娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-5-30 08:52 PM

您是否雙失中? 為何會出現此等問題? [積極回應者+]

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

per 發表於 2005-5-30 09:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-3 11:02 AM

其實「天生我材必有用」 p,u N[w
您 / 其他有關人仕唔駛咁快就灰心既
e0DS?)v2VS 少少挫折等於激勵
4gsFIZ Z#_ 只要您唔放棄
i x*Ns}GI GH 一定有出頭既一日)H(Wl0_2L;C$g/Ph*n3J

]F0R+hMlF6?7}k 時間唔會等人cG,\4M Go C
您要好好把握喔;)

LMQ 發表於 2005-6-3 11:17 AM

我就黎做雙失
;d s+IO I vD4g$E 考完試都唔知有乜好做..w D(k~w'c3^ C
仲有一年先畢到業,但係畢唔畢到業都係一個問題&dT~2be{;q
出到黎搵野做..先知道一份工真係唔容易搵
nVw/W(QW%t2s Bb8P(u0G
你話呢個社會點解咁多人雙失?
:B*EfP` 無他既,有人鍾意做二世祖,寧願自己老豆老母養都唔肯用雙手搵錢t uSV*T
有d就鍾意做隱蔽青年,無心向學
m~m/Uu?4} 淨番果d就係社會既競爭力,自己想搵工都有心無力

rest365days 發表於 2005-6-3 12:33 PM

無計, 有時個市唔就, 貼錢打工都要去.  最緊要有機會學野同埋表現到自己.  一個人"dum懶"咗就好難推得番佢郁.  自己以前都試過搵工幾個月都無回音, 越等個心越寒, 但係動力又越嚟越少.  最後決定接受咗一份"牛工"... 騎牛搵馬囉, 因為真係唔可以俾自己脫離個市場(甚至外面個社會)太耐.
&D4vDU)r o^T1n!U@ 有時就算無mud信心, 只要有得interview都要去.  起碼俾自己知道自己嘅斤兩, 亦可以了解吓外面市場係點.  Interview完咗, 如果氣氛唔錯的話, 可以問吓對方俾自己有mud評語.  就算份工見唔成, 都可以學到D野(or知道自己點死).
f l I4r*\,J InA 工係要搵嘅, 千祈唔好等運到呀, 俾心機去搵啦!!

a13670 發表於 2005-6-5 01:54 AM

我好慘呀...*? De&v}
失去自我...*HX*xd&J/fBV/Yd
失去做人目標...

本篤十六世 發表於 2005-6-5 05:01 PM

Jcer is 雙失

secretfj 發表於 2005-6-5 05:07 PM

一時間雙失不是問題, 只是不要讓這種生活變成你的習慣4`(@9V%H3u4Wj
因為我地係普通人, "不可以長處約", 一旦個人頹廢了就連努力活下去, 力爭上游的動力都無了.Vx\9Hf^U9k
3\p ]wYe:A
我都係之前一時心灰(又唔知讀來做咩, 出到來又無工做, 果時仲要係SARS, 灰多兩錢重), 讀到炒晒, 搞到而家要由頭來過, 不過我而家知道自己要D咩, 一心向前走!!1E"rb U/|KD9}!d

/X'cK g6AO'Q7p 共勉之~~:D:D
q[qt/b5g'G6}
C.}#t!H i SOY C 有一個人話"世界很美好, 我們要努力活下去"
F ]0uR o9r 另一個人答"我只認同後者"7R!{6h3lpP;A
f2NT$F&IjK @
就係咁, 大家努力吧(including me) n q+iPx%aX^lB
h2s7@8k2j)`y
[[i] Last edited by secretfj on 2005-6-5 at 05:18 PM [/i]]

singgeihot 發表於 2005-6-5 05:12 PM

双失再失戀, 可唔可以叫 "三失" ?? ;)

secretfj 發表於 2005-6-5 05:20 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-5 05:12 PM:
9iq6xG+t 双失再失戀, 可唔可以叫 "三失" ?? ;) [/quote]Tc.F&_R4yRS
u f-xO iFw?
失埋禁就四失了~~:P

