娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xthmkn 發表於 2005-5-30 07:56 PM

大家去公廁方便時是「坐著」還是「蹲著」既呢?

去公共次所  總之唔係屋企個D 你會坐係度定係"MOUTH"係度呢?
h~^#j'W]B
,M3tD2qPnho 4[L:Dh2EF`{/J
-_-  我睇個個新聞 "MOUTH" 係度有可能 個馬筒會頂唔順..之後爛左  插傷自己..
2s;bN^9CI 我驚 所以我會坐係度S$C"O o:c_K0i

0h6ta/D5K~*{h%gU [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 10:46 AM [/i]]

發表於 2005-5-30 08:27 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-5-30 07:56 PM:
E;m? Epe 去公共次所  總之唔係屋企個D 你會坐... [/quote]
Tv8\ku8V 我會"窄"馬

kingkong007 發表於 2005-5-30 09:18 PM

"窄"馬, if too tired, i will use many tissue to clean up the toilet plate, and place some tissue on the top of it, than sit.

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-3 10:48 AM

會員xthmkn
6m,C5]2Z9_0[ ve 您個標題太多別字l nV(n6c|2D
我改左好多 lB0T6u/pA{a
(其實其他主題我都有適量的改動, 不過無呢個咁誇 =.=)M4F&n0]&I7\?Ua
希望令多d會員明白及回應

良友 發表於 2005-6-3 10:52 AM

要係街屙屎我寧願唔能屙!
)ss-ry8tD 忍得就忍!

karate_pau 發表於 2005-6-3 12:21 PM

我一定唔會係街d公廁屙屎
8y.bm"bg ]9L o{;icCe
大型商場就會,因為好乾淨,坐都冇問題,仲乾淨過自己屋企

adamas 發表於 2005-6-3 12:39 PM

係啦, 唔係急到賴我都唔係公厠拉屎
0f!mw"vU] Fv7ab8@o j:p
係學校就成日, 我會用紙狂抹塊板然後坐'`z}0Q C4Q
mou係度個屎出點同落水點既距離太大, 隨時比D屎坑水彈到一腳係
4v6x*Qu`&t1WB :Jar!m+CS
不過好彩我學校D厠所多數有果D一塊塊既厠所板形紙供應s4sB!R3^;] A'c
抹完塊板再加塊果D紙係上面就拉得放心

long winer 發表於 2005-6-3 02:11 PM

除非大型商場既厠所夠乾淨,如果唔係實會忍到返屋企,我連學校果個都唔去咖!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.