娛樂滿紛 26FUN's Archiver

astepor 發表於 2005-5-31 10:06 AM

[工作] 公司吐苦水 [積極回應者+]

各位大大想借這裡一吐苦水:Z ['Pa%[E MYi
我公司有一女同事, 負責公司內的鎖事 - 訂文具, 訂換toner, 安排約車外出, 約上大陸廠車, 寄信, .... 等之嗎綠豆事.;nm^%VK5z-E8{
但她不知是喜歡玩野定情緒化, 時常漏約車, 寄信又話無收到,又話已經寄左,本人第一天返工是一件文具都無, 問她,她說:係無架. >_< 換toner又有時不做, 叫個70-80歲老人家自己搞. (!) 問乜都答唔知.y;Y]d1p&E+i)P
同manager講, manager又鬼理這'之嗎綠豆事'. 媽乂返我, 說:這些小事不要計較, 但(1)這女同事真的負責公司內的小事, (2) 但這些小事又可嚴重影響工作, 試過要寄支票去交乜乜費, 但她之前很久才把這信交出, 所以已差不多 dead line, 叫她寄又無寄, 一直在tray裡.~LY T0Yt`
換toner這件事, 人地70-80歲老人家. 人地當然唔會, 又媽乂人地蠢. ._.!N)[i-Mq9`

0awd O/ABvi.yf [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 11:25 AM [/i]]

167169 發表於 2005-5-31 10:21 AM

有d咁衰人,天有眼會收佢

minghkhk 發表於 2005-5-31 01:18 PM

好似電視劇集劇情~~@@"

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-3 11:27 AM

算啦mL!a1s7{kcu"I
辦公室政治唔止咁添啦
v4vmj&KzUl)c 呢d算小兒科+` d-O9Fq
sf xUW;m Y2a
只要您唔好咁就得啦

OBB 發表於 2005-6-3 11:41 AM

[url]http://www.enkou-hamedori.com/kansai-enkou/mov1/kansai_enkou_chiharu.wmv[/url]
RD9AR8R {2h@+O:d4HO YsSb&o3kGF7m'w
u are so unlucky

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.