singgeihot 發表於 2005-6-5 05:25 PM

[quote]Originally posted by [i]secretfj[/i] at 2005-6-5 05:20 PM: EH[W lvN1G7e4|

_ WuO \W+r~/~-b
9H+W5L8Syh6D&S v 失埋禁就四失了~~:P [/quote]
ZgQ!C"k ~,O
Kz']w!yNqJ 咁慘實晚晚都訓唔着 --> 失眠
+r @|1Mt&O0J|!Hd4} "五失" 了 :P

singgeihot 發表於 2005-6-5 05:27 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-5 05:25 PM:ZY0H{(N%|? Os

-o:P5da3Yo*D%~gx *S0f2KC$Gy
咁慘實晚晚都訓唔着 --> 失眠
N{ L:@5JS.g9n "五失" 了 :P [/quote]&K z}WhKT

djoK3Q8\ 跟住思覺失調, 說話行為失真失實
/Q;U(Z` F 此乃 "六失" :)

secretfj 發表於 2005-6-5 05:39 PM

失埋貞操咪.......

singgeihot 發表於 2005-6-5 06:01 PM

[quote]Originally posted by [i]secretfj[/i] at 2005-6-5 05:39 PM:,a1zF|mS9S t
失埋貞操咪....... [/quote])A8BJ@!xZ\6vz

aGObs9M 失咗戀喎, 貞操失俾邊個先? :P

singgeihot 發表於 2005-6-5 06:13 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-5 05:27 PM:
2?7Nb*a E$M$f %F#o*Z'U&n@

fa/^6?W3] 跟住思覺失調, 說話行為失真失實OP7} g7[3?$u
此乃 "六失" :) [/quote]z | U?GWo~

nBZN[-B3Y5ik 人窮義氣短, 因財失義 --> 失義
$j8_*m&N(o tD!n 此乃 "七失"
5S3@:{dQ WD1g
"J"V$Yii.s m$[ 人窮亦志短 --> 失志
?(x |z2Pw 此乃 "八失"

JCer 發表於 2005-6-5 08:24 PM

[quote]Originally posted by [i]本篤十六世[/i] at 2005-6-5 05:01 PM: f,Ki5| HH S H8T
Jcer is 雙失 [/quote]
@+r}*h$V 乖~~(摸摸你的頭)
&GawJ? 多謝你代我發言wo... (我的手下)
Ep%r"u5y5P@H5B
C'e mI G%Z"T 我唔知叫唔叫雙失呢? 我又唔係讀完書出來無野做, 係做過成年野, 之後有D事就無做野啦...)o,y U*QKgn&ER1J-e

$zDYAw G ] PQ'j 其實搵工唔係咁難, 係睇你有冇心ja, 我自問呢幾個月來係無心搵工的, 所以我都唔會有任何埋怨, 咩HK 市道唔好??? 過左la, 好左好多啦, 好多人都有返野做la...
(g.hL\`\
kx*V] XVmA O 都係果句啦, 你有心搵工既, 無話無人請你既, 見工見一次唔得, 咪見多D lor... (多D見工經驗都好既)1SI2O]-vJ4jJ
9^ b(abXG-x
各位bro/sis 拿出你們的毅力吧~~~
6Pl1I0},ij7l
"i N,lOI hv (最後有D私人野補充, 我唔需要助手, 多謝啦~)

vivienna 發表於 2005-6-5 08:28 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-6-5 08:24 PM:
R"O4wDE)FF_ 其實搵工唔係咁難, 係睇你有冇心ja, 我自問呢幾個月來係無心搵工的, 所以我都唔會有任何埋怨, 咩HK 市道唔好??? 過左la, 好左好多啦, 好多人都有返野做la...
SYZ&p&J kN1}K F [/quote]
Qk w iU ec| 市道好少少﹐個個打緊工既都轉工﹐無經驗既一定FIGHT唔到﹐所以一樣甘難搵工

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.