] 有架,唔洗養,唔知0係邊度來架...最初在沙發底支支聲咁我仲以為係老鼠嚇死...有左佢之後真係冇咩d蚊,係一隻都冇...!!!!:n m2{p^)ji2I&o
4y7e} X`
之前比我阿婆半夜踩死左,勁唔開心...點知唔洗幾日又來左一只
&z~-n_!hs
-T'opTJaO!W 殺虫水我反而唔係幾想用...都係聽樓上個巴打講買幾個紅A箱分類好了,然後放d壇木珠入去(臭丸都對臭氧層唔好,絕對唔用...)
!YBd7tUrR
)r;?GHl:WC"eJtC 咩係衣魚呀...蜘蛛就恐怖左d...
w+J?1DR$OCb BH)y8EYD$['b
岑晚訓左一晚,結果真係唔再比野咬,不過係成日仍住有d野0係床單下面姐...= =

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-31 04:40 PM

搵張鐵做既床~~+wo!W:rV
仲有沖完涼先好訓!!

abc123aa 發表於 2005-5-31 08:34 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-30 03:03 PM:ZI4}"o9BpvV^
(睇完你篇野即刻覺得身痕....仆到去執屋中)[/quote]|oS!xI
我都係,成身都痕,我依家住d比較舊既樓,好怕有呢d野~~",好彩我間房唔亂,只係有d書啫,書就最恐怖,最多呢d野嫁喇,如果d書變黃最好丟左佢,唔洗煩,真係搵日要再執執先得喇~~",唔怪得琴日我老母叫我唔好留d垃圾係個垃圾筒到,丟左佢= ="
,|2~ {B)SAL!^
rj%}tO"g [[i] Last edited by abc123aa on 2005-5-31 at 08:39 PM [/i]]

JCer 發表於 2005-5-31 08:37 PM

[quote]Originally posted by [i]robertchai[/i] at 2005-5-30 09:17 AM:
-v)y.@&k"BpiP O 我知我呢個topic幾廢下...不過真係唔... [/quote]U m4I,v8^
有2張相我想你post
)s+q X?7p2ay 1: 你隻腳$kn-`C#DS6P"xBt(Tz
2: 隻野 (可能你無影)

Christy~呀華 發表於 2005-5-31 09:44 PM

用乜乜殺蟲煙啦!:D+d$d*v2Tu)P
好好用架!:D

robertchai 發表於 2005-6-1 12:55 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-31 08:37 PM:
n+qOs_M)b}5V1w
.xz vp$[ p"K 有2張相我想你postu BHW1@9z!cDg
1: 你隻腳
X A7pZ"I'V 2: 隻野 (可能你無影) [/quote]
Iu?T Pw3B X!D-tjBi)R

B:L(_|n#}J3K`N 好,就post比你睇...一張係小腿既一張係腳既,已經消左d了,早兩日真係紅哂... x Ar(u;ri!W Rj o z

NBi'H+yv (如果覺得核突就叫我自行dele,唔好扣分住呀><)
^{H7{1]^)C
1p;P Y,G H#N [[i] Last edited by robertchai on 2005-6-1 at 12:56 PM [/i]]

良友 發表於 2005-6-1 01:18 PM

我背脊都俾野咬,但唔知咩事

JCer 發表於 2005-6-1 02:58 PM

[quote]Originally posted by [i]robertchai[/i] at 2005-6-1 12:55 PM:$j#@M*vI'CI:X:}
f%K3kvnc'g@
5wH(qT:_T8}w5B

9rzsU+HfT4r*Ox 好,就post比你睇...一張係小腿... [/quote]
B-T In+B 好野, 我佩服你!!!
"KC/Dwu2?o\ 要注意衛生

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.