娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dr.anger 發表於 2005-5-31 07:13 PM

一年裡頭,有邊d日子特別多錢洗? [積極回應者+]

一年裡頭,有邊o的日子特別多錢洗?.PI2YQ4~&|;['EtX
又有冇o的慳錢既計劃可以減輕下o的皮費嫁呢?:cool:J(|P4Gk9m7UWH3X

@y ] t)l-L7a2t [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 12:11 PM [/i]]

biglin 發表於 2005-5-31 09:06 PM

xmas lo...or gf bday...

發表於 2005-5-31 10:40 PM

新年...............$.$

Dr.anger 發表於 2005-5-31 10:50 PM

暑假=.="

newman2005 發表於 2005-5-31 11:18 PM

一定係交稅果排 ..... :mad::mad::mad:
P6kZJ6LpU 其次係朋友結婚做人情 (一年總有幾單) :P
8S6g0Y'o0k-U-WeU 跟住係d節日例如聖誕節, 情人節.

easonwing 發表於 2005-5-31 11:35 PM

節日!!

Gretzky 發表於 2005-6-1 01:57 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hiroraymond 發表於 2005-6-1 02:08 AM

球季期間。
Z6G\-?}5\4J &t9G(K9B zy$k6c?!R
依家抖緊暑,回下氣,下季再來!

roykenroy 發表於 2005-6-1 03:17 PM

roykenroy洗錢排行榜

1.  農曆新年,比阿媽double paid、新衫褲鞋襪(有時仲要買埋比人)、過年送禮等.....`0P D#Y&~+NHr w
    (總之你諗到既,我都要比!梗局!) P3K~)[W]q&O_
2.  阿媽(自己或女友既阿媽)生日及母親節...(咪又係送禮物 + 食飯應酬囉!)h3L6\:c6r_n
3.  情人節 (個人認為係"晒"錢..唔係叫洗錢!):mad:
AH7|)XmW 4.  女友或朋友生日 (夾生日會 + 禮物) K)?]?;e u
5.  紅事、白事  (突襲式):lol:
$}Q~4t,dZ
-j+_dh,tZ&pW 要慳就唯有慳自己衫褲鞋襪、消閑娛樂囉!!:(
Pa|S([8zP+\)v
0F6oX"jF]^ [[i] Last edited by roykenroy on 2005-6-1 at 03:20 PM [/i]]

小虫 發表於 2005-6-2 09:49 AM

梗係新年啦~~~%c gVr|-J.{
成年得呢段時期最多錢使,我D利是錢又唔會比阿媽扣起,
o4_6T7k y(o 計計埋埋平均每年都有五,六千蚊,慳D使既話都夠使有凸

Asurada129 發表於 2005-6-2 10:03 AM

節日.....
v%u5{(J!w%n+t&x)X 如聖誕...情人(其實每次出街..0個日已經係情人節).....
d'c8J Y*tQ9|"_ ......

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-3 12:14 PM

每年都有既就一定係新年fpU-HdzKk)r
如果計一生人/\:i|@v9k
應該係結婚
']OM9`7vw p/r8w ~
l:n"c(FA ~!r S,T 儲蓄方面可以買基金w.@n5qU
咁就可以增值兼唔會fing哂d錢:P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.