娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Raymondkan 發表於 2005-5-30 11:03 PM

你試過同朋友玩鬥大最激o個次係玩咩?[積極回應者+]

幾年前同 D 同班同學一起去 Bio 會考, 我地一起早左八個字左右到左試場, 唔知做咩吹吹下水吹到鬥大話(同其中一個同學):如果你夠膽即刻搭車番屋企, 我都跟你, 且連o黎緊科 chem 都唔考, then, 我地真係去左巴士站, 仲上埋車, 坐左兩個站後我個 friend 都係忍唔住要落車趕番試場 (of course I follow him accordingly), 之後佢從始再冇同我玩鬥大!{u#K"o*S`PG
Z^g$O ?2m
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-4 at 11:38 AM [/i]]

hello1234 發表於 2005-6-3 04:22 PM

猜包剪dup, 輸左除衫..
5[(^ o0y.j!I9u/T4n^ 哈~

homan~ 發表於 2005-6-3 10:25 PM

試過同人鬥大打架dy1f8d.h&n4S
gi3Y/xV
果時中一,唔妥一個同班同學(事實上好多人都唔妥佢)
0Y)k4P \k.e 有一次同佢又嘈a%t-jc i

Fp.oVS;v9w 其他旁觀既同學係咁話
\ }LWu"HN3EF[!G "你兩果夠pot就放學打過"
:@y3S HeX*x0ly
9yJE|c 果時嘈緊ma........
#]4a3XS i 我地兩果都唔想失威H b2T`t"WQU
係度鬥大, 講埋晒"你打我實打"之類既野(T+`3c N:d d/{

?#AJP&p:H 咁就應承左!
:JNOA-_ :lol:

waithung 發表於 2005-6-3 11:13 PM

我地玩得最大的一次係將d墨汁倒落教職員厠所個水箱度,再拉鬆條喉~等到有一個阿sir一拉個水箱,條喉鬆左,頂唔順水既衝力,爆哂出黎~搞到阿sir成身黑色~but最好笑o係d墨汁倒頭淋,本來一個幾靚仔既阿sir>>>seven左~

singgeihot 發表於 2005-6-4 12:01 PM

將幾排炮仗入面嘅火藥搗晒出嚟整咗個炸彈, 然後綁咗個炸彈响條雞頸上面, 點着咗响二樓丟落街, 當時放学時間, 鄰近幾間幼稚園, 成街都師奶同豆釘, 個炸彈未爆已經雞犬不寧, 點知爆咗仲過癮, 個雞頭唔知爆咗去邊, 但隻雞仲响度邊飛邊走咗成分鐘, 搞到四圍都雞血, 師奶尖叫豆釘咸w2qSterT
3{w!Qo7~!OV
最衰細個無 DV, 如果唔係就 post 咗俾大家睇好耐囉

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.