娛樂滿紛 26FUN's Archiver

abc123aa 發表於 2005-5-31 03:36 AM

您有無患「上網毒」? [積極回應者+]

上網毒=_=",|'p%V Y,qZ9P+w%W9Z

v(F C*XJ$b,Y 今日無線6點半新聞既醫生話我地成日都上網, 話我地一唔上網好似無左樣野咁~
*ZM)PR"{/Ke%en(q
1`aj:J%}3Os7I [color=Red][b]大家點睇呀,吹下水啦,大家講下如果你地冇得上網會點???[/b][/color]4_:^ikEC

MX"hdU 我如果冇得上網未必會死或者覺得辛苦,最多成日係咁打PS2,以前我有打online game果時突然間停玩又真係怪怪地咁,不過好快就適應到^^"
^bMZOh Ie|
I]p3W7tQ$I [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 11:20 AM [/i]]

JCer 發表於 2005-5-31 03:44 AM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-5-31 03:36 AM:
$@i5L}n8P9w%Q"Y9M 今日無線6點半新聞既醫生話我地成日都... [/quote]6H,b0f|4Gb\!W
我都有睇...9t,{g+^/X,} d
如果我無得上網...'c/]\/E:zX`i/s c
如果係咁,我會早訓好多... 但係都會好悶下, 比依家更自閉都唔定....
Tl%Kn4A&P%tp0Y 但係過1,2個week 會慣返, 因為之前會考果時...成3,4個月無PC用
&Iik~ W P;{ 都係有時去下圖書館 睇下 E-mail咁...CXJ3g7@ t
其實無左又唔係話唔得既, 不過無咁方面 lor ,無理由想問個fd 少少野都打比佢ar ma, ICQ問2就得... 幾方便, 上網查英文又快...
2W2{d6fB@#W 凡事係會 "物極必反" 一定要係控制到自己lor, 係你用電腦, 唔係電腦用你 呀麻...

lliu 發表於 2005-5-31 03:45 AM

That's the first thing I do every morning when I wake up.}2@ET9Z@6R
if I can't  上網...
t6f^/Ar(O#n I will play ps2 too

abc123aa 發表於 2005-5-31 03:46 AM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-31 03:44 AM:
%bQTCu)YX 我都有睇...
(J8q.k"z's 如果我無得上網...o/T9Y*E3}5Np1Q
如果係咁,我會早訓好多... 但係都會好悶下, 比依家更自閉都唔定...."L N7?mvL4l+M8\
但係過1,2個week 會慣返, 因為之前會考果時...成3,4個月無PC用N4l2Fb.]
都係有時去下圖書館 睇下 E-mail咁...Ar.\5\ N@&O
其實無左又唔係話唔得既, 不過無咁方面 lor ,無理由想問個fd 少少野都打比佢ar ma, ICQ問2就得... 幾方便, 上網查英文又快...C i;J]:CN kra7]
凡事係會 "物極必反"[color=Red] 一定要係控制到自己lor[/color], 係你用電腦, 唔係電腦用你 呀麻...[/quote]!I1B/M ?VN)A?
同意呀,千其唔好過份沉迷就得

vivienna 發表於 2005-5-31 03:47 AM

i dont play video games at all, i go online just to read news and to blow water on 26fun

robertchai 發表於 2005-5-31 06:28 AM

我冇法,工作關係,如果唔需要工作的話我一般係唔會上網的

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-3 11:21 AM

呢個topic同我之前個「沉迷打機」差唔多-A`ph(Q FV!t.AcL
大家都回應下啦

446622 發表於 2005-6-3 05:48 PM

當然中哂毒啦,一收工返到去,連鞋都未除,就開機上網,晚晚玩唔願訓,笫朝無精神返工,唔使纖體自然瘦左六磅,以前仲係用56K上網,一個月幾百蚊PENT費,真係好貴架!係網上面識到好多人,各行各業,(好彩無出事)沉醉係呢個虛擬世界,簡直不能自拔.:(

william303 發表於 2005-6-3 05:56 PM

我唔知算唔算中左毒呢,我本身份工作已經係由朝對到晚啦,咁咪經常on line 囉,放工之後間唔間中上下網,因為屋企冇九方打唔到中文,所以好小上,但係仆街啦,因為我今日終於都買左隻九方,我諗返到去又係對住部電腦,唔知會咁樣會唔會死呢?不過未死之前,已經有個嚴重後果,就係我D近視深左好很多呀!shut!

ak47yan 發表於 2005-6-3 06:53 PM

死...

secretfj 發表於 2005-6-8 11:50 PM

一唔上26fun就lor lor lun....
pj`2DLW5xN4AXQc 我估自己都係有病了~~~~
!W)]7h/q-M
M.TLG7NG.a :)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.