娛樂滿紛 26FUN's Archiver

HansChan 發表於 2005-6-1 03:50 AM

[飲食資訊] 老麥真pk! [積極回應者+]

細佬我兩個月冇去過老麥, 今日因唔夠時間, 所以去買個外賣!
?3pFy#G N"X 而家搞乜嘢三十日特價, 媽芝八蚊...但我叫餐佢話冇, 即係仲貴咗!!好,算!食第二隻!X3Fg M'S3GzV
但我就鍾意食薯條點芥蒂既...我問佢攞, 佢老味話要收五毫....
8[n A"o xyJxG 仆街!以前都試過拎槳收人一蚊, 嗰時俾人小到仆街, 即刻取消返...而家唔聲唔聲又搞啲甘既嘢....真係撩交打!!!有冇可能做餐廳唔provide調味品俾客人???佢冇得話啲槳係for麥樂雞only....我去餐館叫碟菜問佢攞鼓油佢收我錢得唔得吖??離乜譜!!%fLRj4ta0w t i
我決定唔再食老麥!!!
O?.[$S"Q ~;j2l8m9{F;bA]
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-3 at 12:24 PM [/i]]

pakho 發表於 2005-6-1 04:02 AM

使唔使咁勞氣.................~.~"

hiroraymond 發表於 2005-6-1 04:03 AM

哈 ~~~~~M/Is"@h#v'@
咁慘~~~~
8O;i J!Te 佢有無俾茄汁你呀,5~7C&sz"a-T L4` h9K
你試下用茄汁同佢換醬LOR

vivienna 發表於 2005-6-1 04:40 AM

有次我同個妹妹仔講話我想見你經理﹐跟主我同經理講話你茄汁無MENU PRICE所以唔收得﹐距跟主就講話係新例黎既﹐甘我咪話我而家唔要份餐喇﹐你比番錢我啦。跟住距就死死地氣比包茄汁我。.b},MHw9P'S[9TXr
o係大公司入面﹐顧客係大曬既﹐雖然我唔係叫你無理取鬧﹐但有時如果距地做野唔合理既話﹐你企硬o係度唔走﹐最終距通常都會就範。
9w:y$q E uWKi3u 不過記住要同距有禮貌D﹐經理通常都係D大學畢業既姐姐仔﹐你鬧距既話﹐側邊D人以為你蝦距。

vivienna 發表於 2005-6-1 04:42 AM

講時講﹐而家D麥記女MANAGER好鬼索﹐仲加埋絲襪﹐你死唔死﹖

markmk 發表於 2005-6-1 07:00 AM

= =外國老麥一早就係咁..雞仔都係一樣..所以唔洗咁勞氣

godofcar 發表於 2005-6-1 08:42 AM

[quote]Originally posted by [i]markmk[/i] at 2005-5-31 11:00 PM:
^&D3w,XCnY = =外國老麥一早就係咁..雞仔都係一樣..所以唔洗咁勞氣 [/quote]
Dk5W}1` nWf j "u8ah;EycG7DE
exactly here in Scotland! 如果你問佢攞多幾包,即刻比面色你睇,荷蘭仲衰,如果你買餐唔記得問佢攞,番轉頭問番佢攞就收你錢,吹脹!

pyliu 發表於 2005-6-1 09:18 AM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-5-31 07:50 PM:
)y"f;qQ-c5N 細佬我兩個月冇去過老麥, 今日因唔夠... [/quote]3Pq5w9Q"B~
吓?我成日問佢要多幾隻味,都唔收錢既!

kulio 發表於 2005-6-1 09:26 AM

help you !

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-6-1 03:50 AM:
b r*c1M5R"\2^{ 細佬我兩個月冇去過老麥, 今日因唔夠... [/quote]@6` Y@&C

&p-U7G]%t 系甘架啦!!

