娛樂滿紛 26FUN's Archiver

腳指o 發表於 2005-5-30 10:03 PM

做差人是否唔應該食煙? [積極回應者+]

果次睇到個差人著軍裝...佢冇食到煙啦%v W5mh7fTh&G
]jVfi8hso

)\b1Z r8IHL 但佢著便服果時食度食緊煙wogV c3@ K3AL4S/g
7Y5A&~8H6@\$vV
我呀妹就話做差人唔係要健康形象咩..點解佢要食煙
X4Ru'}d#Ba p x!AL"E@p/Apd
我就話啦差人都係人食下煙姐-.-!
T\`:B$[ch IBw0h%E&\ n
大家話差人食煙岩唔岩@@???
dQ~1wA
plKk+}:p'g y!y%E 差人=[警察]唔係呀差-.-!!
7t,cr M2j4@:s3u#`
U!dp@.m1E3{(JF w*WOU [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 11:04 AM [/i]]

Dicksonheng 發表於 2005-5-30 10:20 PM

差人著制服食煙破壞警隊形象!!!!u+}eOn
但我認為差人都係人,有d有煙癮
l%PBaR0[F P:E-We 大家畀佢一個私人空間我唸都得者

vivienna 發表於 2005-5-31 02:42 AM

做差人唔係要有健康既形象﹐但係要為市民服務﹐打擊罪案。
|,ieLwWc
B-z^b#QPjQx 但係當執行織責既時候就更係唔可以食煙啦﹐唔著制服就得啦﹐我都好憎人食煙﹐但始終距係有權食果禍。

newman2005 發表於 2005-5-31 02:52 AM

當更時梗係唔食得啦, 但係off duty後就唔可以干涉佢地囉 (雖然我最憎人食煙) ... :P

阿細 發表於 2005-5-31 11:06 AM

咁佢唔著先食都ok ga...好難個個polieman~都唔食煙...咁如果要佢地有健康形象..咪唔飲得酒=.=?

minghkhk 發表於 2005-5-31 01:16 PM

[quote]Originally posted by [i]阿細[/i] at 2005-5-31 11:06 AM:#v@M(g ]
咁佢唔著先食都ok ga...好難個個polieman~都唔食煙...咁如果要佢地有健康形象..咪唔飲得酒=.=? [/quote]
v9Dm n] [quote]Originally posted by [i]newman2005[/i] at 2005-5-31 02:52 AM:
RQA O{+T,wB 當更時梗係唔食得啦, 但係off duty後就唔可以干涉佢地囉 (雖然我最憎人食煙) ... :P [/quote]:r-M9_uk;r\
u2\9`sp
Agreee... f5\!EKR$a
警察也有自由~

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-3 11:07 AM

如果連落左更都要俾人批判MG%BB"NKU ZK@
咁香港呢個地方既道德標淮真係歷史新高兼全球之冠!!!

adamas 發表於 2005-6-3 12:23 PM

國家領導人都食煙啦
bW3A:h8K-pB Dt ]ppa 大陸D學校D老師上緊堂都照食煙(雖然我唔支持) T z5T+TJj+X
警察何以唔食得
r&BlmZ7p j}+X6x} 警察都係人, 佢比人既印象係正義既角色:F t*|;Z:d%F N;`\
如果覺得警察唔食得煙
(H9F8Z ^!ur{+] z6E 我覺得佢地對食煙既人有成見囉
m-l6Oi.k\7qi 覺得食煙既就係壞人, 唔配做維護公義既職業
;ZwbD$X}8B 反而反對教師食煙都還講得通

老鬼X 發表於 2005-6-3 12:24 PM

差人點只食煙呀!mD8E\i*f.S`i
好多差人操守都好有問題vrcw ~Z2w
食大麻 F頭 茄....(係白粉唔食)
?V,y-Su0P!~c$T 仲有叫雞(掃黃o個o的仲唔俾錢t)R7Qa_*VJ@
反黑o個o的又係黑社會wE r3W-r*Qc.P)V
唉!樹大有full 枝:P$\5C N~"p#B(m]f
算把啦! 治安算好咪得羅

karate_pau 發表於 2005-6-3 12:29 PM

[quote]Originally posted by [i]腳指o[/i] at 2005-5-30 10:03 PM:CN5lK'Dn
果次睇到個差人著軍裝...佢冇食到煙啦... [/quote]7T&t F-m4WL;j8S^RG

_1tK x.NpV
O3dFi9^$w9o-] 你細妹幾多歲呀,咁天真o既??

adamas 發表於 2005-6-3 12:29 PM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-6-3 12:24 PM:
^2_:\e7H"T!N 差人點只食煙呀!YS;e%q$q |K%ci
好多差人操守都好有... [/quote]n4j7K T#p
4n*t9R'b[9cb
我以前有個黑社會朋友
!h:f2] ^+uuM 佢話差佬同古惑仔無分別6K'H*}"jD
差佬只係羅正牌既古惑仔
%G_ @;I_}~c*b 只要黑社會同差佬傾掂數
|\'P2pC\ 大家就相安無事

sas 發表於 2005-6-3 12:35 PM

我覺得形像上絕對有問題,7['q1K)RnnD
不過我想信亦都要比返人生自由佢。
&}/n/Zj^p r&`.U8\ 不過對於我黎講絕對會影響體能。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.