小虫 發表於 2005-6-1 09:27 AM

[quote]Originally posted by [i]pyliu[/i] at 2005-6-1 09:18 AM:7v9_3f^"e3Q
6l`6T c;A
吓?我成日問佢要多幾隻味,都唔收錢既! [/quote]
0V9t H m-~*iur`:F 依,咁唔通麥記係睇個樣黎介定D醬使唔使收錢...........
l6\(^ \wA :P

abc123aa 發表於 2005-6-1 10:12 AM

[quote]Originally posted by [i]小虫[/i] at 2005-6-1 09:27 AM:
fF x:h p!Q#wb3\
`'ba0KOt[)hA 依,咁唔通麥記係睇個樣黎介定D醬使唔使收錢...........;w F1blAA w
:P [/quote]6@Vj"l%|"n%@jl2GX8k
哇~~~咁八兩金入去咪要收成舊水???~:D:D:D

per 發表於 2005-6-1 11:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wawa1214 發表於 2005-6-1 12:15 PM

喂, 我近排去左老麥做, 不過未開工-kp:L)J6Y2Y3| BSw
只係個員工隊長教我地做野, 我聽聽下, 聽到所有麥樂雞醬都要加5毫都覺得離譜!!I*v)Sl&UWB
遲d有d咩衰野再同大家講.

fmchelloauntie 發表於 2005-6-1 03:03 PM

我去餐館叫碟菜問佢攞鼓油佢收我錢得唔得吖??...P%QS^kR1{7a)v
佢係可以咁做的...而你決定以後都唔去都係一個好既選擇~

HansChan 發表於 2005-6-1 03:07 PM

我只係覺得佢哋甘做嘢條氣唔順囉!
:G`M&H`*p1W 講真, 五毫子都唔係乜嘢錢......只係如果佢下下都要收錢, 我會好反感!
H,u4H P8a 遲啲如果你問佢攞杯水佢都話要收錢, 甘個問題就表面化啲, 我相信會多啲人感受到個問題所在! ^ ~"w|+A5O[j
唔係錢唔錢問題, 係佢哋服務質數問題囉!

@娛樂滿紛 發表於 2005-6-1 04:46 PM

..我........問佢都 比 ga wo~~~~><

=[ 發表於 2005-6-1 06:10 PM

老麥唔聲唔聲新地又加 5 毫子,, 又係到俾錢先知`

hkpolice_liu 發表於 2005-6-1 08:28 PM

..我........問佢都 比 ga wo~~~~><

taipotse 發表於 2005-6-1 08:37 PM

其實講好食我覺得wendy 同 哈迪斯好食好多 因為我好鍾意佢地d包有塊好香脆既煙肉條7]G"Y `)A?;O n$U6G3M&S
但係m記砌底呢兩條友同雞虫上校平分天下之後就開始靜靜雞加番價...始終都係無競爭對手!'Bl[M5q8jt*} J
同埋佢果個所謂30日優惠都幾硬銷佢d烤餅同沙津
|8k7OVHB$H_ I't 但係大家心照啦
2GkVt"D 十個有九個入m記都唔係食沙津同健康烤餅架啦I/V4d$?'X5]a
咁咪姐係等如無優惠...-N"y,z-c2v!mHn,C~
p| B*Lnpnn)X
無左媽芝套餐真不開心 =_=  我最喜歡媽芝套餐

kinis 發表於 2005-6-1 10:21 PM

又唔怪得晒

又唔怪得晒,  有時D亞姑真係好過份, 香港醬料配給都不無道理.
5Ek;ZDu\X o係外國老麥醬, 紙, 醋,胡椒全部任擺, 汽水任加
!l@:|9pY v;VU5? D 唐人女人就又食又 Lake
xv)d l^@ pV3D!W&C 幾乞人憎, 映衰中國人
/@hC%O{`#P3d 6f y8AnFwX x+k
By the way, 個烤餅套餐標榜健康, 但又一定拼薯條, 點健康呀?
+aWb5u QU} 我問過可唔可以加錢轉沙律, 又No......唉, 世界最大連鎖快餐D少少野都計較.....:(

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.